Prøvere ved St.Olavs

Jeg ringte fertilitetssekjonen idag, kom til automatisk ringetilbake system, de sa de skulle ringe idag før kl 14.30... har ikke hørt noe jeg! Og nå er tlf stengt når jeg ringer...
noen som opplevd lignende?

Nå har jeg ikke ringt den telefonen siden i februar, men da var det hvertfall slik at man fikk beskjed om at de ringer tilbake i løpet av 1-2 virkedager! Veit ikke om det er endret med det nye telefonsystemet! Men har du ikke hørt noe idag, så ringer de nok imorra[emoji5]

Nå har jeg ikke ringt den telefonen siden i februar, men da var det hvertfall slik at man fikk beskjed om at de ringer tilbake i løpet av 1-2 virkedager! Veit ikke om det er endret med det nye telefonsystemet! Men har du ikke hørt noe idag, så ringer de nok imorra[emoji5]

Såppas lang ventetid ja[emoji85] Håper virkelig jeg hører fra de imorra, er sååå spent på når jeg får starte [emoji16]

Noen som vet Hvilket stopp jg skal av på når jeg kommer fra flyplassen med flybussen?

Ja til st Olavs :p

Noen som vet Hvilket stopp jg skal av på når jeg kommer fra flyplassen med flybussen?

Ja til st Olavs :p
Studentersamfundet.

Hvis du tar tog er det Marienborg :)

Er det rett ved st Olav?

Ja! Fortsett nedover til lyskrysset og ta til høyre! Det er skiltet mot St.Olavs! Tar max 5 min å gå! Fertilitetsseksjonen ligger i 1.etasje på kvinne-barn senteret[emoji5]

Daa har jeg hentet ut sprøyter for første runde på apoteket, meen tanta lar vente på seg! Dag 51 idag, aldri trodd jeg skulle glede meg, men nå er jeg møkk lei lang syklus, enda jeg tok fem dager med tre tabletter femar i starten av syklus!
Har selvfølgelig testet og det er heller ingen spire.. [emoji19]

Juhuuu! Første samtale med de idag, for å bestemme løpet!
Jeg starter på primolutt for å starte mens idag og uttak ca uke 38 DET GIKK FORT DET!
Fikk så kjapt litt fordi mannen jobber borte og skal dra igjen i starten på oktober [emoji173]️ heldig!! [emoji16]

Da blir det tog og p hotell, fant ut det ligger nærmt værandre og :)

Viktig og planlegge i god tid når man skal reise alene 1 gang på ett nytt sted hihi

Bra med en plan[emoji1303] P-hotell (hvertfall det ene, er to stk i Trondheim) ligger jo ved togstasjonen[emoji5] tar du tog til St.Olavs også?[emoji5]

Bra med en plan[emoji1303] P-hotell (hvertfall det ene, er to stk i Trondheim) ligger jo ved togstasjonen[emoji5] tar du tog til St.Olavs også?[emoji5]
Ja tog, var en som tipset om at det var mye billigere enn flybuss

Juhuuu! Første samtale med de idag, for å bestemme løpet!
Jeg starter på primolutt for å starte mens idag og uttak ca uke 38 DET GIKK FORT DET!
Fikk så kjapt litt fordi mannen jobber borte og skal dra igjen i starten på oktober [emoji173]️ heldig!! [emoji16]

Wow, så fantastisk!! Det gikk jammen fort! Superspennende da, er jo ikke lenge til du starter på sprøyter da:happy:

Back
Topp