Prøvere ved St.Olavs

Gjenstår å se hva jeg ender opp med å gjør xsmile2 Hehe

Det lureste er å ikke starte med tidligtesting!! Får når man først har begynt med det så er det himla vanskelig å la være[emoji23] jo lenger du venter, desto klarere svar får du[emoji5]
 
Takk![emoji173]️ Ja, tenk det!![emoji173]️ Men får nesten litt dårlig samvittighet for at det klaffet med en gang, mens noen må ha mange forsøk før det går..

Sånn er det bare[emoji173]️ er jo bare helt fantastisk at du fikk full klaff med en gang[emoji173]️ men ikke ring det inn!!! Vent til testdato! De blir dritsure om ringer før[emoji23][emoji23]
 
Sånn er det bare[emoji173]️ er jo bare helt fantastisk at du fikk full klaff med en gang[emoji173]️ men ikke ring det inn!!! Vent til testdato! De blir dritsure om ringer før[emoji23][emoji23]

Ja, det er jo det[emoji173]️ Nå må du bare følge etter om ikke lenge[emoji5]

Haha ok, da skal jeg vente til testdato[emoji16]
 
Ja, det er jo det[emoji173]️ Nå må du bare følge etter om ikke lenge[emoji5]

Haha ok, da skal jeg vente til testdato[emoji16]

Krysser fingrene for at jeg gjør det! Ovitrellen er neesten ute[emoji5] så nå kan den testene bli sterkere[emoji7][emoji7]
 
Tella 27 folikler :o men de fleste var bare ca 7 mm, og slimhinne på 5,5, så blir noen dager til med stimulering.

Hvor mange folikler tella dere på kontroll, å hvor mange fikk dere ut?
 
Tella 27 folikler :o men de fleste var bare ca 7 mm, og slimhinne på 5,5, så blir noen dager til med stimulering.

Hvor mange folikler tella dere på kontroll, å hvor mange fikk dere ut?

Oj, såpass mange!! Er nok mange av de små som blir borte! Jeg hadde 14/15 follikler fra 12-17 mm, og slimhinne på 12 mm på sprøytedag 9! Fikk ut 12 egg hvor 11 var modne!
 
Oj, såpass mange!! Er nok mange av de små som blir borte! Jeg hadde 14/15 follikler fra 12-17 mm, og slimhinne på 12 mm på sprøytedag 9! Fikk ut 12 egg hvor 11 var modne!

Sprøytedag 7 her nå da, så håper de vokser bra og at slimhinnen vokser greit også til neste kontroll ❤️
 
Herlighet. Trodde jeg skrev på februar forumet.

Har gått å venta på tlf fra gyn på volvat på Hamar med info om dosering og ny kontroll osv siden kl var 13. Han kontaktet St Olavs når jeg hadde hatt ul, så skulle de kontakte han med info om videre forløp. Det har de altså IKKE gjort. Stakkars gyn ringte for litt siden å sa at det som ikke skulle skje hadde skjedd, for han hadde ikke hørt fra dem enda. Så jeg fikk bare fortsette med samme dose, og så hørte jeg fra dem i morgen.. irritert
 
Sprøytedag 7 her nå da, så håper de vokser bra og at slimhinnen vokser greit også til neste kontroll [emoji173]️

Jeg måtte ha på sprøytedag 9, for dag 7 var på en lørdag! Du kan jo få en fin klase med egg med litt mer stimulering[emoji7] ny kontroll mandag eller?[emoji5]
 
Jeg måtte ha på sprøytedag 9, for dag 7 var på en lørdag! Du kan jo få en fin klase med egg med litt mer stimulering[emoji7] ny kontroll mandag eller?[emoji5]
Aner ikke, men regner mer det :D spent på om det er gyn på volvat eller St Olavs jeg hører fra først i morgen!
 
Wow gratulerer!! :-) har du noen symptomer? Her kjennes det ut som mensen kommer snart.. ellers vanskelig å vite siden jeg fortsatt har lungebetennelse og føler meg vond både het og der. Hehe

Takk!![emoji5][emoji173]️ Er nok bare lutinusen enda, har sykt ømme og store pupper og murringer, så spent på hvordan det blir etter helgen når jeg er ferdig med tablettene[emoji4] har litt den mensen-følelsen også, så må gå og sjekke hele tiden[emoji12] så kjipt med lungebetennelse da!! God bedring! Håper det snart går over[emoji5][emoji173]️
 
Venter på telefon fra St Olavs nå, deres testdag er i dag og testen var positiv :)
Spennende :D

Ikke helt begeistret for telefonsystemet deres da, kjennes ut som jeg kaster bort hele dagen på å vente på at de kanskje ringer tilbake :rolleyes:
 
Takk!![emoji5][emoji173]️ Er nok bare lutinusen enda, har sykt ømme og store pupper og murringer, så spent på hvordan det blir etter helgen når jeg er ferdig med tablettene[emoji4] har litt den mensen-følelsen også, så må gå og sjekke hele tiden[emoji12] så kjipt med lungebetennelse da!! God bedring! Håper det snart går over[emoji5][emoji173]️
De Lutinus greiene er gått over med meg, både ømme bryst å alt. Du skulle trappe ned på lutinus du? Jeg har en tablett igjen å den setter jeg Idag..
 
Venter på telefon fra St Olavs nå, deres testdag er i dag og testen var positiv :)
Spennende :D

Ikke helt begeistret for telefonsystemet deres da, kjennes ut som jeg kaster bort hele dagen på å vente på at de kanskje ringer tilbake :rolleyes:

Så enig!! Og om man ikke svarer så prøver de ikke igjen! Da må man ringe inn og stille seg bakerst i køen[emoji849][emoji849]

Gratulerer med positiv test forresten[emoji173]️
 
Back
Topp