Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

Da er det snart tid for ul :D Gud som jeg både gruer og gleder meg!
 
Har tenkt på det :) så utroli deili :) hvor langt ble du satt til <3 ?
 
Har tenkt på det :) så utroli deili :) hvor langt ble du satt til <3 ?

Så koselig❤️ Hun gyn målte ikke sånn ekstakt, bortsett fra at hun mente jeg var rundt 6+5-6+6 :) Men hos fastlegen så ble jeg satt en dag tilbake :) Så da er jeg 6+5 i dag :)
 
Ja ble veldig lettet da :) Nei tror det er mest privat gyn som gir med bilde på tidlig ul :)
Jeg var hos privat gyn, så ikke alle de som gir heller:) Men ærlig talt så var det ikke så mye å se egentlig:p Bare en liten flekk jo. Skal spørre når jeg skal tilbake i uke 10:)
 
Jeg var hos privat gyn, så ikke alle de som gir heller:) Men ærlig talt så var det ikke så mye å se egentlig:p Bare en liten flekk jo. Skal spørre når jeg skal tilbake i uke 10:)

Å såpass ja, trodde de fleste private gyn'er gav med bilde jeg :) Der kan man se, jeg har aldri vært hos privat gyn under svangerskap :p Heheh, nei absolutt ikke mye å se nei :p Søstern sa i dag at det så ut som en Cashew nøtt jeg hadde i magen med bankende hjerte :p
 
Ja. Det et bare en grå skygge så det er ikke noe spennende å se i det hele tatt. Det vesentlige var å se hjertet slå og den armen som "vinket", det ser vi ikke noe av på bildet.

Men lille lever.
 
Ja. Det et bare en grå skygge så det er ikke noe spennende å se i det hele tatt. Det vesentlige var å se hjertet slå og den armen som "vinket", det ser vi ikke noe av på bildet.

Men lille lever.

Det er veldig sant akkurat det der altså! :) Det er jo ikke noe spennende å se, men så lenge man får se et bankende hjerte på ul så sier jeg meg fornøyd egentlig :) Kan tenke meg at det var veldig lettende å se den lille i livet i dag :)
 
Da er det snart avreise til min bestemor, skal feire bursdagen hennes :) Og så skal jeg og Sebastian sove hos hun ene søsteren min og familien hennes i natt, siden gubben skal avgårde og se på CL finalen i kveld :) Og søstern har boblebad, så skal hvert fall ta meg et bad der i kveld selv om jeg ikke får brukt boblene :D
 
Vært skikkelig slækk inne på bv den siste tiden. Kun lest og skrevet veldig lite. Får skjerpe meg nå gitt :p Er bare veldig lite energi som gjør det!
 
Da fikk jeg innkallelsen til oul i dag :D Datoen er 26/08 kl 09:00 :D Deilig å vite når jeg skal dit altså :) Funderer å ringe til Gynokolog Klinikken å høre hvor mye dem tar for en ul, så jeg kan få bestilt etterhvert så stemoren min kan få blitt med :)
 
Kjenner på formen at jeg er preggis for tiden ja! :p Sinnsykt trøtt og sliten, puppene er ømme som fy og kan ikke si at jeg ikke er hormonell :p Kvalmen er heldigvis ikke så ille for tiden :D Den kommer gjerne bare på morningen nå og hvis jeg blir skikkelig sulten! Men sliter fortsatt med å få i meg mat da, er lissom ingenting som frister og smaker godt :( Men det bedrer seg etterhvert det også :) Nå bare koser jeg meg med magen :)

Guttungen er også så herlig, for når vi sier at mamma har en bebis i magen så kommer han bort å koser magen❤️ virker som han skjønner at det er noe der, selv om han bare er 13 mnd :)
 
I går hadde vi en knall flott dag med super deilig vær :D

Var ute med guttungen i 4 timer i går og når vi kom hjem så dro han og pappaen å kjøpe badebasseng :) Så når dem kom hjem så var det å pumpe det opp å fylle det opp med vann :) Guttungen syns det var litt rart med et så stort basseng og det at det var ute da, for han er jo vant til balja si i dusjen :p Men han storkoste seg og ble meget sint når han ble tatt ut :D
ImageUploadedByBV Forum1434119342.480933.jpg

Det var meldt like fint vær i dag også, før det skulle bli skit vær igjen, men det finværet har blitt erstattet av overskyet :( Men håper at finværet kommer litt etterpå, så Sebastian kan få badet i dag også :)
 
Plutselig ble det litt fint vær i dag også :D Så da fikk Sebastian badet litt sammen med fetteren sin som var på en liten snarvissit :D ❤️

ImageUploadedByBV Forum1434142037.926814.jpg
 
Åhh så kose bilder, herregud som jeg også ønsker meg en sånn liten god knert igjen :)
Glad for å lese at alt står bra til med deg og mageboeren din <3
 
Åhh så kose bilder, herregud som jeg også ønsker meg en sånn liten god knert igjen :)
Glad for å lese at alt står bra til med deg og mageboeren din <3

Det blir din tur snart, det er jeg helt sikker på ;) ❤️

Takk for det :) Tror mageboeren har det helt fint :) Virker hvert fall sånn med symptomene :p
 
Back
Topp