Presentasjonstråd

Ejliz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberfruene 2018
Junilykke 2022
Vil du fortelle litt om deg selv og partneren din (hvis det er en med i bildet), prøvetiden, antall barn fra før, og eventuelt andre ting om deg selv? Hadde vært koselig å bli bedre kjent med dere!
 
Hei!

Både jeg og mannen min er 31 år. Vi har vært gift i 6 år, og har en sønn på 3 år fra før.
Vi hadde en tøff spedbarnstid med førstemann; blant annet kolikk, fødselsdepresjon, og litt smått og godt. Så vi har virkelig ikke forsøkt på to tette. Vi håper at det blir lettere med nummer 2:Heartred

Det klaffet i juli, pp3, men det var en kjemisk graviditet. Mistet 4+3. Nå klaffet det igjen i pp5 :D

Foreløpig termin (både ut fra mens og EL) er 08.06.21. Dette er gøy, spennende, oooog en dose skummelt :excited001
 
Hei, jeg er 26 år og gift på 5året straks, vi har to barn fra før på 7år og 5år som virkelig ønsker seg en baby i hus. Jeg er fulltidsstudent med innlevering av bachelor 6. juni :hilarious:. Planlagt å ta siste praksis i januar 2023. Dette er vårt 3 barn, som satt på pp2, så der har vi vært heldige :happy:

Vi har fra før ett barn som har fått nok å stri med, så håper siste slipper endel av det. Men vurderer nesten å bestille time på barnelegesenteret før ungen er født for allergitesting siden begge de andre har allergier og eksem, pluss astma..

Oppi graviditet og studie driver jeg med en vond rygg, som skal utredes videre på sykehuset da smertene ikke avtar til tross for to operasjoner i år..

foreløpig termin 04.06., mens termin er nok noe senere fordi el kom tidligere enn antatt
 
Jeg er 33 år, er på vei med barn nr. 3 :Heartred var gjennom en spontanabort i august, var da 5 uker på vei. Gikk heldigvis fort å bli gravid igjen :Heartred synes også dette er veeldig nervepirrende!! Veeeldig redd for å begynne å blø igjen. Krysser fingrene for alle oss om at spirene sitter :Heartred
 
Hei! :smiley-bounce012