Tror bekken og barn i Trondheim driver med akupunktur [emoji4] Det er privat da så det koster jo litt, men trur jeg leste noe om ivf og akupunktur der på venterommet en gang[emoji4]Vet du når man gjør det? Rett før uttak og innsett??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror bekken og barn i Trondheim driver med akupunktur [emoji4] Det er privat da så det koster jo litt, men trur jeg leste noe om ivf og akupunktur der på venterommet en gang[emoji4]Vet du når man gjør det? Rett før uttak og innsett??
Vet du når man gjør det? Rett før uttak og innsett??
Ikke har jeg fått resept til oppstart på progynova eller medisiner i posten som jeg skulle få:/ venter mens når som helst disse dagene.. Håper de ringer i morgen da:/
Jeg hadde heller ikke fått reseptene mine selv om jeg fikk beskjed om at de var klare.. det ordna seg da, men litt irriterende! Håper du får tak i dem i morgen og at det går greit!
Jeg har fått beskjed om å få dem i posten, så jeg skjønner ingenting:/
Noe i Bergen , tenkte og høre med noen.. vet jo ikke hva det koster, og sånn scratching vet jeg ikke om vi har råd til en gangTror bekken og barn i Trondheim driver med akupunktur [emoji4] Det er privat da så det koster jo litt, men trur jeg leste noe om ivf og akupunktur der på venterommet en gang[emoji4]
Bekken og barn har avd i Bergen også[emoji4]Noe i Bergen , tenkte og høre med noen.. vet jo ikke hva det koster, og sånn scratching vet jeg ikke om vi har råd til en gang
Da skal jeg sjekke ut de , takkBekken og barn har avd i Bergen også[emoji4]
Så utrolig merkelig, alt kommer jo på e-resept nå? Ring i morgen, håper du får raskt svar
Noe i Bergen , tenkte og høre med noen.. vet jo ikke hva det koster, og sånn scratching vet jeg ikke om vi har råd til en gang
Sendt pmHei Star! Jeg går til akupunktur i Bergen. Betaler 400 per gang. Hun som driver med det har selv vært gjennom ivf på 80-90 tallet og er veldig koselig å prate med. Send meg en pm om du vil ha kontaktinfo [emoji4]
Jeg snakka med de før ferien der og da skulle jeg få de i posten pga deg var ikke noen lege der til å skrive under på resepten:/
Ah, sånn å forstå. Tydeligvis ikke fått ordna det da! Håper de løser det kjapt for deg i morgen
Erfaringer med akupunktur noen?
Jeg tenker og prøve værtfallFunka ikke på meg ifht prøverør, men gull ifht stressreduksjon og søvn[emoji5]
Hva er det tidligste dere har hatt uttak? Jeg har kontroll på sprøytedag 7 (cd8) og de mente jeg kunne få uttak dag 9 om simuleringen gikk bra.. det høres jo tidlig ut?