Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

. Planlagt å ta siste praksis i januar 2023. Dette er vårt 3 barn, som satt på pp2, så der har vi vært heldige
var gjennom en spontanabort i august, var da 5 uker på vei. Gikk heldigvis fort å bli gravid igjen
synes også dette er veeldig nervepirrende!! Veeeldig redd for å begynne å blø igjen. Krysser fingrene for alle oss om at spirene sitter 

)
Tok tre forsøk denne gang før spiren satt. Krysser fingrene for at det holder helt til juni! Denne første tiden er rimelig nervepirrende! 

Mannen har syntes fem var nok, men har med tiden kjent det samme som meg og vi har kommet fram til at vi ønsket den til oss 

Gratulerer med dagen OG positiv test!! Kjenner følelsen av å miste og kjenne etterpå at det var faktisk virkelig noe man ønsket. Krysser fingrene for at spira sitter og den digitale slår ut. Min slo ut 9 dpoSniker meg inn, selv om jeg ikke er helt overbevist om at jeg er gravid enda før den digitale slår ut
37 år (i dag!), har hele 5 barn fra før. Var egentlig ferdige med barn, men vi ble uventet gravid i april, og opplevde en MA de fosteret døde i uke 9. Etter denne opplevelsen kjente jeg veldig på at det virkelig manglet noen i familien vårMannen har syntes fem var nok, men har med tiden kjent det samme som meg og vi har kommet fram til at vi ønsket den til oss
I dag sitter vi med en positiv tidligtest 8 DPO og termin etter eggløsning 13. Juni. Kan ikke vite at dette holder helt til juni, men akkurat i dag er jeg gravid![]()
3År aldersforskjell er det vi alltid har ønsket, og kan ikke vente med å gi lille vår et søsken