Da trenger for så vidt ikke jeg og ta en sobril da
Det har jo noe for seg morgenen etterpå også da! Hvis ikke så hadde man ikke fått det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da trenger for så vidt ikke jeg og ta en sobril da
Huff er bare meg som hater sånne tabl man blir helt rar og ør i hode avDet har jo noe for seg morgenen etterpå også da! Hvis ikke så hadde man ikke fått det!
Huff er bare meg som hater sånne tabl man blir helt rar og ør i hode av
To-tre mnd... Ble henvist 15.sept og hadde forsamtale 29.nov. men vi var ferdig utredet.Ventetid er noe dritt!
Ble henvist til st.olavs den 25/7, og skjønner ting tar tid i det offentlige + ferien som har vært! Men jeg venter spent på svar!
Hvor lang tid fra henvisning til du hørte noe?
Ventetid er noe dritt!
Ble henvist til st.olavs den 25/7, og skjønner ting tar tid i det offentlige + ferien som har vært! Men jeg venter spent på svar!
Ventetid er noe dritt!
Ventetid er noe dritt!
Bare ordne henvisning. Oppstart kan dere tilpasse senere uten problem.Hei vi skal ordne oss med henvisning nå etter 26pp til St.Olavs. Jeg har holdt litt tilbake for jeg vil jo vi skal fikse denne babygreia selv, og min kjære har holdt litt igjen han også. Men nå har vi gitt litt opp, håper jeg vi lykkes selv men realistisk sett bør vi begynne å tenke tanken om ivf. Det haster litt da jeg er 38år, mitt problem er at vi får det ikke til pga jobb før etter jul. Så når bør vi da få henvisning? Og hvor mye henger de seg opp i delt bostedsadresse? Vi har jo prøvd lengre enn delt bosted, pga div jobb greier og barn kunne vi ikke flytte sammen når vi ønsket. Vi bor sammen nå.
Takk[emoji173]Bare ordne henvisning. Oppstart kan dere tilpasse senere uten problem.
Hei vi skal ordne oss med henvisning nå etter 26pp til St.Olavs. Jeg har holdt litt tilbake for jeg vil jo vi skal fikse denne babygreia selv, og min kjære har holdt litt igjen han også. Men nå har vi gitt litt opp, håper jeg vi lykkes selv men realistisk sett bør vi begynne å tenke tanken om ivf. Det haster litt da jeg er 38år, mitt problem er at vi får det ikke til pga jobb før etter jul. Så når bør vi da få henvisning? Og hvor mye henger de seg opp i delt bostedsadresse? Vi har jo prøvd lengre enn delt bosted, pga div jobb greier og barn kunne vi ikke flytte sammen når vi ønsket. Vi bor sammen nå.
Hvor lenge etter totalfrys har dere fått mulighet for første innsett?
Sikkert teit spm, men går det buss fra flyplassen og helt til St.Olavs? Jeg må mest sansynlig reise alene denne gangen, og vet ikke om det blir med fly eller buss.. Spørs på når jeg må være der osv
Du kan også ta tog fra flyplassen til Marienborg, det er omtrent på sykehuset.Sikkert teit spm, men går det buss fra flyplassen og helt til St.Olavs? Jeg må mest sansynlig reise alene denne gangen, og vet ikke om det blir med fly eller buss.. Spørs på når jeg må være der osv