Hannah02
Flørter med forumet
Jeg satt otrivrlle for 17 dager siden (24/1)Hvor mange dpo er du da?
Uttak 26/1
Innsett 29/1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satt otrivrlle for 17 dager siden (24/1)Hvor mange dpo er du da?
Jeg satt otrivrlle for 17 dager siden (24/1)
Uttak 26/1
Innsett 29/1
Wow det kan ikke være mulig! Takk men fortsatt pessimist så tror det ikke før en evt ny positiv test i morgen. Siden jeg ventet litt med å lese av, men innenfor testens frist i bruksanvisning
Den blir ikke så sterk uten at det er hcg i degWow det kan ikke være mulig! Takk men fortsatt pessimist så tror det ikke før en evt ny positiv test i morgen. Siden jeg ventet litt med å lese av, men innenfor testens frist i bruksanvisning
Det stemmer! Leste av etter ca 20 minutt, etter å ha vært skuffet å lei meg. Men såg så at det kan ta over 5 minutt før streken kan kommeDet der er vel en A1 test? Sålenge du har lest av innen 30 min så er den gyldig[emoji7]
Ble jo brått kvalm å alt mulig av dette her har veldig mens murringer, men det kan jo være symptom å. Skal slippe jubelen løs om test er positivt også i morgenDen blir ikke så sterk uten at det er hcg i deg
Ble jo brått kvalm å alt mulig av dette her har veldig mens murringer, men det kan jo være symptom å. Skal slippe jubelen løs om test er positivt også i morgen
Det stemmer! Leste av etter ca 20 minutt, etter å ha vært skuffet å lei meg. Men såg så at det kan ta over 5 minutt før streken kan komme
Men kan jeg ta test på ettermiddagen? tenkte kjøpe digital å ta ja, så slipper jeg å tolke selv.
Ja! Mange som faktisk har tydeligere streker på ettermiddag/kveldMen kan jeg ta test på ettermiddagen? tenkte kjøpe digital å ta ja, så slipper jeg å tolke selv.
Ja! Mange som faktisk har tydeligere streker på ettermiddag/kveld
Wow det kan ikke være mulig! Takk men fortsatt pessimist så tror det ikke før en evt ny positiv test i morgen. Siden jeg ventet litt med å lese av, men innenfor testens frist i bruksanvisning
22. Januar fikk vi vårt andre ICSI- barn med hjelp fra St. Olavs! Med akkurat samme team som sjenket oss storebror.
Vi kunne ikke vært mer takknemlige!
Jeg må innrømme at jeg ikke har veldig lyst til å la de tre på frys gå til de evige vinterland. Jeg har heller ikke lyst på flere stimuleringer i fullverdige forsøk, men kunne godt gå gjennom innsettinger av de tre for å få tredjemann.
Mannen min har ikke noe forhold til embryoer på frys, men det har faktisk jeg.
Jeg forstår hannes synspunkt, samtidig tror jeg ikke han ser mitt.
Er det flere som føler det sånn som jeg?
Eller er det flere som føler sånn som mannen, at det bare er noen frø som ikke er viktig fordi det enda ikke har noe liv ?
For meg representerer de embryoene alt jeg har vært gjennom for å " få dem til". Alt fra sprøytesetting, forsinkelser i studier og arbeidsliv til abortene. Ikke minst det potensialet som jeg ser har blitt to nydelige barn.
Jeg har samme tankene... men han er ferdig etter to og jeg tror ikke han vil ikke rikke seg jeg vil gjerne ha tre. Blir det tvillinger på første så er han også ferdig...22. Januar fikk vi vårt andre ICSI- barn med hjelp fra St. Olavs! Med akkurat samme team som sjenket oss storebror.
Vi kunne ikke vært mer takknemlige!
Jeg må innrømme at jeg ikke har veldig lyst til å la de tre på frys gå til de evige vinterland. Jeg har heller ikke lyst på flere stimuleringer i fullverdige forsøk, men kunne godt gå gjennom innsettinger av de tre for å få tredjemann.
Mannen min har ikke noe forhold til embryoer på frys, men det har faktisk jeg.
Jeg forstår hannes synspunkt, samtidig tror jeg ikke han ser mitt.
Er det flere som føler det sånn som jeg?
Eller er det flere som føler sånn som mannen, at det bare er noen frø som ikke er viktig fordi det enda ikke har noe liv ?
For meg representerer de embryoene alt jeg har vært gjennom for å " få dem til". Alt fra sprøytesetting, forsinkelser i studier og arbeidsliv til abortene. Ikke minst det potensialet som jeg ser har blitt to nydelige barn.