Prøvere ved St.Olavs

Hei! Har du sjekket på helsenorge.no om de har skrevet resepter til deg? Jeg fikk mine resepter (riktignok på andre medisiner) digitalt :)

Har sjekket, ikke noe der.. Det var ingen lege der den dagen jeg snakket med de så hun var usikker på hvordan det ble og skulle gi beskjed, men det fikk jeg ikke:/

Har sjekket, ikke noe der.. Det var ingen lege der den dagen jeg snakket med de så hun var usikker på hvordan det ble og skulle gi beskjed, men det fikk jeg ikke:/

Det er veldig dårlig!!! Jeg har alltid fått alle resepter på e-resept! Og nå er det jo ikke mulig å få tak i noen før mandag i uke 30[emoji51][emoji51] når forventer du mens og oppstart med progynova?

Her er åpningstidene i sommer om noen lurer:

Image1531129839.447314.jpg

Det er veldig dårlig!!! Jeg har alltid fått alle resepter på e-resept! Og nå er det jo ikke mulig å få tak i noen før mandag i uke 30[emoji51][emoji51] når forventer du mens og oppstart med progynova?

Vis vedlegget 266095

Tusen takk:) jeg forventer det den uka dem åpner igjen:/ så dumt at jeg ikke får snakket med dem før det!

Tusen takk:) jeg forventer det den uka dem åpner igjen:/ så dumt at jeg ikke får snakket med dem før det!

Ring mange ganger slik at du er sikker på at nummeret ditt ligger høyt oppe på ringelista! Så håper jeg mens kommer til avtalt tid og ikke før.. evt få fastlegen til å skrive ut progynova?

Ring mange ganger slik at du er sikker på at nummeret ditt ligger høyt oppe på ringelista! Så håper jeg mens kommer til avtalt tid og ikke før.. evt få fastlegen til å skrive ut progynova?

Ja det var lurt:) jeg får gjøre det! Jeg som var til legen i dag og ikke spurte:/ men det går vel ann å ringe om det da:)

Ja det var lurt:) jeg får gjøre det! Jeg som var til legen i dag og ikke spurte:/ men det går vel ann å ringe om det da:)

Jeg ville gjort det i tilfelle![emoji5] sykluser kan jo bli litt påvirket etter forsøk! Jeg fikk plutselig kortere sykluser i ventemånedene i vinter!

Jeg ville gjort det i tilfelle![emoji5] sykluser kan jo bli litt påvirket etter forsøk! Jeg fikk plutselig kortere sykluser i ventemånedene i vinter!

Ja jeg får ringe å ordne det i morgen:) har heldigvis igjen 2 dager med progynova om det blir krise:)

Kan man hente ut medisinene sine i feks Danmark?? Og alikevell få igjen av Helfo ??

Ja, egentlig.

Ja, st Olavs var først. Tror derimot ikke de ha bredt utstyr.. Hausken f.eks har embryoskop, som er kameraovervåking i varmeskapet sånn at de ikke trenger ta dem ut for å se befruktning og utvikling, men har video av hele prosessen, det tror jeg ikke st.olavs har
Screenshot_20180710-025439.png

Ville bare si at St. Olavs har embryoskop de også [emoji5]️ heldigvis [emoji173]️ har lyst å følge de på Facebook, men vil ikke at andre skal se at jeg følger dem. Noen som vet om det går an?

Last edited:
Vis vedlegget 266196
Ville bare si at St. Olavs har embryoskop de også [emoji5]️ heldigvis [emoji173]️ har lyst å følge de på Facebook, men vil ikke at andre skal se at jeg følger dem. Noen som vet om det går an?

Det lurer jeg også på! Vil ikke at alle skal kunne se hva vi holder på med, men hadde vært kjekt å kunne følge de.

Vis vedlegget 266095
Stengt akkurat den uken jeg skal ringe inn mensen sef

Vis vedlegget 266196

Det lurer jeg også på! Vil ikke at alle skal kunne se hva vi holder på med, men hadde vært kjekt å kunne følge de.

Jeg har sett igjennom det som finnes inne på innstillinger på FB, og jeg fant det ikke[emoji17] jeg turte ikke å følge dem før etter vi hadde gått ut offentlig med at vi venter en prøverørsbebis[emoji173]️

Vis vedlegget 266196
Det fikk jeg så hatten passet :p haha, var heldigvis ikke så heldig bastant, siden jeg ikke var helt sikker.

Jeg tror jeg ingen reagerer, både våre jobber og familien vet..

Heia blir oppstart av medisiner her i august, skal ha fryseforsøk blir innsett i ca uke 37 Vet dere om man får refundert på cyclogest? ❤️ Og masse lykke til dere som snart skal ha oppstart❤️

Heia blir oppstart av medisiner her i august, skal ha fryseforsøk blir innsett i ca uke 37 Vet dere om man får refundert på cyclogest? [emoji173]️ Og masse lykke til dere som snart skal ha oppstart[emoji173]️

Man får refundert på Cyclogest ja[emoji5]

Masse lykke til[emoji173]️

Erfaringer med akupunktur noen? :D

Erfaringer med akupunktur noen? :D

Ikke i det hele tatt, men følger! Hadde vært spennende om det fantes noen skikkelig bra i Trondheim. Veit ikke helt om jeg tror helt på effekten men uansett en bra måte å slappe av på og bli litt «ivaretatt» omkring forsøk. Så kunne tenkt meg å prøve :)

Ikke i det hele tatt, men følger! Hadde vært spennende om det fantes noen skikkelig bra i Trondheim. Veit ikke helt om jeg tror helt på effekten men uansett en bra måte å slappe av på og bli litt «ivaretatt» omkring forsøk. Så kunne tenkt meg å prøve :)
Vet du når man gjør det? Rett før uttak og innsett??

Back
Topp