Presentasjonstråd

Vi er 27 og 29 år :) dette blir vårt tredje barn! Halvannet år mellom hver. Svak positiv test i dag, så håper den sitter <3
 
Last edited:
Jeg er 36 år og mannen er 38. Vi har tre barn på 10 (i dag), 7 og snart 2 år, og har fått alle ved prøverør.

Barn nr 1: Første ferskforsøk på Rikshospitalet
Barn nr 2: Første fryseforsøk på Rikshospitalet
MA: Første ferskforsøk på Hausken
Barn nr 3: Første fryseforsøk på Hausken
Barn nr 4?: Andre fryseforsøk på Hausken

Jeg har altså blitt gravid alle gangene jeg har fått satt inn befruktede egg, og er veldig glad for det, selv om en ble en MA og siste fremdeles er usikkert.

Vi hadde ett egg igjen i frysen på klinikken og ville ikke kaste det så det ble satt inn i midten av september. Fikk positive graviditetstester, men de var svakere enn med de tre svangerskapene som har gått fint. Siden jeg hadde en MA før barn nr 3 så er redd for at det er noe galt nå også. Jeg har fått lov av klinikken å måle hcg i blodprøver og det va lavt, men innenfor normalområdet i følge klinikken. På 14 dpo hadde jeg 34, på 16 dpo hadde jeg 48 og på 18 dpo hadde jeg 81. Så vi får se hvordan dette går. Jeg er veldig klar for et barn nr fire, mens mannen var mest opptatt av å gi embryoet en sjanse selv om han egentlig føler seg ferdig med barn.
 
Hei!
34 år, har fra før 3 barn som er snart 13, 8 og 2 år. Jeg har høyt stoffskifte, som gir risiko for både foster og meg selv. Får svar på en blodprøve i morgen eller tirsdag som setter standarden for hva vi gjør videre. Prøvd å google det jeg kan ( både pos og neg med google), gi gjerne en lyd om dere har erfaring med stoffskifte og svangerskap :angelic:

Vi planla ikke nr 4, vi håper alt går fint :smiley-angelic001
 
Sniker meg forsiktig inn her - er bare 11 dpo, men testene ser veldig fine ut foreløpig :happy:

Jeg er 30, mannen 28. Vi har en jente fra før, født mars 2020. Det meste står vel i signaturen min - både datteren vår og denne tok 6 innsett! Begynte veldig tidlig på søskenforsøk, så den prosessen ble aldri i nærheten av like tøff som med første. Nå snakker jeg som om dette går :hilarious: Jeg er i hvert fall veldig lykkelig for positiv test uansett hva som skjer videre!
 
Hei:greet025

Jeg er 39 og mannen min er 34 år, vi har vært sammen i 11 år og gift i 8 år. Vi har en herlig gutt på 4,5 og vi har ønsket oss ett søsken veldig lenge. Vi har prøvd i noen år, og nå satt spiren på ivf forsøk nr 2, jeg er 4+4 og har termin 12 Juni:love7 vi kan nesten ikke tro at det er sant, så nå håper vi at spiren klamrer seg fast:Heartred
 
Så fint med mange nye! Masse lykke til til dere alle :)

Ps, signaturer vises ikke når man er fra mobil virker det som :(
 
Jeg er 34 år og min mann er 36 år. Jeg oppdaget nå nettopp at jeg er gravid IGJEN! vi har 4 barn fra før av, og har i grunn vært enig om at det er nok for oss. Ved en glipp tidligere i år fant jeg ut at jeg var gravid. Det kom veldig brått på da barn. nr 4 kun var 7. mnd og vi var ikke klare for ett nytt barn. Det endte med en abort. Jeg angret med en gang jeg tok første abortpille, og har tenkt daglig på at jeg tok feil valg. Nå skjer det igjen og denne gangen blir det ikke abort (så lenge alt går bra). Minstemann har passet året og det er såpass harmonisk i familien at frykten for en ny baby skremmer meg ikke.

alder på barna er 8, 6,5 ,4,5 og 1år. så vi har en rimelig tett bukett
 
Hei alle sammen :)

Jeg er 32 og samboer 36, vi har ett barn på 2,5 år og foreløpig termin 15.06.22 (om spiren sitter). Satt på første forsøk med EL-piller (grunnet PCOS), og vi er både glad og smålig sjokket over hvor raskt det gikk - da første tok nesten 1,5 år.

Vi er lokalisert på Sunnmøre, jeg er hjertepasient og får heldigvis tett oppfølging generelt i livet og i svangerskap :)

Gleder oss over aldersforskjell på rett over 3 år for mini og spiren.

I dag bestilte jeg første JM time, og sendte beskjed til fastlegen om graviditeten, samt ba om henvisning til TUL med fosterdiagnostikk og oppfølging med spesialist-kardiolog. Blir ett par spennende uker/mnd fremover!

Håper å kunne presentere nyheten på julaften til våre kjære <3
 
Hei!

Jeg er 27, og samboer 30. Ingen barn fra før, så dette blir veldig spennende, og er veldig etterlengtet!

Sluttet på P-pille i juni, og på PP2 så satt spiren! Ufattelig at det gikk så raskt!

Er i følge mens 5+6 idag :joyful:

Krysser alt vi eier for at dette går rette veien, og at en mini kommer i begynnelsen av Juni :smiley-angelic003
 
Heisann! :D

Jeg er 30 år, og mannen er 33 år. Vi har tre barn, og venter vårt 4. De er født 09, 12 og 20. (de to eldste er mine fra tidligere forhold) Men han er pappa for de på lik linje som vår felles <3

Vi mistet tvillinger i februar i år. Det var en MA som ble avsluttet i uke 11. Vi begynte å prøve igjen etter at den opprinnelige terminen var forbi, og ble gravid på første forsøk ❤️
 
Last edited:
Sniker meg inn her.. hører egentlig til Mai gruppen, men på en TUL pga smerter ble jeg satt tilbake nesten 2 uker! Så jeg må ha blitt gravid senere enn hva jeg trodde. Så henger og slenger litt her inne også <3

Jeg er 36 år og forlovede er 23 år. Dette blir vårt første barn felles, ellers har jeg 3 apekatter med forrige eks-mann. De er født 2009.2010 og 2015. Er 5+4 i dag eller 5+5.. da legen ikke helt klarte å bestemme seg. Men det ser ut til at det blir enda ett juni barn på meg :D
 
Sniker meg inn her.. hører egentlig til Mai gruppen, men på en TUL pga smerter ble jeg satt tilbake nesten 2 uker! Så jeg må ha blitt gravid senere enn hva jeg trodde. Så henger og slenger litt her inne også <3

Jeg er 36 år og forlovede er 23 år. Dette blir vårt første barn felles, ellers har jeg 3 apekatter med forrige eks-mann. De er født 2009.2010 og 2015. Er 5+4 i dag eller 5+5.. da legen ikke helt klarte å bestemme seg. Men det ser ut til at det blir enda ett juni barn på meg :D
Hyggelig at du er her å! Tittet tilbake på testene dine, for husker dine vippet mellom 2-3 og 1-2, så i følge de så stemmer det at du er det legen sa? Hvis du vippet på testene ca 24.sept, da var du 4 uker på vei ca :)
 
Jo det stemmer nok, kanskje den på 2-3 ikke klarte å bestemme seg? :D
Stemmer nok mer med 1-2 siden jeg er nå 5+5 i dag lørdag. Bleeeeeugh jeg som hadde
håpet på Mai barn ^_^ Men nå får jeg enda ett juni barn og det er så sykt varmt her oppe i juni måned :wtf:
Gubben er fortsatt innstilt på og kjøre 2-3 dager fra Nord til Sør med unge i bilen. Vi får se da, ungen må først
bli noen uker gammel.
 
God kveld damer, jeg har flyttet litt inn her og håper at jeg blir her helt til termin :happy:

Jeg er 32 år og forloveden min er 44. Dette er vårt første barn sammen, mens han har 2 barn fra før:Heartred

Jeg syns denne perioden har vært litt rar, eller at jeg fikk positiv CB test i går syns jeg var rart:hilarious:

Første mensdag: 21 sept.
EL dag (testet med smile fra CB): 3 okt.
Positiv CB test: 8 okt, 1-2 uker stod det på den.

Så jeg må nok hatt eggløsning tidligere enn testen :pompus:o_O

Hvertfall blir termin i juni en gang da :hilarious:
 
Hei! :happy:
Jeg er 24 år og samboeren min er 33 år. To barn fra før. Gutt født i August 2017 og jente født i Juli 2021. Var en skikkelig overraskelse siden jeg fødte for 3 måneder siden, fullammer og ikke hadde fått tilbake mensen enda. Men veldig velkomment :Heartred Jeg jobber som pedagogisk leder, men er i mammapermisjon frem til midten av mars.
 
Hei:) 29 år blir 30 i november. Mann 33 år.
Dette blir vårt barn nr 3. Ei jente født i 2016 og en gutt i 2020. Veldig velkommen dette barnet å med termin rundt 8 juni
 
Hei, jeg har nylig fylt 24 år gammel. Min samboer er 25. Vi har prøvd i 5mnd før det ble positivt resultat på testene. Det endte dessverre spontanabort da, men er gravid på nytt nå og har termin dato den 20.6 ca.:HeartredDet tok ganske kort tid igjen før jeg ble gravid på nytt (1mnd):happy: det blir vårt første barn sammen:Heartred
 
Hei, jeg er 31 år og samboeren min er 32år og sammen har vi 3 jenter som er 12,10 og 5 år.
Vi begynte å prøve ifjor sommer, men har dessverre tatt lengre tid enn vi trodde.
Ble gravid i februar men mistet det 2 dager etter vi fant det ut og samme dagen det skjedde fikk vi en ny niese også. Så ble ekstra sårt.

Så denne gangen krysser vi fingrene på at det skal gå bra.
 
Hei!

Jeg er 28 år og min mann er 30 år. Vi giftet oss i år og har to døttre sammen. 5 og 3 år ☺️
Vi har gått på hormoner for å bli gravid med begge to.

Nå er vi blitt gravide en tredje gang på hormoner.
Krysser fingrene for at spiren sitter ❤️
 
Back
Topp