Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mulig?! <3 kjenner jeg ble skjelven! Hadde forberedt meg på flere forsøk!
Jeg håper virkelig dere andre også vil lykkes. Januar virket som en bra mnd
Åååå håper virkelig det kan være med deg også! krysser alt jeg harSe der ja[emoji7][emoji7][emoji7] full klaff på første forsøk!!!
Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️
Fått positive tester idag jeg også!! 9 dpo og rugedag 6[emoji79] men tør ikke helt slippe jubelen løs enda!!
Åååå håper virkelig det kan være med deg også! krysser alt jeg har
Men hadde ikke du testet ut Otrivellen?Håper jeg også! Ser hvertfall veldig positivt ut foreløpig[emoji7][emoji7] takk for kryssing[emoji8]
Men hadde ikke du testet ut Otrivellen?
Da er det babystrek nå, uten tvilJo[emoji5] den var ute for to dager siden[emoji5]
Da er det babystrek nå, uten tvil
Nå må den bare bli der!
*hviske til knøttet* værsåsnill å bli der til du er fullgrodd baby
Da er det lov å tenke at dette kan være positivt for deg ogsåJo[emoji5] den var ute for to dager siden[emoji5]
Da er det lov å tenke at dette kan være positivt for deg også
Er det mulig?! <3 kjenner jeg ble skjelven! Hadde forberedt meg på flere forsøk!
Jeg håper virkelig dere andre også vil lykkes. Januar virket som en bra mnd
Tusen takk er jo bare fantastisk! Nå må det bare holde seg der inneGratulerer så mye!![emoji173]️[emoji173]️
Hadde også forberedt meg på flere forsøk, men så var jeg plutselig gravid[emoji16]
Jeg har samme tankene... men han er ferdig etter to og jeg tror ikke han vil ikke rikke seg jeg vil gjerne ha tre. Blir det tvillinger på første så er han også ferdig...
Weeeee!![emoji7][emoji7] Gratulerer så mye!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer Er jo fantastiske resultater her inne!
Jeg har ringt inn resultatet Idag, og første UL bestilt om 3 uker for meg har det ikke gått opp enda, uvirkelig!
Forstår ikke de ukeberegningene da, iflg app er det 5 uker Idag. St. Olav sa det var 4 uker Idag..
Takk iflg en app så er jeg i svangerskapsuke 5, men har vært gravid i 4 uker. Forvirrende er 18 år siden jeg var gravid sist, så må jo sette meg inn i alt på nytt.St.Olavs regner innsett som befruktningsdag, altså 2+0, uavhengig om man setter inn 2,3 eller 5 dagers! Da blir man 4+0 på testdag uansett! Vi regner 2+0 på uttaksdagen! Og setter man inn fryst blasto er man 2+5 på innsett!