Prøvere ved St.Olavs

Tog :Heartred Jeg hater flybussen, tar alltid toget så langt det lar seg gjøre. Flybussen er treigest i hele verden, og latterlig dyr..
Så spennende med kontroller, har du startet på sprøyter? For jeg har ikke flyttet deg i septembertråden i så fall :eek:

Er ikke fan av treige busser jeg heller [emoji85] Får se når jeg kommer opp der. I dag startet jeg på sprøyter! Første sprøyten er satt og jeg er offisielt i gang

Ja, prøver meg nok på buss eller tog hvis alt er i rute og jeg føler jeg har god tid. Er flyet forsinket e.l. og jeg stresser tar jeg meg råd til en taxi [emoji4] Skal fredag neste uke kl 09:40 [emoji4] Må reise fra Bergen til Trondheim for kontroll/ul. Hun gjettet på uttak mandag/tirsdag 17/18. September[emoji51]
Jeg reiser i dag tiø Trondheim fra Bergen, jeg har så god tid, men blir tog uansett fra Værnes og inn der jeg skal :joyful:
Lykke til med sprøyte start :joyful:

Jeg er helt sjokkert [emoji15] Tror jeg har snakket med hun «hyggelige» på st.Olavs i dag! Pasientreiser ber om en bekreftelse på at jeg har time for å kunne bestille flybilletter for meg. Skjønner jeg veldig godt at de må ha. St.Olavs derimot mener at de ikke sender ut bekreftelser og nekter å sende bekreftelse på at jeg har time. «Jeg fikk bare legge ut selv og sende reiseregning til pasientreiser» [emoji15] Noen andre som har opplevd noe sånt? Er det bare sånn man må gjøre det fordi St.Olavs ikke klarer å sende en timeinnkalling?

Jeg er helt sjokkert [emoji15] Tror jeg har snakket med hun «hyggelige» på st.Olavs i dag! Pasientreiser ber om en bekreftelse på at jeg har time for å kunne bestille flybilletter for meg. Skjønner jeg veldig godt at de må ha. St.Olavs derimot mener at de ikke sender ut bekreftelser og nekter å sende bekreftelse på at jeg har time. «Jeg fikk bare legge ut selv og sende reiseregning til pasientreiser» [emoji15] Noen andre som har opplevd noe sånt? Er det bare sånn man må gjøre det fordi St.Olavs ikke klarer å sende en timeinnkalling?
Huff ja.. Det er skummelt å ringe dem..
Kanskje du kan ringe og høre med dem i resepsjonen heller?
De burde kunne sende deg bekreftelse, og er stort sett mye triveligere enn sykepleierne..

Huff ja.. Det er skummelt å ringe dem..
Kanskje du kan ringe og høre med dem i resepsjonen heller?
De burde kunne sende deg bekreftelse, og er stort sett mye triveligere enn sykepleierne..

Har sendt de en Mail nå. Kan ikke forstå at de skal kunne nekte å gi meg en bekreftelse på at jeg har time? Forstår ikke at de ikke kan sende en SMS eller mail eller hva som helst? [emoji848] Har du nr. til resepsjonen?

Har sendt de en Mail nå. Kan ikke forstå at de skal kunne nekte å gi meg en bekreftelse på at jeg har time? Forstår ikke at de ikke kan sende en SMS eller mail eller hva som helst? [emoji848] Har du nr. til resepsjonen?
72 57 47 33 :)

Åsj, måtte styre litt i dag, trodde de måtte ha spesiell avtale med gynekologen, og at det MÅTTE være privat. De skjønte ikke hvorfor jeg ba om en henvisning liksom for jeg hadde jo papirer fra dem.

Så før jeg ga opp ringte jeg gyn her, de sa jeg bare skulle komme med papirene så fikk de ordnet det på det offentlige sin regning. :rolleyes:
Så skulle de ordne meg time når jeg trengte, og de ordner nok ultralyd i uke 7 også uten å krangle.

Det beste hun kunne tilby meg var å printe ut en bekreftelse og sende i posten [emoji849] Jeg takket ja til det og håper pasientreiser kan vente på den [emoji15] Hadde ikke trodd dette skulle bli et stort problem liksom! Jaja.. sånn går nu dagan [emoji38]

Pasient
Åååh masse lykke til [emoji173]️ Hvordan har du gjort det med pasientreiser og flybillettbestilling?
pasient reiser bestilte flybillettene og bet.
Så fikk jeg på SMS og Mail med hente nr til billettene, måtte ta vare på kvitt med mat jeg kjøpte for jeg får dekket dette og.. og hotellet med 550kr, jeg fant ett billig hotell til 650kr natten ..

Pasient
Åååh masse lykke til [emoji173]️ Hvordan har du gjort det med pasientreiser og flybillettbestilling?
Så fikk jeg på SMS og Mail med hente nr til billettene, måtte ta vare på kvitt med mat jeg kjøpte for jeg får dekket dette og.. og hotellet med 550kr, jeg fant ett billig hotell til 650kr natten ..
jeg sendte bare bilde av brevet jeg fikk til oppstart på medisiner, der står og den første kontrollen med dato og tid .. det holder

Jeg har ikke sendt bekreftelse på time noengang.. bare tull :p
Det man derimot må ha oppmøtebekreftelse på er hvis man skal være igjen mellom timene, for å få dekket døgnsatsen.

Det beste hun kunne tilby meg var å printe ut en bekreftelse og sende i posten [emoji849] Jeg takket ja til det og håper pasientreiser kan vente på den [emoji15] Hadde ikke trodd dette skulle bli et stort problem liksom! Jaja.. sånn går nu dagan [emoji38]
Hmm.. Det er noe hvertfall..
Men virker som om de som har mer erfaring med pasientreiser har andre måter å gjøre det på, så kanskje du slipper unna uten timebekreftelse..?

Pasient

jeg sendte bare bilde av brevet jeg fikk til oppstart på medisiner, der står og den første kontrollen med dato og tid .. det holder

Det står ikke første kontroll og tid på min [emoji30]
Image1536237742.646000.jpg

Det står ikke første kontroll og tid på min [emoji30] Vis vedlegget 273810
Vanligvis får du den der i posten lenge før, og da vet de ikke nøyaktig når du får mens, så da kan de ikke fylle ut. Men da du ringte inn mens skulle de gitt deg tidspunkt for første kontroll, gjorde de ikke det?

Det står ikke første kontroll og tid på min [emoji30] Vis vedlegget 273810
Nei ser det, det gjore det på min, så jeg sendte bare inn den, men de må vell kunne ringe evt pasient reiser og bekrefte det?? Eller gjør de ikke det heller ..
Som hun sa til meg så får jeg alt dekket pga jeg er 40 år (en liten fordel med og bli 40 :hilarious: )
Eneste var en egenandel på 149kr .. så forhør deg gjerne og med egenandelen din så ikke du plutselig får en regning i posten du ikke var obs på. Men de skal jo og informere om det da, det gjore de til meg..

Var visst ikke godt nok! De må ha bekreftelse fra st.Olavs påstår de! Jeg blir tussete [emoji15]
Vis vedlegget 273820

Hvorfor skal jeg stå midt i en krangel mellom pasientreiser og st.Olavs [emoji15]
Har du ringt dem eller sendt mail? Jeg ringer og har aldri hatt det problemet.

Back
Topp