Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

Må skryte litt av meg selv i dag, som har tvingt kroppen til å ha litt energi :p

Fikk gjort rent skikkelig i dag, og gud det var deilig og få ryddet og vasket overalt :D Nå fant jeg faktisk flere av smokkene til lillemann også :D Men langt i fra alle, så lurer på hvor han har gjort av de resterende altså :p Og når jeg var ferdig med rengjøringen så barberte jeg bena, tok meg en lang og deilig dusj, smørte hele kroppen, tok på ansiktsmaske og tok på neglelakk på både tottisene og fingerne :D Så litt stolt av meg selv nå for at jeg trosset både veldig lite energi og bekkenet altså! Og så utrolig deilig å få pleiet kroppen litt også :D

Og i morgen tidlig så kommer mamma og Camilla (eldste søsteren min) på besøk :) Og da tar Camilla med doppleren sin så jeg kan prøve å finne hjertelyden :D Da er jeg jo 8+6 så har et bittelite håp om at jeg kanskje kan finne den :) Og på dagen i morgen så kommer Silje og Petter (et vennepar av oss) på besøk, så skal bli en kosedag i morgen :)

Og hvis skattepengene kommer inn så må vi ut å shoppe litt også :) Lillemann må ha en ny lekekasse siden han har klart å ødelegge den han har :p Også bare må jeg ha frityrkoker :p Nei nå er det på tide og finne senga straks, klokken har jo blitt sent alt :O
 
Må skryte litt av meg selv i dag, som har tvingt kroppen til å ha litt energi :p

Fikk gjort rent skikkelig i dag, og gud det var deilig og få ryddet og vasket overalt :D Nå fant jeg faktisk flere av smokkene til lillemann også :D Men langt i fra alle, så lurer på hvor han har gjort av de resterende altså :p Og når jeg var ferdig med rengjøringen så barberte jeg bena, tok meg en lang og deilig dusj, smørte hele kroppen, tok på ansiktsmaske og tok på neglelakk på både tottisene og fingerne :D Så litt stolt av meg selv nå for at jeg trosset både veldig lite energi og bekkenet altså! Og så utrolig deilig å få pleiet kroppen litt også :D

Og i morgen tidlig så kommer mamma og Camilla (eldste søsteren min) på besøk :) Og da tar Camilla med doppleren sin så jeg kan prøve å finne hjertelyden :D Da er jeg jo 8+6 så har et bittelite håp om at jeg kanskje kan finne den :) Og på dagen i morgen så kommer Silje og Petter (et vennepar av oss) på besøk, så skal bli en kosedag i morgen :)

Og hvis skattepengene kommer inn så må vi ut å shoppe litt også :) Lillemann må ha en ny lekekasse siden han har klart å ødelegge den han har :p Også bare må jeg ha frityrkoker :p Nei nå er det på tide og finne senga straks, klokken har jo blitt sent alt :O
Wow, så flink du har vært! Nyt dagen i dag, det har du fortjent ;-)
 
9+0 (natt til 9+1.

I dag har vært en hælvetes dag! Sambo var ute en tur i går, og klarte selvfølgelig å skade hånden sin! Så ble veldig lite søvn på meg i natt. Og når han sto opp i dag, så måtte han bare reise rett på legevakten, da vi skjønte at det ikke var noen annen mulighet enn at det var brudd i hånden. Så han ble jo borte noen timer kan man si. Og når han da endelig er ferdig på sykehuset, så kan han meddele at han har brudd i et bein oppå håndflaten, så det er gips på han i 4 uker.

Og samtidig så ringer ene søsteren min og spør om vi vil komme på grilling og overnattingsbesøk i dag. Ringer sambo å spør han, joda grilling hadde vært kos det men han orka ikke overnatting. Så da ble det stress med å få skiftet på lillemann og gjort han klar, samtidig som jeg må skifte også. Er ikke ferdig en gang før både sambo er hjemme igjen og svogeren min har kommet for å hente oss! Ellers hadde vi det kjempe koselig hos søstern og dem :) Men guttungen ble veldig trøtt etterhvert, og sovnet til slutt i vogna. Der sov han i maks 40 minutter, og når han våkna av hundene så dro vi hjem. Og da starta virkelig alt hælvete! Vi var hjemme rundt kl 21, og han sovna ikke før kl var 23:50!! Så vi hadde nesten 3 timer med konstant grining og klaging før han til slutt var så utmattet at han endelig sovna. Og det verste er at han var stup trøtt helt siden vi kom hjem! Gaaah, så ble ingen avslapping på meg i kveld nei!

Og i morgen er det sambo som skal stå opp med han, men jeg må også stå opp med guttungen å skifte bleie og kle på han før sambo kan overta, og jeg kan finne sengen igjen. Og hvis han gjør litt forretninger i bleien, så må jeg vekkes opp og skifte bleie :( Nei nå må jeg legge fra meg tlf og få meg litt søvn, helt kake her jeg ligger i sengen!

Legger ved et bilde av hånden til sambo, som dere ser så skjønte vi heftig fort at det dreide seg om et brudd.
ImageUploadedByBV Forum1434840349.895395.jpg
 
Ere han har drivi med nå a? :p haha

Nei han var en tur på byen da vet du :p Også var det en som begynte å bråke med han og var tøff i trynet. Så han tok hånda når han slo tilbake :p
 
Nei jeg mente det :) folk får si hva dem vil, jeg har mine meninger ;) folk er forskjellige.. Trenger ikke lage noe random drama ut av det når man ikke kjenner andre ;) å spesielt ikke på andres dagbøker :)
 
Anyways.. Hvordan ligger formen din ann nå snuppa? ❤️
Like kvalm å lite matlyst enda eller har du finni ting som du faktisk får i deg? ❤️
 
Nei jeg mente det :) folk får si hva dem vil, jeg har mine meninger ;) folk er forskjellige.. Trenger ikke lage noe random drama ut av det når man ikke kjenner andre ;) å spesielt ikke på andres dagbøker :)
Sier du som sprer så grusom dritt i en annen dagbok?????
 
Hei!! Kan vi legge denne saken dø nå? Jeg er ikke intr i å ha sånt i min dagbok!
 
9+2, og i dag har jeg virkelig ikke hatt noen sjanse til å skjule magen!
Syns det er veldig kos med denne lille bumpen da :D ❤️ Bare gleder meg til vi når 12 uker, så jeg endelig kan skrike det ut :p

ImageUploadedByBV Forum1435006231.916181.jpg
 
Det er du ikke alene om :p blir så kos å slippe å holde det hemmelig!! :D herlige magen din :*

Ja det skal bli så deilig :D Gaaah, klarer nesten ikke å vente! :p Men først, så er det lille gullet ditt som skal ut :D ❤️
 
Back
Topp