Vet du hvor mye må du vente etter prøvene bli levert?
Er i samme situasjon.
Etter at blodprøvene var tatt fikk vi beskjed om å ringe st.olavs ca 1-1,5 uke etter det. Da skulle de ha fått svarene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hvor mye må du vente etter prøvene bli levert?
Er i samme situasjon.
Ja, er veldig vanlig med flere forsøk desverre[emoji20][emoji20] de 17.000 og et eller annet er egenandel på medisiner! Kommer du over den summen, så legger du ut og får pengene refundert av Helfo! Dette gjelder inntil 3 forsøk pr.barn! Hvor mye hver runde koster avhenger av hvor stor dose du skal ha og hvor lenge du må stimulere før uttak! Er ferskforsøkene (sprøytene)!som koster! På fryseforsøk er medisinene myye billigere! Mine ferskforsøk har kommet på 8.-10.000 pr gang! Jeg kom ikke over egenandelsgrensa før 2. ferskforsøk!
Uttak/innsett koster 1500,-, kontroller ca 350,! Dette går på den vanlige egenandelsgrensa (hvertfall kontrollene),så når/om du etterhvert får frikort, så betaler du ikke noe for disse! Dersom du tar kontrollene hos privat gyn må du sikkert betale mer, jeg hadde alle kontroller på St.Olavs! Egenandel ved kjøring går også på frikortgrensa, så med lang kjørevei så får du raskt frikort[emoji5]
Tuuusen takk for et bra og oppklarende svar[emoji253] har alt frikort pga mange ganger ut og inn på sykehuset for og finne ut av hvorfor spiren lot vente på seg[emoji6] så vi krysser fingrene
Hva har skjedd med call back-systemet..? Ringer det vanlige nummeret, men alt får bare beskjed om at det er stengt og de har åpent mandag-fredag mellom 8 og 14.30? Det var jo nytt og spennende...
Det stenger når de tar helg...Hva har skjedd med call back-systemet..? Ringer det vanlige nummeret, men alt får bare beskjed om at det er stengt og de har åpent mandag-fredag mellom 8 og 14.30? Det var jo nytt og spennende...
Ja, det er jo sånn det vanligvis har vært, uansett når man ringte så kunne man legge igjen info så ringte de opp igjen når de åpna.. Men nå sier de bare at det er stengtJeg ringte i dag i halv 2 tiden og la igjen all info, dem ringer vell oppgjen over helgen siden jeg ikke hørte noe idag. Å jeg som skal være på jobb i skulen hele mandag [emoji19] så får gå med mobilen i baklomma å finne meg et avlukke når dem ringe på igjen [emoji322]
Når begynte de med det? Det gir jo ingen mening..Det stenger når de tar helg...
Dere som har hatt frys med cyclogest.. hvor store var pakningene og hvor mye kostet de? Må få det bestilt til apoteket her hjemme og det vet jeg jo ikke om de gjør
Virker som om de har det sånn hele tiden. Samme skjedde meg forrige helg.Når begynte de med det? Det gir jo ingen mening..
Cyclogesten var 15 i pakken tror jeg..? De var ikke veldig dyre. Og langt mer behagelige enn lutinus..
Det var ikke sånn før sommeren. Da får jeg satse hardt på at jeg kommer tidlig i køen på mandag, så de ringer meg tilbake fort..Virker som om de har det sånn hele tiden. Samme skjedde meg forrige helg.
Okei.. det varer jo ikke lenge?
Det stenger når de tar helg...
Dere som har hatt frys med cyclogest.. hvor store var pakningene og hvor mye kostet de? Må få det bestilt til apoteket her hjemme og det vet jeg jo ikke om de gjør
Skal ha styrt så det blir jo ganske mange 3000 bare for cyclogesten isåfallDet var ikke sånn før sommeren. Da får jeg satse hardt på at jeg kommer tidlig i køen på mandag, så de ringer meg tilbake fort..
Varer i en uke en sånn pakke da, så hvis du skal ha naturlig syklus blir det vel et par. Hvis det er styrt syklus blir det en del flere hvis du blir gravid
Det stenger når de tar helg...
Sprøytedag 13 - 2.Ultralyd
Shit pomfritt!
Jeg er jo vant med å måtte ha 17-18 sprøytedager før det er grei størrelse på eggposene og da med høyere doser enn jeg har tatt nå. Var forberedt på å få beskjed om ny ultralydtime enten mandag eller tirsdag neste uke, men her var det full fest! 18(!!) eggposer på 17-20 mm Holdt på å dette av stolen!
Blir uttak på mandag og planlagt innsett er onsdag, men får de ut 15 egg eller mer slik det ser ut som er stor sannsynlighet for så blir det totalfrys. Håper i det lengste at det blir innsett ❤ Må uansett bare få booket hotell frem til onsdagen.
15 i pakken, noe jeg synes det var dyrt. 450,- PR pakke, og så skal man jo fortsette med 2 om dagen ganske lenge. Men alt er jo relativt, blir det baby til slutt er alle utgifter glemtDet stenger når de tar helg...
Så spennende!Sprøytedag 13 - 2.Ultralyd
Shit pomfritt!
Jeg er jo vant med å måtte ha 17-18 sprøytedager før det er grei størrelse på eggposene og da med høyere doser enn jeg har tatt nå. Var forberedt på å få beskjed om ny ultralydtime enten mandag eller tirsdag neste uke, men her var det full fest! 18(!!) eggposer på 17-20 mm Holdt på å dette av stolen!
Blir uttak på mandag og planlagt innsett er onsdag, men får de ut 15 egg eller mer slik det ser ut som er stor sannsynlighet for så blir det totalfrys. Håper i det lengste at det blir innsett ❤ Må uansett bare få booket hotell frem til onsdagen.
Sprøytedag 13 - 2.Ultralyd
Shit pomfritt!
Blir uttak på mandag og planlagt innsett er onsdag, men får de ut 15 egg eller mer slik det ser ut som er stor sannsynlighet for så blir det totalfrys. Håper i det lengste at det blir innsett [emoji173] Må uansett bare få booket hotell frem til onsdagen.
Så spennende!
Jeg hadde 17 eggposer, så jeg var veeldig spent, men endte opp med 9 egg ut, så det kan jo hende du får innsett selv med så mange eggposer.
Masse lykke til!
Så spennende!! Masse lykke til[emoji173]️ håper du får innsett[emoji173]️[emoji173]️