Ja sant og da holder det med 1 pk menopur sant? Var det jeg kom fram til og men ble så usikker for syns det hørtes så billig ut, og hadde og fått resept på 3 pk ..
Ikke noe vits å hente ut mer før etter kontroll(er) hvertfall[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sant og da holder det med 1 pk menopur sant? Var det jeg kom fram til og men ble så usikker for syns det hørtes så billig ut, og hadde og fått resept på 3 pk ..
Jeg bestilte de 3 pk pga hun på apoteket viste jo ingen ting ...Ikke noe vits å hente ut mer før etter kontroll(er) hvertfall[emoji5]
Jeg bestilte de 3 pk pga hun på apoteket viste jo ingen ting ...
og da ble jo jeg og usikker og endte opp med en sum på nesten 19000kr for bemfola og menopur , selv fant jeg ut at jg trengte bare 1 pk menopur fram til 1 kontrollen .. og den pk med 1200 på 75 PR dag skulle Holde i 9dager
Så da kom jo jeg fram til utgifter på sprøyter med ca 10500kr
De på apotekene burde jo vite sånt når man spørr.. men det gjør de ikke.
Men jeg kommer til og ringe st Olavs på mandag takket være hun på apoteket som gjør med usikker på hva jg trenger
De på apoteket er ikke utdannet til å forstå dosering av prøverørsmedisiner, det er jo det legene på st.olavs er tilJeg bestilte de 3 pk pga hun på apoteket viste jo ingen ting ...
og da ble jo jeg og usikker og endte opp med en sum på nesten 19000kr for bemfola og menopur , selv fant jeg ut at jg trengte bare 1 pk menopur fram til 1 kontrollen .. og den pk med 1200 på 75 PR dag skulle Holde i 9dager
Så da kom jo jeg fram til utgifter på sprøyter med ca 10500kr
De på apotekene burde jo vite sånt når man spørr.. men det gjør de ikke.
Men jeg kommer til og ringe st Olavs på mandag takket være hun på apoteket som gjør med usikker på hva jg trenger
Nei står bare hva jeg skal bruke og hvor mye i 9 dager .. men jeg vet jo ikke hvor lenge en pk med 1200 menopur varerDe på apoteket er ikke utdannet til å forstå dosering av prøverørsmedisiner, det er jo det legene på st.olavs er til
Har de ikke sagt noe til deg ang hva du trenger før kontroll? Det påstår de jo at de gjør
Ville ringt og hørt ja. Jeg hadde også resept på 3x rekovelle men brukte bare en på første forsøk, og andre gangen hentet jeg ut en stor og så en liten siden jeg bare trengte en dose ekstra. Hentet ut på apoteket på st.olavs og lånte doen der til å stikke siden jeg var akkurat på sprøytetid etter kontroll. Hadde jeg vært lur hadde jeg levert fra meg all sprøytedritten etter å ha stukket, men såklart puttet jeg det i sekken
Da henter jeg bare ut en pk menopur på 1200De legger alltid inn mer på resept enn det man trenger i tilfelle man må stimulere lenger! Har du ikke fått papirene hvor det står hvor mye du skal hente ut før kontroll?? Jeg har fått det på begge mine uttak! En pk menopur er mer enn nok i første omgang!
Da henter jeg bare ut en pk menopur på 1200
Nesten så jeg er litt nervøs for å si til St Olavs at jeg har begynt å blø for testdag:/ noen som har gjort det før? Hva sier de på det?
Aner ikke[emoji51] jeg har fått blødning dagen før bare ved fryseforsøk, og da sa jeg at blødningen kom på testdag! De sa ikke noe på det!
Okei er så nervøs for den samtalen
Nesten så jeg er litt nervøs for å si til St Olavs at jeg har begynt å blø for testdag:/ noen som har gjort det før? Hva sier de på det?
Jeg har blittt veid på alle kontroller, men ikke på uttak eller innsett..Stemmer det at man må veie seg på uttak/innsett på St.Olavs? Ei venninne som sier det. Privat spurte de om vekt ved forsamtale, men ble aldri snakket noe mer om.
Det er ikke noe å være nervøs for! Begynte å blø 4 dager før testdato på forrige forsøk. (ferskforsøk og innsett av 2 dagers embryo)Nesten så jeg er litt nervøs for å si til St Olavs at jeg har begynt å blø for testdag:/ noen som har gjort det før? Hva sier de på det?
Apropos testdato osv osv, er det sånn at ved styrt syklus er det "umulig" å blø før man slutter på medisiner?
Jeg er veldig nysgjerrig på det.. Er jo liksom som om jeg skal ha p-piller og progesteron?Det er jeg usikker på faktisk![emoji848][emoji848]
Jeg er veldig nysgjerrig på det.. Er jo liksom som om jeg skal ha p-piller og progesteron?
Sprøtt... Jeg skal spørre dem om det der altsåJa, blir jo egentlig det! For medisinene styrer jo kroppen! Men det er jo satt inn et egg som må ut om det ikke fester seg! Og er jo mange som gjennomgår SA med styrt syklus, og da begynner man jo å blø!
Sprøtt... Jeg skal spørre dem om det der altså