Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

Huff det hørtes jo skikkelig skummelt ut! Håper de finner ut av det i dag :)
 
Huff det hørtes jo skikkelig skummelt ut! Håper de finner ut av det i dag :)

Havnet inn igjen kl 02:40 på natten, og ble brått mer dramatisk når de trodde jeg kanskje hadde et lite hjerte infarkt også :eek: Men heldigvis etter 11 timer på sykehuset så fikk jeg dra hjem :D Prøvene var fine så kan virke som det "bare" er masse muskelsmerter rundt lungen :) Men har åpen retur på avdelingen jeg havnet på hele helgen, så må reise tilbake ved den minste forverring :)
 
Så bra :) håper på at det går bra med deg fremover!
 
Havnet inn igjen kl 02:40 på natten, og ble brått mer dramatisk når de trodde jeg kanskje hadde et lite hjerte infarkt også :eek: Men heldigvis etter 11 timer på sykehuset så fikk jeg dra hjem :D Prøvene var fine så kan virke som det "bare" er masse muskelsmerter rundt lungen :) Men har åpen retur på avdelingen jeg havnet på hele helgen, så må reise tilbake ved den minste forverring :)
Huff, så ekkelt.. Håper alt går bra! :)
 
Wææ :eek: skummelt!
Håper du slipper flere turer innover og at det bare er uskyldig !
 
Huff, så ekkelt.. Håper alt går bra! :)

Ja var skikkelig ekkelt, og fikk en knekk når jeg fikk vite at dem var redd for hjerteinfarkt :( Men tok heldigvis en tlf til mamma, og da fikk jeg roet meg ganske kjapt :) Hadde heldigvis mamma der sammen med meg de siste timene jeg lå inne :) Ja det går mye bedre nå :D Bare hvis jeg blir stresset eller sånt at jeg får smertene nå, så prøver å slappe helt av :)
 
Hvordan går det med deg? :)

Joda, sliten og har et bekken som krangler verre en verst, men ellers så går det bra :) Våknet opp med vond hals i dag, men skal heldigvis til legen igjen i morgen :) Hvordan går det med deg da, snuppa? :)
 
Joda, sliten og har et bekken som krangler verre en verst, men ellers så går det bra :) Våknet opp med vond hals i dag, men skal heldigvis til legen igjen i morgen :) Hvordan går det med deg da, snuppa? :)
Uff så kjedelig med sår hals :( håper det gir seg :) bekkenet også :D

Venter på IVF telefon her :) ellers går det veeeeldig fint :D
 
Uff så kjedelig med sår hals :( håper det gir seg :) bekkenet også :D

Venter på IVF telefon her :) ellers går det veeeeldig fint :D

Ja veldig kjedelig, men sånn er det i denne overgangen mellom høst og vinter for meg hvert år :)

Åååh, jeg er så spent altså! :D Håper så inderlig at dere snart kommer i gang med ivf og dere endelig får den lille spira deres❤️
 
31+0 i dag og bare 6 små uker igjen til det ikke er fare for prematur lenger!❤️ Skal på svangerskapskontroll i morgen, og det skal bli godt vet jeg. Havnet på føden på mandagen som var nå, pga sterke mensensmerter og murringer. Den første ctg registreringen viste tydelig murringene mine siden den aldri gikk under 25, lå som regel kun rundt 35 på rie måleren :eek: Så da ble det alt av undersøkelser med ul, så da fikk jeg se at minsten ligger med hodet godt nede og det var betryggende :) Ellers så alt fint ut, og den siste ctg registreringen ble de fornøyd med så jeg fikk reise hjem. Men må nå gå resten av svangerskapet annen hver kontroll hos fastlege og jm, så skal til jm for første gang den 1/12. Men men, så lenge minsten har det bra og smertene har gitt seg så er jeg fornøyd :D Får bare mensensmerter litt nå og da nå, så håper at han ikke er klar for å møte verden på minst 6 uker til altså :)
 
Herremin, jeg har klart å vært effektiv i kveld :p Faktisk fått ryddet, vasket, ryddet vekk pynt og satt frem julepynten :D Bare jeg får laget ferdig alle snømennene jeg lager nå, så er all julepynt ferdig oppe før juletreet skal opp :D Ikke dårlig til å være en lørdagskveld dette :)

I morgen er jeg 33+0 og da skal vi i siste bursdag for i år :) Da hun eldste niesen min blir 10 år til mandag, så skal vi feire i morgen :) Må ærlig innrømme at det skal bli meget godt å bli ferdig med alle bursdager nå altså! For to av tantebarna mine pluss meg selv har bursdag i oktober, to til av tantebarna mine pluss begge søstrene mine OG niesa til sambo har bursdag i november, og så kommer jula i desember :eek: Så blir 3 dyre mnd på rappen det der hvert år :p

Men har faktisk for første gang klart å blitt ferdig med 4 julegaver allerede, og jeg pleier aldri å starte før godt uti desember :D :p Så har pakket inn julegaver pluss noen kalenderpakker i kveld også, så nå er det dusjen og så straks senga kjenner jeg :)
 
Skulle tydeligvis ikke få slippe unna denne gangen heller nei, blitt påvist GBS i urinen igjen! Kjenner jeg er så møkk lei av alt som har med det underlivet mitt å gjøre, bare hatt trøbbel og faenskap der nede i over 6 år nå! :(
 
Back
Topp