Presentasjonstråd

hvordan gikk det? sitter spiren fortsatt?

Hei. Nei, det gikk dessverre ikke. Hadde 81 i dpo en fredag. Tok ny hcg på mandagen og den hadde sunket til under halvparten. Begynte å blø på onsdagen. Veldig leit, men har delvis slått meg til ro med at det ble tre barn på oss. Jeg er jo veldig takknemlig for å få tre barn når vi måtte ha hjelp til alle tre. Samtidig så hadde jeg begynt å glede meg over en fjerde, og dermed er jo skuffelsen større når det ikke gikk. Gikk greit i flere måneder, men den siste tiden så har jeg begynt å kjenne på det igjen. Håper det går over igjen. Lykke til alle sammen!
 
hvordan gikk det? sitter spiren fortsatt?

Hei. Nei, det gikk dessverre ikke. Hadde 81 i dpo en fredag. Tok ny hcg på mandagen og den hadde sunket til under halvparten. Begynte å blø på onsdagen. Veldig leit, men har delvis slått meg til ro med at det ble tre barn på oss. Jeg er jo veldig takknemlig for å få tre barn når vi måtte ha hjelp til alle tre. Samtidig så hadde jeg begynt å glede meg over en fjerde, og dermed er jo skuffelsen større når det ikke gikk. Gikk greit i flere måneder, men den siste tiden så har jeg begynt å kjenne på det igjen. Håper det går over igjen. Lykke til alle sammen!
 
Hei. Tenke å melde meg inn her. Er med i juli gruppen, men terminen ble satt fram til 29. juni og alle de andre har kommer før termin så tenker det blir en junibaby :happy:
Dette er fjerdemann som blir en attpåklatt med tre eldre søsken på 8, 10 og 12 år. Vi gleder oss :Heartred
 
Bedre seint enn aldri å presentere seg:happy: Jeg er 29 år, min samboer 34 år. Vi gleder oss stort til å bli foreldre for første gang:Heartred Venter en liten gutt og har termin 30. juni.
 
Hei
Er blir 26 år i mai. Er gift med barnefar som blir 29 i september.
Vært sammen i 10 år i november , gift 1 år i mai.
Slutta med pilla i slutten av mai og ble gravid i september. Så vi prøvde da ca 4 mnd.
Termin 29 juni.
Dette er første barn for oss begge og er spent på hvordan hverdagen blir.
 
Håper det går bra her med alle sammen! Nærmer seg nå ❣️
Jeg mistet i november, 11+6. I en veldig dramatisk abort, hvor jeg holdt på å blø ihjel, måtte opereres og ligge på blodoverføringer og være nesten 5 døgn på sykehuset.

Nå er jeg gravid igjen, 7 uker, og håper det går bedre denne gangen.

Masse lykke til med innspurten!!
 
Håper det går bra her med alle sammen! Nærmer seg nå ❣️
Jeg mistet i november, 11+6. I en veldig dramatisk abort, hvor jeg holdt på å blø ihjel, måtte opereres og ligge på blodoverføringer og være nesten 5 døgn på sykehuset.

Nå er jeg gravid igjen, 7 uker, og håper det går bedre denne gangen.

Masse lykke til med innspurten!!

Huff, det hørtes virkelig dramatisk ut :Heartred Gratulerer så mye med ny graviditet :Heartred Og takk for lykkeønskninger :happy:
 
Sniker meg litt forsiktig inn her :Heartred
Har hatt positiv tidligtest noen dager, men er vel først nå det virkelig begynner å gå opp for meg at faktisk kan være vår tur :Heartred

Jeg blir 31 i vinter, mannen blir 35 på nyåret.
Vi begynte å prøve høsten 2015, har to himmelbarn født i uke 19 og uke 15, da jeg var gravid med nr 2 ble det oppdaget at jeg er bærer hos av en genfeil, vi har derfor vært igjennom PGD, som kort fortalt er prøverør hvor embryoene blir gentestet. Jeg har offisiell testdato til uka:bounce

Litt skummelt da vi havner to dager unna termin til første, slik at alt blir veldig nært fremover, men håper at det kan bli positivt og :Heartred
Masse lykke til fremover! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen :Heartbigred
 
Håper det går bra her med alle sammen! Nærmer seg nå ❣️
Jeg mistet i november, 11+6. I en veldig dramatisk abort, hvor jeg holdt på å blø ihjel, måtte opereres og ligge på blodoverføringer og være nesten 5 døgn på sykehuset.

Nå er jeg gravid igjen, 7 uker, og håper det går bedre denne gangen.

Masse lykke til med innspurten!!
Gratulerer med ny graviditet og masse lykke til fremover :Heartbigred
 
Back
Topp