Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg er i hvert fall veldig lykkelig for positiv test uansett hva som skjer videre!
vi kan nesten ikke tro at det er sant, så nå håper vi at spiren klamrer seg fast

Hyggelig at du er her å! Tittet tilbake på testene dine, for husker dine vippet mellom 2-3 og 1-2, så i følge de så stemmer det at du er det legen sa? Hvis du vippet på testene ca 24.sept, da var du 4 uker på vei caSniker meg inn her.. hører egentlig til Mai gruppen, men på en TUL pga smerter ble jeg satt tilbake nesten 2 uker! Så jeg må ha blitt gravid senere enn hva jeg trodde. Så henger og slenger litt her inne også <3
Jeg er 36 år og forlovede er 23 år. Dette blir vårt første barn felles, ellers har jeg 3 apekatter med forrige eks-mann. De er født 2009.2010 og 2015. Er 5+4 i dag eller 5+5.. da legen ikke helt klarte å bestemme seg. Men det ser ut til at det blir enda ett juni barn på meg![]()

Jeg jobber som pedagogisk leder, men er i mammapermisjon frem til midten av mars.
Det tok ganske kort tid igjen før jeg ble gravid på nytt (1mnd)
det blir vårt første barn sammen