Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

16 dager igjen til jeg endelig er 12 uker :D Syns jeg nettopp var over 40 dager unna jeg, men nå har jaggu tiden gått fort ja! :D
 
Gaaaad, nå letta jeg 1000 kg her! Fant hjertelyden med doppler forrige fredag (8+6) og har ikke funnet den siden da. Og jeg føler at jeg har mistet litt symptomer selv om kvalmen og hormoner har tatt litt overhånd denne uken! Men nå, nå fant jeg endelig hjertelyden igjen, sterk og fin og uten tvil om hva det var jeg hørte❤️ Lå bare å smilte bredt når jeg hørte den igjen nå :D
 
10+0 i dag og bare 14 dager til jeg er 12 uker :D
 
Mamma har vært hos oss denne uken og skal være her fram til fredag pga jobb. Og det har vært veldig koselig og praktisk :) Fått masse hjelp både hjemme og med guttungen :D Som har vært veldig greit med tanke på at gubben har brekt hånda! Og vi har fått spist masse god middag :D Gubben spiser ikke Joika, så da lagde jeg det til mamma kom hjem fra jobb tidligere i uken, og gud det var godt :D Og jeg spiser ikke kjøttkaker, så da lagde mamma det til dem dagen etter :) Og nå har mamma nettopp laget stekte poteter med baguetter til, og det var sinnsykt godt :D Kan ikke huske sist jeg spiste det, så nå er jeg så mett at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :p Ellers er det grått å trist vær i dag, så blir en innedag i dag. Like greit egentlig, for det blir jo veldig tidlig opp i morgen siden jeg har svangerskapskontroll kl 09:00 :) Regner med at legen finner hjertelyden da, siden jeg har funnet den her hjemme selv flere ganger alt :D
 
10+2 i dag, og har vært på svangerskapskontroll. Alt av prøver så fint ut og vi fikk høre hjertelyden helt klart og tydelig :D
 
Dette er bare typisk vår uflaks! Jeg ble veldig solbrent på tirsdag, så måtte være forsiktig i solen i går. Og nå har guttungen fått fullt med varmeutslett over kroppen, så vi må holde oss inne i dag og det er siste dagen med så fint vær i dag :(

ImageUploadedByBV Forum1435837540.473632.jpg
 
Back
Topp