Prøvere ved St.Olavs

Ca det samme fra Bergen da, håper jeg får han med meg så vil slipper alle de timer på tog eller bil ..
tok natt toget til Oslo no når vi hadde ferie, herrgud var jo verre enn og sove på fly jo :laughing001
Var heldigvis bare en vei :p

Kan være et triks å få han til å snakke med legen om å få noe beroligende [emoji5]

Er det slik at det er stengt for innsett i juli men at tlf er stengt i bare 2 uker?

Tror ikke telefon er stengt like lenge! Var noe med det ifjor hvertfall, men jeg husker ikke helt hvordan det var!

Tlf er ihvertfall åpen om jeg ikke får tr for tidlig, de forsikret meg om det

Noen som vet hvor strenge de er på St.olavs ift om man får mens noen dager senere enn planlagt? Jeg har jo sagt sannsynlig mens 22.juli (søndag uke 29) og har reservert plass for uttak uke 31. Fikk mens i dag, to dager etter «skjema» (tok nemlig primolut en dag for å sikre at mens ikke skulle komme for tidlig ift åpning etter ferie..). Hva skjer hvis denne syklusen ikke er helt stabil slik at jeg fks får mens først 25./26, da rekker jeg vel ikke uttak i uke 31? Håper man flyttes til 32 da og at man ikke mister plassen liksom? Mye forlangt at vi som sliter skal ha totalt forutsigbar syklus liksom..

Ah, hodet mitt tenker ikke på annet enn mens for tiden altså! :hilarious: Stress!

Dere som må reise ett stykke, når dere er på ul før uttak, blir dere der fra ul og til uttak /innsett
Eller reiser dere fram og tilbake den dagen for ul?

Dere som må reise ett stykke, når dere er på ul før uttak, blir dere der fra ul og til uttak /innsett
Eller reiser dere fram og tilbake den dagen for ul?
Ble der sist. Kommer til å reise til og fra hver gang nå. Blir fra dagen før uttak og til dagen etter for at jeg skal slippe å reise langt rett etter uttak.

Ble der sist. Kommer til å reise til og fra hver gang nå. Blir fra dagen før uttak og til dagen etter for at jeg skal slippe å reise langt rett etter uttak.
Jeg tenkte på ul før uttak ? ;) om alt er Ok og klar for uttak ..
si det blir ul fredag og uttal mandag feks

Jeg tenkte på ul før uttak ? ;) om alt er Ok og klar for uttak ..
si det blir ul fredag og uttal mandag feks
Ja. Ble igjen sist fra ul til innsett.

Men jeg reiser hjem mellom dem nå, pga at jeg ikke vil være alene og mannen har ikke mulighet til å være med annet enn på uttak.

Ja. Ble igjen sist fra ul til innsett.

Men jeg reiser hjem mellom dem nå, pga at jeg ikke vil være alene og mannen har ikke mulighet til å være med annet enn på uttak.
Så jeg får dekket overnatting fra uttak til innsett da? Og regner med vi må reise ned dagen før og ..
regner med jeg egentlig må reise fram og tilbake ul dagen..

Så jeg får dekket overnatting fra uttak til innsett da? Og regner med vi må reise ned dagen før og ..
regner med jeg egentlig må reise fram og tilbake ul dagen..
Ja, om det er så nært at det ikke lønner seg å reise hjem så får du det dekket. Men når det er flere opphold på samme reise så må du få bekreftelse på alle timene dine på sykehuset som du må sende inn til Helfo(pasientreiser) med refusjonssøknad.

Ja, om det er så nært at det ikke lønner seg å reise hjem så får du det dekket. Men når det er flere opphold på samme reise så må du få bekreftelse på alle timene dine på sykehuset som du må sende inn til Helfo(pasientreiser) med refusjonssøknad.
Ok takk, huff masse og sette seg inn i igjen her :confused::p

Back
Topp