Prøvere ved St.Olavs

MammatilMiaogchris

Glad i forumet
Siden alle sykehus har forskjellige rutiner, så tenkte å samle alle oss som bruker st.Olavs her. Uansett hvor i løpet du er i så er du velkommen til å heie på resten av gjengen.

Er selv nord fra og valgte å bruke st.Olavs pga at dem har holdt på lengst med assistert befruktning og har den høyeste prosent på vellykket resultat. Har en datter fra forrige runde etter 2. Ferskforsøk og er nu ruger på søskenforsøk.

E d noen andre der ute?
 
Heia, er fra Trondheim og hører til St. Olav :) Skal igang med 2. ivf forsøk etter sommeren :)
 
Er det første barn dere prøver på? Ka dåkker synes om sykehuset?
Æ synes dem har vært veldig grei personalet, litt samlebånd men føler at vi e godt tatt vare på for d. Rockstarbaby, æ trur vi ligger like langt på løypa.. ☺
 
Er det første barn dere prøver på? Ka dåkker synes om sykehuset?
Æ synes dem har vært veldig grei personalet, litt samlebånd men føler at vi e godt tatt vare på for d. Rockstarbaby, æ trur vi ligger like langt på løypa.. ☺
Første barn her ja :) Jeg synes de er veldig hyggelige og flinke, det går fort på kontrollene, men har følt meg veldig ivaretatt på både uttak og innsett. Jeg fikk satt inn i går, en du? :)
 
Last edited:
Jeg holder til i Telemark og har et siste forsøk igjen på St.olavs. Porsgrunn sa nei pga min alder, men St.olavs sa ja pga gode prøvesvar. :) Pga feriestengt, så blir det ikke før i August.
 
Jeg holder til i Telemark og har et siste forsøk igjen på St.olavs. Porsgrunn sa nei pga min alder, men St.olavs sa ja pga gode prøvesvar. :) Pga feriestengt, så blir det ikke før i August.
Selv om man aldri ska spørre damer alder men kor gammel e du? E selv 38 så e bare nysgjerrig på aldersgrense..
 
Selv om man aldri ska spørre damer alder men kor gammel e du? E selv 38 så e bare nysgjerrig på aldersgrense..
Er det første barn dere prøver på? Ka dåkker synes om sykehuset?
Æ synes dem har vært veldig grei personalet, litt samlebånd men føler at vi e godt tatt vare på for d. Rockstarbaby, æ trur vi ligger like langt på løypa.. ☺

Jeg er 28, og han 32. Prøver på vårt første..

Synes de var veldig hyggelige og imøtekommende på sykehuset. Synes de er flink på å ta vare/snakke me alle. Selv om det kanskje er litt "samlebånd". Men det er jo også litt positivt, siden flere får muligheten :) personlig så har jeg fått svar på alt det jeg har lurt på, og fått god informasjon fra de så er meget fornøyd :)
 
Back
Topp