Prøvere ved St.Olavs

Det har jo noe for seg morgenen etterpå også da! Hvis ikke så hadde man ikke fått det!
Huff er bare meg som hater sånne tabl man blir helt rar og ør i hode av :wtf: :wacky:

Huff er bare meg som hater sånne tabl man blir helt rar og ør i hode av :wtf: :wacky:

Ser den! Men kan aldri tenke meg at de tvinger deg til å ta den! Poenget er jo at man skal bli litt ør og døsig slik at man får mindre vondt! Så da må du jo nesten bare vurdere hva du foretrekker!

Ventetid er noe dritt!

Ble henvist til st.olavs den 25/7, og skjønner ting tar tid i det offentlige + ferien som har vært! Men jeg venter spent på svar!

Hvor lang tid fra henvisning til du hørte noe?

Ventetid er noe dritt!

Ble henvist til st.olavs den 25/7, og skjønner ting tar tid i det offentlige + ferien som har vært! Men jeg venter spent på svar!

To-tre mnd... Ble henvist 15.sept og hadde forsamtale 29.nov. men vi var ferdig utredet.

Ventetid er noe dritt!

To uker om jeg ikke husker feil! Men det var i november 2016, var kortere ventetid da! Slapp forsamtale fordi vi var grundig nok utredet ved Medicus! Hadde oppstart første forsøk i slutten av januar 2017!

Ventetid er noe dritt!

Fra henvisning ble sendt til vi fikk første vrevet i postkassen gikk det bare 2-3 uker. Fra henvisning ble sendt til vi skal i gang med første forsøk (inklufdert ferie i juli) går det rett i overksnt av 3 mnd.

Ventetid er noe dritt!

Vi var ferdig utredet. Fikk brev ca to uker etter at henvisningen ble sendt, startet opp på første syklus etter at brevet kom i posten :)

Nå når vi skulle i gang med søskenforsøk, måtte vi vente en syklus, fordi det var fullt under den første :)

Takk for alle svar! [emoji846]

Da håper jeg brevet kommer ila neste uke.. Vi er også helt ferdig utredet hos spiren! Prøvd 9 letrozol kurer, SA to ganger, AIH en gang, og lutinus siste runde!

Flere her som har samboer som jobber borte??
Mim jobber på båt; 5 uker borte 5 uker hjemme..

Hei vi skal ordne oss med henvisning nå etter 26pp til St.Olavs. Jeg har holdt litt tilbake for jeg vil jo vi skal fikse denne babygreia selv, og min kjære har holdt litt igjen han også. Men nå har vi gitt litt opp, håper jeg vi lykkes selv men realistisk sett bør vi begynne å tenke tanken om ivf. Det haster litt da jeg er 38år, mitt problem er at vi får det ikke til pga jobb før etter jul. Så når bør vi da få henvisning? Og hvor mye henger de seg opp i delt bostedsadresse? Vi har jo prøvd lengre enn delt bosted, pga div jobb greier og barn kunne vi ikke flytte sammen når vi ønsket. Vi bor sammen nå.

Hei vi skal ordne oss med henvisning nå etter 26pp til St.Olavs. Jeg har holdt litt tilbake for jeg vil jo vi skal fikse denne babygreia selv, og min kjære har holdt litt igjen han også. Men nå har vi gitt litt opp, håper jeg vi lykkes selv men realistisk sett bør vi begynne å tenke tanken om ivf. Det haster litt da jeg er 38år, mitt problem er at vi får det ikke til pga jobb før etter jul. Så når bør vi da få henvisning? Og hvor mye henger de seg opp i delt bostedsadresse? Vi har jo prøvd lengre enn delt bosted, pga div jobb greier og barn kunne vi ikke flytte sammen når vi ønsket. Vi bor sammen nå.
Bare ordne henvisning. Oppstart kan dere tilpasse senere uten problem.

Ville gjort som Tiger sier, bare send henvisning og tilpass heller forsøk til når det passer dere![emoji5] vi tok utredning på Medicus og ble henvist til St.Olavs, ble aldri spurt om hvor lenge vi hadde bodd sammen! Men vi var gift, så kan være at da får man forsøk uansett!

Hvor lenge etter totalfrys har dere fått mulighet for første innsett?

Hvor lenge etter totalfrys har dere fått mulighet for første innsett?

Ikke hatt totalfrys, men etter negativt ferskforsøk måtte jeg hoppe over en syklus før jeg fikk fryseforsøk! Altså blødning fra den runden med forsøket + en blødning til!

Sikkert teit spm, men går det buss fra flyplassen og helt til St.Olavs? Jeg må mest sansynlig reise alene denne gangen, og vet ikke om det blir med fly eller buss.. Spørs på når jeg må være der osv

Sikkert teit spm, men går det buss fra flyplassen og helt til St.Olavs? Jeg må mest sansynlig reise alene denne gangen, og vet ikke om det blir med fly eller buss.. Spørs på når jeg må være der osv

Jepp[emoji1303] gå av på samfundet[emoji5][emoji5] da går du bare rundt hjørnet og så er du på st.olavs[emoji5]

Du kan også ta tog fra flyplassen til Marienborg, det er omtrent på sykehuset.

Back
Topp