Ok, da håper jeg litt til [emoji1374] Vil jo vite om når jeg får time [emoji85]
Jaaa! Man blir jo tullete av å gå og vente på telefon fra de [emoji38] Håper du hører noe i dag [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da håper jeg litt til [emoji1374] Vil jo vite om når jeg får time [emoji85]
Jeg ringte fertilitetssekjonen idag, kom til automatisk ringetilbake system, de sa de skulle ringe idag før kl 14.30... har ikke hørt noe jeg! Og nå er tlf stengt når jeg ringer...
noen som opplevd lignende?
Jaaa! Man blir jo tullete av å gå og vente på telefon fra de [emoji38] Håper du hører noe i dag [emoji173]️
Nå har jeg ikke ringt den telefonen siden i februar, men da var det hvertfall slik at man fikk beskjed om at de ringer tilbake i løpet av 1-2 virkedager! Veit ikke om det er endret med det nye telefonsystemet! Men har du ikke hørt noe idag, så ringer de nok imorra[emoji5]
Studentersamfundet.Noen som vet Hvilket stopp jg skal av på når jeg kommer fra flyplassen med flybussen?
Ja til st Olavs
Tror jg tar flybussen , så ut som om den og tok kortere tid men takkStudentersamfundet.
Hvis du tar tog er det Marienborg
Tror jg tar flybussen , så ut som om den og tok kortere tid men takk
Er det rett ved st Olav?Da går du av på studentersamfundet[emoji1303]
Bare tips: toget er mye rimeligere enn flybussNoen som vet Hvilket stopp jg skal av på når jeg kommer fra flyplassen med flybussen?
Ja til st Olavs
Er det rett ved st Olav?
Er det rett ved st Olav?
Ja! Fortsett nedover til lyskrysset og ta til høyre! Det er skiltet mot St.Olavs! Tar max 5 min å gå! Fertilitetsseksjonen ligger i 1.etasje på kvinne-barn senteret[emoji5]
Ca 10 min og gå?
Ja så det etter på at d tok 5 min og gå
Da blir det tog og p hotell, fant ut det ligger nærmt værandre og
Da blir det tog og p hotell, fant ut det ligger nærmt værandre og
Viktig og planlegge i god tid når man skal reise alene 1 gang på ett nytt sted hihi
Ja tog, var en som tipset om at det var mye billigere enn flybussBra med en plan[emoji1303] P-hotell (hvertfall det ene, er to stk i Trondheim) ligger jo ved togstasjonen[emoji5] tar du tog til St.Olavs også?[emoji5]
Juhuuu! Første samtale med de idag, for å bestemme løpet!
Jeg starter på primolutt for å starte mens idag og uttak ca uke 38 DET GIKK FORT DET!
Fikk så kjapt litt fordi mannen jobber borte og skal dra igjen i starten på oktober [emoji173]️ heldig!! [emoji16]