Prøvere ved St.Olavs

Wow, så fantastisk!! Det gikk jammen fort! Superspennende da, er jo ikke lenge til du starter på sprøyter da:happy:

Var virkelig heldig med den Dama i tlf sa først; « det må bli uti oktober engang da» før hun spurte om når mannen dro igjen
Får nok mens i neste uke og skulle begynne på sprøyter på dag 3... kanskje neste helg

Jeg er fortsatt i sjokk, men tror jammen jeg fikk en positiv test i dag! Er på RD 6 med 6 dagers blasto :) Svak, men allikevel ganske synlig strek.
Er lettere sjokkskadet, glad, redd og alt det som følger med av følelseskaos :nailbiting::p:D:eek::rolleyes:

Jeg er fortsatt i sjokk, men tror jammen jeg fikk en positiv test i dag! Er på RD 6 med 6 dagers blasto :) Svak, men allikevel ganske synlig strek.
Er lettere sjokkskadet, glad, redd og alt det som følger med av følelseskaos :nailbiting::p:D:eek::rolleyes:

Åååh, gratulerer!!!! Så fantastisk :)

Jeg spurte i dag om å få sette inn to, det var det klareste nei-et jeg noen gang har fått :p
Men hvis jeg hadde 10 innsett uten resultat skulle de vurdere det :p

Hadde innsett av blasto nå på tirsdag, så nå er d bare å vente i spenning

Så spennende[emoji7][emoji7] gratulerer så mye[emoji173]️

Jeg spurte i dag om å få sette inn to, det var det klareste nei-et jeg noen gang har fått :p

Haha, de rikker ikke på rutinene sine nei[emoji23][emoji23]

Herremin så rigide!
Her skulle vi jo gjerne hatt tvillinger og blitt nesten ferdig med barn i et jafs :p

Haha, de rikker ikke på rutinene sine nei[emoji23][emoji23]
Herremin så rigide!
Her skulle vi jo gjerne hatt tvillinger og blitt nesten ferdig med barn i et jafs :p
Ja nei det var ingen tvil. Han sa at det gjorde de nesten aldri. Det stemmer ikke heeelt med det jeg har lest her inne og på andre forum, men men..

Han spurte og om jeg skjønte hvorfor de sa nei, og jeg gjør jo det all den tid det er definert som et risikosvangerskap så fort det er to. Han sa og at de vil jeg skal få en frisk og sunn terminbaby framfor to fortidligfødte. Og jeg ser den, for all del. Det er bare det at hodet mitt fremdeles tenker at to sjanser for å feste seg er bedre enn en, og siden eggene tydeligvis sliter med å feste seg så hadde det gitt mening..

Det rareste var å tenke på at de faktisk vil at jeg skal lykkes, som regel føler jeg meg bare kjeftet på og til bry :p

Ja nei det var ingen tvil. Han sa at det gjorde de nesten aldri. Det stemmer ikke heeelt med det jeg har lest her inne og på andre forum, men men..

Han spurte og om jeg skjønte hvorfor de sa nei, og jeg gjør jo det all den tid det er definert som et risikosvangerskap så fort det er to. Han sa og at de vil jeg skal få en frisk og sunn terminbaby framfor to fortidligfødte. Og jeg ser den, for all del. Det er bare det at hodet mitt fremdeles tenker at to sjanser for å feste seg er bedre enn en, og siden eggene tydeligvis sliter med å feste seg så hadde det gitt mening..

Det rareste var å tenke på at de faktisk vil at jeg skal lykkes, som regel føler jeg meg bare kjeftet på og til bry :p

Stemmer at de nesten aldri gjør det på St.Olavs![emoji12] de du leser om her inne som får inn to har ikke behandling på St.Olavs[emoji85][emoji85]

Jeg ser også den med risikosvangerskap! Men er jo mange som får friske tvillinger også! Og hadde jo vært litt deilig å bli ferdig på en runde også[emoji12]

Hadde satt på heller klokken til samboer i morges , og det første jg gjør når klokken ringer er og ta medisine..
går på do, ser på kokken.. så har jeg tatt medisiner 30 min før jeg skulle..

Sånn er det når det går på auto. Når klokken ringer om morningen :p

Åå, så gøy å få en svak test! Lykke til videre [emoji173]️

Er det kvinne- barn senteret man skal inn til når man kommer til st Olavs?
Eller heter det bare kvinneklinikken??

Hvor i prossessen er alle dere her inne nå?

Flere med uttak/innsett i uke 38 ?

Jeg mangler to dager på min primoluttkur, vil tro tr kommer ila slutten på neste uke, så starter sprøyter på dag 3! Kort protokoll[emoji16]
Snakket med de første gang på torsdag og fikk starte med en gang[emoji16]

Hvor i prossessen er alle dere her inne nå?

Flere med uttak/innsett i uke 38 ?

Jeg mangler to dager på min primoluttkur, vil tro tr kommer ila slutten på neste uke, så starter sprøyter på dag 3! Kort protokoll[emoji16]
Snakket med de første gang på torsdag og fikk starte med en gang[emoji16]

Jeg venter på mensen som er 2 dager forsinket [emoji30] Skal begynne med Bemfola på blødningsdag 2. Håper den dukker opp i natt/i morgen [emoji5] Har egentlig uttak i uke 37, men spørs om jeg rekker det hvis ikke kroppen spiller på lag. Mulig det blir uke 38 istedet.

Da ble det 3 blastoer på frys ❤❤❤

Er idag på rugedag 7,fikk satt inn blasto forrige tirsdag, tok tidlig test i mårrest men den var negativ, så håper æ bare tok den litt for tidlig våknet med kjempe kvalme kl 02.30 i natt, d har æ ikke gjort før så håper d er ett godt tegn

Back
Topp