Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Får vel gjøre om på innledningen vel :p

Jeg er ei jente på 26 år og jeg er forlovet med drømmemannen som er 32 år, og sammen har vi en sønn som ble født i april 2014❤️

Med nr 2, så klaffet det på 4 pp og det var en fryd og få positiv test igjen :D Mandag den 11 mai så lyste det endelig 2 streker mot oss igjen :D Fikk da positive tester tidlig, for da var jeg bare 10 dpo :)
 
Last edited:
Cd 4, pp2.

Har en veldig merkelig tr denne gangen :/ Jeg har alltid masse blødninger og det varer i minimum 5 dager! Men nå så har det så og si ikke vært noe særlig med blødninger, ikke på langt nær så mye som det pleier :/ Var en ganske stor nedtur og få tr denne uka, for var sikker på at jeg var gravid, hadde alt av symptomer. Og det merkelige er at symptomene er her enda! Men måtte ta en test i dag, og den var negativ, så er nok bare kroppen som tuller noe fælt. Venter bare på dagene mot testing etter el nå :)
 
Jeg skal begynne å prøve på førstemann om ca en mnd. Det skal bli spennende! :D

Å så spennende :D Husker så godt den spenningen som stiger når det nærmer seg den aller første prøvingen :D
 
Ja, det blir veldig spennende! Teller ned dager nå! :D

Det skjønner jeg veldig godt :D Håper at det klaffet fort for dere ;) Og aldri mist håpet selv om det ikke klaffer med en gang ;) Jeg kjente at jeg ble sint, skuffet og lei meg når tr kom på onsdag, men samtidig så visste jeg at vi sikkert ikke var like heldig denne gangen :p
 
Det skjønner jeg veldig godt :D Håper at det klaffet fort for dere ;) Og aldri mist håpet selv om det ikke klaffer med en gang ;) Jeg kjente at jeg ble sint, skuffet og lei meg når tr kom på onsdag, men samtidig så visste jeg at vi sikkert ikke var like heldig denne gangen :p

Jeg er jo i utgangspunktet innstilt på at det kommer til å ta noen måneder, og veldig mange som blir gravide mister jo en eller flere ganger.. Så jeg er for så vidt forberedt på det, men det hadde jo vært fantastisk med rask klaff :D

Æsj, kjipt når tr kommer ja, og man helst ikke vil se noe til henne! Håper på klaff for dere neste pp! :)
 
Jeg er jo i utgangspunktet innstilt på at det kommer til å ta noen måneder, og veldig mange som blir gravide mister jo en eller flere ganger.. Så jeg er for så vidt forberedt på det, men det hadde jo vært fantastisk med rask klaff :D

Æsj, kjipt når tr kommer ja, og man helst ikke vil se noe til henne! Håper på klaff for dere neste pp! :)

Det er bra innstilling :D Ja dessverre så er det altfor mange som mister en eller flere ganger :( Ja er aldri feil med klaff raskt :D

Ja jeg skulle gjerne vært mange mnd uten tr igjen altså :D Var jo med bestevenninen min på fødselen hennes for 4 uker siden i dag, og da merka jeg det veldig godt kan man si :p
 
Det er bra innstilling :D Ja dessverre så er det altfor mange som mister en eller flere ganger :( Ja er aldri feil med klaff raskt :D

Ja jeg skulle gjerne vært mange mnd uten tr igjen altså :D Var jo med bestevenninen min på fødselen hennes for 4 uker siden i dag, og da merka jeg det veldig godt kan man si :p

Åå, så koslig å få være med på fødsel! Regner med du ble litt ekstra baby-syk da ja! ;)
 
Åå, så koslig å få være med på fødsel! Regner med du ble litt ekstra baby-syk da ja! ;)

Ja var kjempe koselig :D Hun ble jo med på min, for det gikk så fort så jeg glemte å kaste henne ut når pressingen starta, hahah :p Men nesten med en gang Sebastian var ute, så sa hun at jeg hadde bare med å være med på hennes fødsel ja :D Så når jeg holdt ei bokstavelig talt helt nyfødt liten jente, da kjente jeg på det at jeg ville bli gravid igjen fort :p
 
Cd 5, og jeg er ferdig med tr for denne gang :D Så nå ser jeg fram til å kunne teste etter el :D
 
Cd 6, og gud jeg er så følsom!! Har holdt på å begynne å gråte for ingenting i hele dag! :/ Som når jeg sto i dusjen nå også, så helt ut av det blå så ble jeg så trist at jeg nesten begynte å gråte :O Greit nok at kroppen tullet med meg og gav meg masse symptomer altså, men tr kom jo, så nå syns jeg at kroppen kan kvitte seg med alt av symptomer igjen! Veldig frustrerende å fortsatt ha masse symptomer når tr kom og henne har dratt igjen :S
 
Cd 7, og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli utålmodig etter å teste etter el, hahah :p Skal også prøve grapefruktjuice denne pp, bare jeg syns det smaker ålright da :p Så ikke mange dagene til jeg skal starte med det heller :)
 
Kanskje du har hatt et befruktet egg men det ikke har festet seg nok til at hcg gikk over målbart nivå? Da er du og jeg på en måte i samme båt og har good sjans på et lite førjulsmirakel ;)
 
Kanskje du har hatt et befruktet egg men det ikke har festet seg nok til at hcg gikk over målbart nivå? Da er du og jeg på en måte i samme båt og har good sjans på et lite førjulsmirakel ;)

Ja det er jo mulig det ;) For kroppen har aldri oppført seg sånn her før, kun når jeg har vært gravid :p Men mest irriterende at jeg fortsatt har symptomer :p Har hatt skikkelig murringer i dag, så nesten trodd at tr skulle komme tilbake igjen :p Ja vi satser på et førjulsmirakel ;)
 
Back
Topp