Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

Så fin mage!:)
 
Oi, en liten stund siden jeg har skrevet her nå :p

I dag er jeg 14+0 så jeg jubler for å være i 2 trimester :D

Også har jeg funnet ut at ei vennine har termin bare 2 dager etter meg :D

Og i dag har jeg fått vite at ei annen vennine av meg har funnet ut at hun er gravid, så hun er snart 5 uker på vei :D

Blir et koselig svangerskap dette tror jeg, sammen med andre gravide venniner :) ❤️
 
Så fantastisk å gå gravid sammen med venninnene sine :) Gratulerer med 14 fullgåtte uker :)
 
Så fantastisk å gå gravid sammen med venninnene sine :) Gratulerer med 14 fullgåtte uker :)

Ja kommer til å bli kjempe koselig :) Tusen takk :)

Hvor langt er du på vei nå? :) Eller husker jeg helt feil?
 
15+2❤️

Jeg MÅ bli flinkere til å skrive her inne altså, hahah :p Dagene går rolig framover :) Sliter mye med bekkenet og sterke kynnere, men det hører svangerskapet til :) Bestevenninen min fikk litt sjokk på torsdag når hun så hvor sterke kynnere jeg har allerede, for jeg må puste meg gjennom dem for at dem ikke skal bli altfor ille. Så jeg har en anelse på at jeg igjen har Gbs i svangerskapet :'( Dritt kjedelig men! Jeg skal hvert fall kreve at det blir sendt både urin prøve pluss sånn vaginal prøve til dyrkning for det på neste kontroll! For det har jo sine baksider med gbs i svangerskapet, så da skal jeg hvert fall sørge for at jeg skal gjøre alt det jeg kan for at dette ikke skal gå galt.

Ellers tikker det sakte men sikkert ned til oul :D Er ikke før den 26, men nå er vi hvert fall i august :D
 
Så spennende ♡ tiden går så alt for fort :)

Ja :) ❤️ Ja tiden går veldig fort :) Samtidig som jeg syns det går så veldig tregt, siden jeg bare går å venter på oul nå :p

Håper så inderlig at du snart får 2 flotte streker, så jeg kan få følge deg også :D ❤️❤️
 
16+0 i dag og det nærmer seg sakte men sikkert først oul og så halvveis i svangerskapet :D

Ellers om dagen nå så har jeg startet et syprosjekt, har ikke sydd på 9 år så detta blir spennende! :p
Dattera til bestevennina mi (altså "tantebarnet" mitt skal ha navnfest den 23, så planen er å sy en kjole til henne som gave :) Fikk vært å kjøpt stoff og alt sånt i går, men da skulle jo selvfølgelig ikke den teite symaskinen jeg har fått lånt meg ikke funke da! :mad: Men da satte jeg meg bare ned og bestilte meg en symaskin, like greit :D Så håper jeg får den fort, for trenger jo litt tid på å sy også :p For nå har jeg bare klipt til og gjort klart til sying på en prøvekjole :) Så spent på hvordan det vil gå :)
 
Back
Topp