B
Bellabanan
Guest
Gratulerer som rugerJuhuu! Nå er jeg også ruger! Fikk satt inn en 6 dagers blasto, så nå er det bare å smøøøre seg med tålmodighet til testdato 07.09
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som rugerJuhuu! Nå er jeg også ruger! Fikk satt inn en 6 dagers blasto, så nå er det bare å smøøøre seg med tålmodighet til testdato 07.09
Gratulerer som ruger! Klarer du å holde deg til testdato altså? Jeg klarer aldriJuhuu! Nå er jeg også ruger! Fikk satt inn en 6 dagers blasto, så nå er det bare å smøøøre seg med tålmodighet til testdato 07.09
Jeg har hørt om det, har også fått låne bilde av et 6dagers klekket embryo som jeg fikk lov til å dele på forumet.. ikke kommet meg så langt enda, men det er visst vanligere å ikke sette inn før dag 5 og de setter visst inn frem til dag 7/8 I statene..Gratulerer som ruger! Klarer du å holde deg til testdato altså? Jeg klarer aldri
Spennende med seksdagers blasto da! Aldri hørt noen dyrke lengre enn til femdagers, kanskje det er det som skal til
Har du lyst til å dele bilde med oss? Jeg er helt utrolig nysgjerrig, er utrolig sjeldent vi får se dem etter dag 5!Juhuu! Nå er jeg også ruger! Fikk satt inn en 6 dagers blasto, så nå er det bare å smøøøre seg med tålmodighet til testdato 07.09
Det var egentlig ikke meningen at det skulle bli et 6 dagers, men pga noen omstendigheter som gjorde at jeg plutselig ikke fikk satt inn den dagen som St. Olavs hadde satt opp ble det 6 dagers, da blasto allerede var opptint, og de ville unngå å fryse den igjen.Gratulerer som ruger! Klarer du å holde deg til testdato altså? Jeg klarer aldri
Spennende med seksdagers blasto da! Aldri hørt noen dyrke lengre enn til femdagers, kanskje det er det som skal til
Gratulerer som ruger Krysser fingrene for positiv test snart ❤Juhuu! Nå er jeg også ruger! Fikk satt inn en 6 dagers blasto, så nå er det bare å smøøøre seg med tålmodighet til testdato 07.09
Nei, har aldri gjort det rundt uttak og innsett... ble veid på forsamtalen og thats it.Stemmer det at man må veie seg på uttak/innsett på St.Olavs? Ei venninne som sier det. Privat spurte de om vekt ved forsamtale, men ble aldri snakket noe mer om.
Har aldri blitt veid der, men noterte vekt til meg og samboer på et eller annet skjema. Det var det.Stemmer det at man må veie seg på uttak/innsett på St.Olavs? Ei venninne som sier det. Privat spurte de om vekt ved forsamtale, men ble aldri snakket noe mer om.
Kan nok stemme det ja Tror jeg brukte ca 13.000 på medisiner første runde.Kan det stemme at med sprøytene blir det ikke mer enn ca 10-11000kr???
Med bemfola 225 og en pk med menopur på 1200??
Syns nesten det var for billig hehe
Stemmer det at man må veie seg på uttak/innsett på St.Olavs? Ei venninne som sier det. Privat spurte de om vekt ved forsamtale, men ble aldri snakket noe mer om.
Stemmer det at man må veie seg på uttak/innsett på St.Olavs? Ei venninne som sier det. Privat spurte de om vekt ved forsamtale, men ble aldri snakket noe mer om.
Hvor lenge holder 1 pk på 1200 menopur ? Hvor mange dager? Skal ha 75 en gang på morningenKan nok stemme det ja Tror jeg brukte ca 13.000 på medisiner første runde.
Hvor lenge holder 1 pk på 1200 menopur ? Hvor mange dager? Skal ha 75 en gang på morningen
Tok aldri Menopur, så det vet jeg ikkeHvor lenge holder 1 pk på 1200 menopur ? Hvor mange dager? Skal ha 75 en gang på morningen
Hei.
Jeg skal snart i gang med min første runde IVF på St. Olavs. Kort protokoll med sprøyte start i løpet av uke 36.
Har en gutt på 3 år som ble til uten hjelp, men nå har jeg fått konstanterer tette eggledere å må derfor i gang med IVF.
Er ganske nervøs nå før sprøyte start da jeg har skrekk for sprøyter men må man så må man.
Jeg sliter litt med å vite akkurat hvilken dag jeg skal starte da mensen har vært litt rar nå i sommer liten frisk blødning på lørdag, kun på papiret etter dobesøk, for så å gå flere dager før den «store» blødningen kommer.
Noen med erfaring rundt dette?
Livredd for å begynne på feil dag.
Ringte til fertilitetsklinikken for å høre men syns jeg fikk litt vagt svar som var: vi sier jo at man skal starte på dag 2 etter første friske blødning.
Ble kjempe usikker da jeg ikke vet om den første blødningen er mens eller ikke
Ble litt langt dette
Beklager for litt ekle detaljer
Ja sant og da holder det med 1 pk menopur sant? Var det jeg kom fram til og men ble så usikker for syns det hørtes så billig ut, og hadde og fått resept på 3 pk ..Hvis dosen er 75, deler du 1200 på 75! Det blir 16 dager!