Prøvere ved St.Olavs

Hei folkens! Jeg grubler litt på en ting med telefonsystemet til st.Olavs. Hva skjer om man ikke rekker tlf? Typ er på do/i dusjen e.l? Må man ringe opp igjen og «begynne på nytt» da eller prøver de å ringe deg opp igjen om de ikke kommer gjennom første gangen? Er så livredd for å ikke rekke tlf hvis de plutselig ringer opp igjen [emoji38]

Hei folkens! Jeg grubler litt på en ting med telefonsystemet til st.Olavs. Hva skjer om man ikke rekker tlf? Typ er på do/i dusjen e.l? Må man ringe opp igjen og «begynne på nytt» da eller prøver de å ringe deg opp igjen om de ikke kommer gjennom første gangen? Er så livredd for å ikke rekke tlf hvis de plutselig ringer opp igjen [emoji38]
Man må ringe opp igjen selv hvis man ikke rekker å ta tlf[emoji4]

Oh yes, du må ringe opp nå nytt hvis du ikke rekker den!! Vet ikke hvor mange dager jeg omtrent har gått med telefonen i hånda!

De prøvde fakrisk ringe meg to ganger, og når de ikke fikk tak i meg så ringte de mannen og han avtalte timer med dem o_O men det kan være det er fordi vi er så langt vekk

Man må ringe opp igjen selv hvis man ikke rekker å ta tlf[emoji4]

Oh yes, du må ringe opp nå nytt hvis du ikke rekker den!! Vet ikke hvor mange dager jeg omtrent har gått med telefonen i hånda!

Håpløst [emoji15] Man kan jo ikke gjøre noe frem til de ringer da! Jeg er redd for å gå på do og å vaske hender og at de skal ringe når jeg er søkk våt på hendene [emoji38] Eller når jeg har mamma i bilen (som ikke vet om vår ivf reise).
Jaja, får belage meg på å måtte tinge de opp igjen og begynne på nytt. Er ikke klar for at mamma skal få være med på en sånn samtale [emoji38]

De prøvde fakrisk ringe meg to ganger, og når de ikke fikk tak i meg så ringte de mannen og han avtalte timer med dem o_O men det kan være det er fordi vi er så langt vekk

Såpass! Skulle ønske jeg fikk med meg svaret ditt før jeg gikk hjemmefra i dag[emoji38] De ringte selvsagt samme sekund som mamma satt seg inn i bilen. Jeg tok tlf, gikk ut av bilen og satt meg på parkeringsplassen med blokken min med spørsmål. Ble så stressa av hele greien at jeg kun fikk spurt om 50% av det jeg skulle spørre om [emoji849] Jaja, fikk i alle fall beskjed om at alt var ok med blodprøver og at resepter ble skrevet ut i dag [emoji5]

Vet noen om andre reise måter billigst mulig til st Olavs fra Bergen uten om fly?
Som pasient reiser dekker da ;)

Tror buss er et alternativ, men det tar nok enormt mange timer [emoji15] Kan jeg spør om hvorfor du ser på andre muligheter enn fly?
Hva med tog feks fra Bergen til Oslo og så til Trondheim ??
Samboer liker veldig lite og fly defor ;)

Tog kan man vel få til 299,- ellerno pr pers hver vei om man får miniprisbilletter! Tar maaange timer da! Tog Trondheim-Oslo tar vel 7-8 timer! Og så Oslo-Bergen! Og man kan jo få relativt billige flybilletter og sparer enormt med tid!!

Flyskrekk er kjipt [emoji17] Hvis han snakker med legen får han nok beroligende medisiner hvis dere vil prøve dere på fly. Alternativt kan dere kjøre selv hvis dere har bil. Da slipper dere omveien via Oslo i alle fall. Er nok muligens forholdsvis billig også, og dere styrer selv når og hvor dere vil stoppe [emoji5]

Flyskrekk er kjipt [emoji17] Hvis han snakker med legen får han nok beroligende medisiner hvis dere vil prøve dere på fly. Alternativt kan dere kjøre selv hvis dere har bil. Da slipper dere omveien via Oslo i alle fall. Er nok muligens forholdsvis billig også, og dere styrer selv når og hvor dere vil stoppe [emoji5]
Hadde kjørt om vi hadde hatt bil, men og kjøpe ny bil no er ikke akkurat første prioritert :wacky:
Har nok med og få nok penger til nytt forsøk
Men jeg håper jeg klarer og få han med på fly, for ja det er det letteste

Hadde kjørt om vi hadde hatt bil, men og kjøpe ny bil no er ikke akkurat første prioritert :wacky:
Har nok med og få nok penger til nytt forsøk
Men jeg håper jeg klarer og få han med på fly, for ja det er det letteste

Kan han ta toget og du fly da? Blir jo mange timer når du er på slutten av hormonbehandlingen og kanskje ikke er i den beste formen[emoji5]

Kan han ta toget og du fly da? Blir jo mange timer når du er på slutten av hormonbehandlingen og kanskje ikke er i den beste formen[emoji5]
Det skal gå fint så lenge jeg vet hva jg skal..
men vil ikke tvinge samboer til og ta fly om han apsolutt ikke vil heller ;)
Få høre med han.. er jo en liten stund til enda. Og tar vell ca bare 40min ca med fly vell og..

Det skal gå fint så lenge jeg vet hva jg skal..
men vil ikke tvinge samboer til og ta fly om han apsolutt ikke vil heller ;)
Få høre med han.. er jo en liten stund til enda. Og tar vell ca bare 40min ca med fly vell og..
Skal han virkelig heller ta timesvis med tog alene enn å ta 2 t fly tilsammen? :wacky: de dekker ikke tapt arbeidsfortjeneste for at han vil ta tog

Skal han virkelig heller ta timesvis med tog alene enn å ta 2 t fly tilsammen? :wacky: de dekker ikke tapt arbeidsfortjeneste for at han vil ta tog
Det bryr ikke han seg om , om ham slipper og ta fly til Trondheim :laughing001 bare han kommer seg fram og tilbake han så er han fornøyd :wacky:
Få håpe vi får lånt en bil heller så vi kan heller kjøre da :p
Vil jo helst reise sammen med han da :p
Neida men det order seg på ett vis ;)

Sa du 2 timer med fly??? Det er vell tur retur??

Det bryr ikke han seg om , om ham slipper og ta fly til Trondheim :laughing001 bare han kommer seg fram og tilbake han så er han fornøyd :wacky:
Få håpe vi får lånt en bil heller så vi kan heller kjøre da :p
Vil jo helst reise sammen med han da :p
Neida men det order seg på ett vis ;)

Sa du 2 timer med fly??? Det er vell tur retur??
Ja. To timer er tur / retur Oslo-trondheim.
Vi kan gjerne bytte altså, bor i Finnmark og den mest direkte ruten er 2t til Oslo og 1t til Trondheim. Hvis man rekker flybytte :hilarious:

Ja. To timer er tur / retur Oslo-trondheim.
Vi kan gjerne bytte altså, bor i Finnmark og den mest direkte ruten er 2t til Oslo og 1t til Trondheim. Hvis man rekker flybytte :hilarious:
Ca det samme fra Bergen da, håper jeg får han med meg så vil slipper alle de timer på tog eller bil ..
tok natt toget til Oslo no når vi hadde ferie, herrgud var jo verre enn og sove på fly jo :laughing001
Var heldigvis bare en vei :p

Back
Topp