Prøvere ved St.Olavs

Har vel funnet ut at det er best å gjøre som St Olavs sier, så blir ikke nedtrapping. Siste på søndag kveld[emoji4]
Nå tror jeg jeg skjønner hvorfor jeg er ferdig 3 dager før test dag! Jeg hadde jo uttak på en fredag og startet på de da, du hadde sikkert 2 dagers :) er litt fristet til å teste jeg nå da..
 
Sikkert dumt spm, men er uerfaren i denne bransjen. Når regner jeg ut forrige mensen nå når alt ble overstyrt? Var det når jeg hadde mensen, eller blir det annerledes i forhold til når jeg satt eggløsningssprøyte?
 
Sikkert dumt spm, men er uerfaren i denne bransjen. Når regner jeg ut forrige mensen nå når alt ble overstyrt? Var det når jeg hadde mensen, eller blir det annerledes i forhold til når jeg satt eggløsningssprøyte?

Mener du ifht termin?
 
Nei når kan jeg forvente mensen :) altså når hadde keg eggløsning da?

Aha! Hos meg blir den styrt av progesteronstøtten! Kommer ca 2-3 dager etter jeg tar siste pille med progesteron[emoji5]
 
Så enig!! Og om man ikke svarer så prøver de ikke igjen! Da må man ringe inn og stille seg bakerst i køen[emoji849][emoji849]

Gratulerer med positiv test forresten[emoji173]️

Takk :Heartred

De ringte tilbake midt i formiddagsluren min...
Damen ble nesten overrasket over positiv test på første forsøk, og nå føler jeg at det er noe feil med meg.. Oh the logic..

Angående lutinus så valgte jeg å trappe den ned. Jeg prøvde å snakke med en sykepleier etter innsett, hun som skulle svare på alle mine spørsmål, men hennes favorittsvar var tydeligvis "det får du avgjøre selv", så jeg ble ikke mye klokere. Det mest vettuge hun sa var at de vil at vi skal lykkes, så de gjør ikke noe som hindrer det. Og det gir jo mening. Men jeg trappet ned likevel :p
 
Eller..., jeg ser en svak strek å! Kan det være?? Får ikke til å laste opp bilde. Tok noen minutt før den kom eller jeg såg den
 
Eller..., jeg ser en svak strek å! Kan det være?? Får ikke til å laste opp bilde. Tok noen minutt før den kom eller jeg såg den

Håper det er begynnelsen på noe[emoji7]
 
Håper det er begynnelsen på noe[emoji7]
Er helt klart en strek! Men jeg ble så skuffet å la den fra meg med en gang! Haha. På testen står det at må leses av innen 30 minutt, så jeg gikk å såg på den igjen litt etter å såg 2 streker. Alt håp er hvertfall ikke ute da :) klarer dere å laste opp bilder fra mobil? Kommer opp at filen er for stor
 
Er helt klart en strek! Men jeg ble så skuffet å la den fra meg med en gang! Haha. På testen står det at må leses av innen 30 minutt, så jeg gikk å såg på den igjen litt etter å såg 2 streker. Alt håp er hvertfall ikke ute da :) klarer dere å laste opp bilder fra mobil? Kommer opp at filen er for stor

Ta bilde med snapchat og lagre[emoji1303] da blir filen mindre[emoji5]
 
Back
Topp