Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

Wæææ, herregud i morgen tidlig er det oul :D Nå syns jeg plutselig at den siste uken har flydd avgårde :eek: Men jeg klager ikke jeg altså! :p Kommer nok ikke til å få sove i natt, for er kjempe redd for å forsove meg, hahah :p Så her blir det nok rengjøring pluss serier i natt tenker jeg :)
 
Her gjemte det seg en lillebror❤️ Satt fram 6 dager, så ny termin er 20 januar :D

ImageUploadedByBV Forum1440580535.613552.jpg
 
Tusen takk :D Dette blir stas for kommende storebror virker det som, for han er veldig opptatt av å kose ul bildene :D ❤️
Så søtt! Det er jo egentlig helt perfekt med to gutter uten så stor aldersforskjell. Da blir de sikkert perlevenner, og har jo hele tiden en lekekamerat i nærheten ;)
 
Så søtt! Det er jo egentlig helt perfekt med to gutter uten så stor aldersforskjell. Da blir de sikkert perlevenner, og har jo hele tiden en lekekamerat i nærheten ;)

Det er akkurat den tanken som slo meg også når jeg var ferdig på oul :D Ønsket meg ei jente, men jeg er like glad for en sønn til :D
 
ENDELIG ble det funnet ut av formen min, etter å ha vært av og på syk i 5 uker :D Jubler ikke for bihulebetennelse, men jubler for at jeg endelig har fått medisiner så jeg kanskje snart blir frisk igjen :D

Ellers gikk kontrollen i dag super fint :) Alt så bra ut og jeg har gått opp nye 3 kg på 4 uker :D Ligger faktisk rett over streken på symfose målet nå, så jeg tror jeg må innse at magen ikke er så liten som jeg tror altså :p Men er hvert fall mye større denne gangen enn forrige gang :) For da lå jeg godt under streken i uke 22, og nå lå jeg rett over :)
 
ENDELIG ble det funnet ut av formen min, etter å ha vært av og på syk i 5 uker :D Jubler ikke for bihulebetennelse, men jubler for at jeg endelig har fått medisiner så jeg kanskje snart blir frisk igjen :D

Ellers gikk kontrollen i dag super fint :) Alt så bra ut og jeg har gått opp nye 3 kg på 4 uker :D Ligger faktisk rett over streken på symfose målet nå, så jeg tror jeg må innse at magen ikke er så liten som jeg tror altså :p Men er hvert fall mye større denne gangen enn forrige gang :) For da lå jeg godt under streken i uke 22, og nå lå jeg rett over :)
God bedring, bra du fant ut av det <3 :)
 
Wohoo, her går det tregt i oppdateringer :p Men nå er jeg endelig nådd de magiske 24+0, så nå vil dem prøve å redde bebis hvis jeg skulle ha født nå :D Så veldig deilig å ha lagt enda en milepæl bak meg, og at neste milepæl er når jeg bikker 30+0 :)
 
Da har jeg tilbrakt dagen og kvelden på akutten. Dem mistenker at jeg har blodpropp i den ene lungen min :( Men siden smertene avtok litt så fikk jeg til nød lov til å reise hjem på perm i natt. Så med mindre smertene øker på igjen, så skal jeg møte opp litt før klokken 08:00 i morgen tidlig for videre prøver :) Så nå er det straks en dusj før jeg finner senga tror jeg, er helt utslitt av denne dagen her!
 
Back
Topp