Prøvere ved St.Olavs

Noen som vet hva hoteller jeg kan søke på som ligger Ok til st Olavs?
Evt andre overnatting steder
Vi har brukt Thon Nidaros, et stykke unna, og ikke billig, men varm kveldsmat hver kveld er verd prisen. Dyrt å spise ute.

Er ikke de veldige dyre ? :rolleyes:
Men prøver de
Ingen av dem er på topplista over dyre hoteller, men kanskje heller ikke de billigste.
Men helt klart nærmest :)

Scandic Lerkendal er bare rett ned gata![emoji5]
Men feil vei i forhold til byen, hvis planen var å tusle rundt :p
Ikke for det, det går buss hvis man ikke vil gå, det er ikke fryktelig langt heller :)

Fikk idag brev nr 2, IVF blir det på oss!
På brevet står det at jeg skal finge for å avtale forløpet[emoji16] Hvor lang tid tok det hos dere fra dere ringte til behandlingen var igang?
Jeg har ikke mensen av meg selv, så må nok gå på tabletter for å starte det.. [emoji85]

Noen som vet hva hoteller jeg kan søke på som ligger Ok til st Olavs?
Evt andre overnatting steder
Vi bodde først på Lerkendal, for å være nærmest mulig men siden jeg var så omtåket både før og etter uttak hadde det ingenting å si. Måtte ta taxi uansett. Ellers har Thon Hotell Trondheim på Trondheim Torg vært blandt de billigste alternativene, som også ligger sentralt. :)

Vi bodde først på Lerkendal, for å være nærmest mulig men siden jeg var så omtåket både før og etter uttak hadde det ingenting å si. Måtte ta taxi uansett. Ellers har Thon Hotell Trondheim på Trondheim Torg vært blandt de billigste alternativene, som også ligger sentralt. :)
Jeg fant noe Til 650kr på noe som het p hotel, stod det lå nærmt til busser og flybuss , Kan ikke være så langt unna st Olavs vell

Jeg fant noe Til 650kr på noe som het p hotel, stod det lå nærmt til busser og flybuss , Kan ikke være så langt unna st Olavs vell

P hotel ligger rett ved sentralstasjonen, tar rundt en halvtime å gå, tipper ti minutter med bil :)
Flybussen går innom der, og et par andre busser. Eventuelt kan du ta tog derfra til Marienborg, som er rett ved sykehuset, men tror jeg ville satset på taxi :)

Ble som fryktet. Totalfrys. Fikk ut 12 egg, men var kraftig overstimulert med eggstokker på dobbel størrelse og en del væske i buken så fikk beskjed om at jeg hadde ikke fått satt inn uansett hva antallet hadde vært. Det var jo forventet, men veldig skuffende og tungt likevel. Har jo tidligere fått ut 10 og 15 uten at noe har klart seg til frys så frykten er at det ikke blir noe. Skal dyrkes til blasto så får ikke vite noe før mandag neste uke. Dette var desidert det vondeste uttaket jeg har hatt. Venstre eggstokk var så hoven og høyt oppe at 2 sykepleiere måtte stå å presse ned på magen min. Får bare håpet at det blir noe resultat ut av det til slutt ❤
Så nå begynner ventetiden igjen..

Åh, jeg føler med deg. Tungt å måtte vente når man har innstilt seg og håpet på innsett! Og leit at det var så vondt. Jeg hadde også fryktelig vondt uttak når jeg bare var på grensa til overstimulert, så usj, det må ha vært vondt for deg. Men håper veldig at du har noen gullegg i bunken som blir flotte blastoer!! Forferdelig å gå å vente på «dommen», særlig når du har dårlige erfaringer fra tidligere, så jeg håper dagene går fort til mandag!

På brevet står det at jeg skal finge for å avtale forløpet[emoji16] Hvor lang tid tok det hos dere fra dere ringte til behandlingen var igang?
Jeg har ikke mensen av meg selv, så må nok gå på tabletter for å starte det.. [emoji85]

Ganske akkurat tre måneder tok det for oss tror jeg, men da var det en måned sommer inni der så jeg tror det er kortere nå altså! Håper dere får komme rask i gang :)

P hotel ligger rett ved sentralstasjonen, tar rundt en halvtime å gå, tipper ti minutter med bil :)
Flybussen går innom der, og et par andre busser. Eventuelt kan du ta tog derfra til Marienborg, som er rett ved sykehuset, men tror jeg ville satset på taxi :)
Ved uttak dagen blir d nok taxi uansett ;)

Men feil vei i forhold til byen, hvis planen var å tusle rundt :p
Ikke for det, det går buss hvis man ikke vil gå, det er ikke fryktelig langt heller :)

Det er det![emoji5] men om man bare tenker frem og tilbake til sykehuset, så slipper man gjennom sentrum[emoji5]

Med første var vi i gang bare noen uker etterpå, og nå på søskenforsøket måtte vi vente 1 mnd fordi det var fult :)

Stemmer det at ovitrellen ikke koster mer en ca 400kr???
Syns jeg bet rundt ca 1400kr de andre gangene

Jeg ringte fertilitetssekjonen idag, kom til automatisk ringetilbake system, de sa de skulle ringe idag før kl 14.30... har ikke hørt noe jeg! Og nå er tlf stengt når jeg ringer...
noen som opplevd lignende?

Jeg ringte fertilitetssekjonen idag, kom til automatisk ringetilbake system, de sa de skulle ringe idag før kl 14.30... har ikke hørt noe jeg! Og nå er tlf stengt når jeg ringer...
noen som opplevd lignende?

Ja! De har ringt meg senere enn 14:30 ene gangen (tror kl var ca 15) og andre gangen ringte de dagen etter.

Back
Topp