Prøvere ved St.Olavs

Hvordan er det med medisiner og ta disse med på ferie? Jeg har af ferie når jeg starter på medisiner sef :wtf:

Hvordan er det med medisiner og ta disse med på ferie? Jeg har af ferie når jeg starter på medisiner sef :wtf:
Spørs hvilke og hvor.
Hvis du kommer med navnene så kan jeg sjekke opp de spesifikke fremfor å skrive generelt om alle typene

Spørs hvilke og hvor.
Hvis du kommer med navnene så kan jeg sjekke opp de spesifikke fremfor å skrive generelt om alle typene
Er jo det jeg ikke vet enda :p
Men skal til Danmark og sannsynligvis Tyskland.
Jeg har en følelse på det blir bemfola og synarellaen som jeg Fikk første gang på lang protokoll, men vet jo ikke noe ting enda ;)
Vet bare at hun sa det blir lang protokoll...

Og må jg ha noe spes med sammen med medisinene?

Er jo det jeg ikke vet enda :p
Men skal til Danmark og sannsynligvis Tyskland.
Jeg har en følelse på det blir bemfola og synarellaen som jeg Fikk første gang på lang protokoll, men vet jo ikke noe ting enda ;)
Vet bare at hun sa det blir lang protokoll...

Og må jg ha noe spes med sammen med medisinene?
Okei, det enkleste, tips for fremtiden også. Spesielt nå siden du ikke vet medisinene.
Last ned felleskatalog-appen, så sjekker du medisinene selv.
Nå har jeg tatt skjermbilde fra bemfola, hvor det ikke står oppgitt at du må ha noe dokumentasjon.
Screenshot_20180705-114358_Felleskatalogen.jpg

Screenshot_20180705-114444_Felleskatalogen.jpg

Hovedregel er likevel originalforpakning med ditt navn på.

På legemidler du trenger spesiell dokumentasjon står det tydelig, her er et eksempel fra et legemiddel jeg vet man må ha det.
Screenshot_20180705-114523_Felleskatalogen.jpg

Okei, det enkleste, tips for fremtiden også. Spesielt nå siden du ikke vet medisinene.
Last ned felleskatalog-appen, så sjekker du medisinene selv.
Nå har jeg tatt skjermbilde fra bemfola, hvor det ikke står oppgitt at du må ha noe dokumentasjon.
Vis vedlegget 265624

Vis vedlegget 265625
Hovedregel er likevel originalforpakning med ditt navn på.

På legemidler du trenger spesiell dokumentasjon står det tydelig, her er et eksempel fra et legemiddel jeg vet man må ha det.
Vis vedlegget 265626
Ok takk :)

Noen her som har hørt om wild jam? Skal hjelpe på forholdene i livmora som jeg forstod det :D

Noen her som har hørt om wild jam? Skal hjelpe på forholdene i livmora som jeg forstod det :D
Jeg prøvde wild yam noen måneder før vi begynte med IVF. Det hadde ingen effekt, men så var det jo mannlig faktor som førte oss til IVF til slutt. Prøvde den sammen med maca rot, endte med at syklusen min ble litt tullete en periode etterpå..

Er det sant som min samboer ble fortalt at st Olavs var de som startet med ivf i Norge? Og at de bruker litt annet utstyrt og er kommet lengst i dette med med ivf forsøk? :)

Oki så det er samme greiene da?
Ja, egentlig.

Er det sant som min samboer ble fortalt at st Olavs var de som startet med ivf i Norge? Og at de bruker litt annet utstyrt og er kommet lengst i dette med med ivf forsøk? :)
Ja, st Olavs var først. Tror derimot ikke de ha bredt utstyr.. Hausken f.eks har embryoskop, som er kameraovervåking i varmeskapet sånn at de ikke trenger ta dem ut for å se befruktning og utvikling, men har video av hele prosessen, det tror jeg ikke st.olavs har

Wild yam er naturlig progesteron! Så ikke noe poeng å ta det under forsøk, for da går man på progesteron uansett! Jeg har tatt wild yam i ventesykluser, men hjalp ikke her!

Hva tenker dere om q10?
Og er det flere typer eller er det en q10, bare så en som koster sånn 300-400kr??

Noen som har startet opp med progynova når det har vært sommerstengt og ikke visst om dere får medisiner i posten eller på resept? De har ikke ringt meg tilbake med den infoen og nå er tlf stengt og vi skal på ferie.. Om dere har fått medisinene i posten, når kom de sånn ca før oppstart? :nailbiting:

Noen som har startet opp med progynova når det har vært sommerstengt og ikke visst om dere får medisiner i posten eller på resept? De har ikke ringt meg tilbake med den infoen og nå er tlf stengt og vi skal på ferie.. Om dere har fått medisinene i posten, når kom de sånn ca før oppstart? :nailbiting:

Hei! Har du sjekket på helsenorge.no om de har skrevet resepter til deg? Jeg fikk mine resepter (riktignok på andre medisiner) digitalt :)

Back
Topp