Prøvere ved St.Olavs

Ja de bruker å sette ul på fredag og uttak mandag og innsett onsdag. De gir sykemld for hele perioden. E ikke så gla i å reise at æ vil reise hjem på fredag for å reise tilbake søndag..
Og reise gjør meg ikke noe, men hadde jo vært lettere sef og vært der Fra fredag til onsdag feks, men man vet jo heller ikke om alt er Ok på den ul heller ;)

Når st Olavs har lest journalen din så sier ikke de vell ja om de ser st det er umulig for noe og bli gravide?
Eller? :wacky:

Når st Olavs har lest journalen din så sier ikke de vell ja om de ser st det er umulig for noe og bli gravide?
Eller? :wacky:

De kan aldri vite 100% om det er umulig! Men de kan vurdere at det ikke er noe vits å prøve! Men siden du har fått info om oppstart, så må vel det bety at du allerede er vurdert som kandidat!??

De kan aldri vite 100% om det er umulig! Men de kan vurdere at det ikke er noe vits å prøve! Men siden du har fått info om oppstart, så må vel det bety at du allerede er vurdert som kandidat!??
Ja sant var det jeg ville litt fram til og :p
At de ikke ville gitt folk den sjangsen og satt opp en plan om de viste det var alikevell umulig ...

Ja sant var det jeg ville litt fram til og :p
At de ikke ville gitt folk den sjangsen og satt opp en plan om de viste det var alikevell umulig ...

De ville nok ikke gjort det nei[emoji5] men er jo klart at de prøver til det ytterste! Og dersom de mener det ikke er noe sjans, så er det jo bedre å være ærlige på det og ikke la par gå igjennom forsøk etter forsøk som ikke kommer til å gå! Selvom det er en forferdelig beskjed å få! Da er det nesten bedre at de anbefaler sæddonasjon, eller dra utenlands å bruke donor!

De ville nok ikke gjort det nei[emoji5] men er jo klart at de prøver til det ytterste! Og dersom de mener det ikke er noe sjans, så er det jo bedre å være ærlige på det og ikke la par gå igjennom forsøk etter forsøk som ikke kommer til å gå! Selvom det er en forferdelig beskjed å få! Da er det nesten bedre at de anbefaler sæddonasjon, eller dra utenlands å bruke donor!
Hadde det vært problemet så hadde det vært meg og mine egg ;)
Men vi få se, har no fått denne sjangsen værtfall og er glad for det :)

Hadde det vært problemet så hadde det vært meg og mine egg ;)
Men vi få se, har no fått denne sjangsen værtfall og er glad for det :)

Håper dere lykkes nå[emoji5][emoji5]

Med donor i utlandet så mente jeg eggdonasjon! Er jo det som må til dersom det er eggkvalitet/antall egg som er årsak til barnløshet!

Og reise gjør meg ikke noe, men hadde jo vært lettere sef og vært der Fra fredag til onsdag feks, men man vet jo heller ikke om alt er Ok på den ul heller ;)
D e sant. En gang måtte æ være der par daga ekstra men når de ser kossn kroppen reagerer på medisin så får man med engang riktig dose. Kun de første gangan de ikke vet enda man må kanskje øke dosen og være litt lengre..

Lykke til over sommeren damer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ nå må det bli bebiser[emoji7][emoji7][emoji7]

Når er det telefonen åpner igjen? [emoji848]

Har ei venninne som har hatt forsøk nå! Tror hu sa at de har stengt i uke 27,28,29 og 30, men at telefonen er oppe i uke 27 og 30! Var hvertfall første og siste uka telefonen er åpen når klinikken er stengt!

Når er det telefonen åpner igjen? [emoji848]
23. Vet det fordi jeg fikk beskjed om å ringe inn da og starte sprøyter den dagen. Fikk jeg mens tidligere ble det ikke forsøk pga stengt.

Jeg prøvde å ringe i går og fikk beskjed om at jeg ville bli ringt opp igjen samme dag, men enda ikke ringt tilbake

Har ei venninne som har hatt forsøk nå! Tror hu sa at de har stengt i uke 27,28,29 og 30, men at telefonen er oppe i uke 27 og 30! Var hvertfall første og siste uka telefonen er åpen når klinikken er stengt!

23. Vet det fordi jeg fikk beskjed om å ringe inn da og starte sprøyter den dagen. Fikk jeg mens tidligere ble det ikke forsøk pga stengt.

Okey, det var bra, for forventer mens igjen i slutten av uke 30 [emoji5]

Får håpe dette blir vår mnd Tiger [emoji8]

Okey, det var bra, for forventer mens igjen i slutten av uke 30 [emoji5]

Får håpe dette blir vår mnd Tiger [emoji8]
Det skal bli vår mnd! Jeg skal ha april/mai-baby og jeg skal ha termin i starten av mai :cat: og du skal være med hele veien på reisen! :wav

Back
Topp