Prøvere ved St.Olavs

Hvor mye fikk du ut og hvor mye var modent?
Mistenker at jeg har en del for jeg er på dag 4 og allerede sår over eggstokkene..
Fikk ut 10 egg. Var vel kun 3 modne, så de sier at neste gang må jeg gå på rekovelle lenger. Jeg hadde mange og store eggposer. Legen sa at de bremset prosessen for tidlig med cetrotide eller noe slikt. Kjipt å ikke få noe på frys!
 
Fikk ut 10 egg. Var vel kun 3 modne, så de sier at neste gang må jeg gå på rekovelle lenger. Jeg hadde mange og store eggposer. Legen sa at de bremset prosessen for tidlig med cetrotide eller noe slikt. Kjipt å ikke få noe på frys!
Oi! Hvilke dager tok du de forskjellige?
 
Hvis dere kjører bil så får dere dekka det hvertfall! En sum pr km tror jeg det er! Vi sender reiseregning via helfo på kjøring! Vet ikke med hotell desverre!
Okey, da skal jeg få sjekka det altså :)
 
Vi får fly og legger ut for hotell. Egenandel regning kommer i posten for flyene. Han får ikke dekket noe annet enn direkte rundt uttak men det er helt ok for oss. Vi har hotell fra den 7-16 og sier bare ifra dagen før om vi skal dra tidligere :shy: vi har et ganske dyrt hotellrom pga han har noen avtaler gjennom jobb og vi likevel tenker på hele prosessen som en mini-ferie!
Hvordan blir det da med hotelloppholdet, siden mannen ikke får dekka noe annet enn på uttaksdagen? Får man dekka bare et enkeltrom liksom? :p Det blir nok en miniferie her også, inkludert en tur innom ikea om formen tillater det ;)
 
Vi kjørte, men har ikke fått svar fra pasientreiser enda! Men de har km pris :)
Tror det er standard på uttak og innsett:
Uttak mandag - innsett onsdag
Uttak tirsdag - innsett torsdag
Uttak onsdag - innsett fredag
uttak torsdag- innsett tirsdag
Uttak fredag - innsett mandag

Hvorfor går en på forskjellig medisin tro? Jeg brukte rekovelle.
Åå, har de det altså? Det er jo veldig greit da :) Nei den som hadde visst! Jeg skal gå på menopur og orgalutran..
 
Hvordan blir det da med hotelloppholdet, siden mannen ikke får dekka noe annet enn på uttaksdagen? Får man dekka bare et enkeltrom liksom? :p Det blir nok en miniferie her også, inkludert en tur innom ikea om formen tillater det ;)
Vi får dekket standardsatsen bare tror jeg, for meg :p gjør ikke noe egentlig.
 
Da var første Cetrotide satt! For en drittsprøyte:wtf: Noen av dere som har spurt St Olavs om man MÅ aspirere? Jeg gjorde ikke det, å det kom såklart litt blod, så litt nervøs, men de fleste på prøverørsgruppa på facebook sier at de ikke trenger å aspirere når man setter injeksjon subkutant, så håper det går greit!
 
Da var første Cetrotide satt! For en drittsprøyte:wtf: Noen av dere som har spurt St Olavs om man MÅ aspirere? Jeg gjorde ikke det, å det kom såklart litt blod, så litt nervøs, men de fleste på prøverørsgruppa på facebook sier at de ikke trenger å aspirere når man setter injeksjon subkutant, så håper det går greit!

Det blir bedre etterhvert som du blir vant til å ta den[emoji4] Sto ikke noe om det i det heftet jeg fikk fra St. Olavs, så jeg gjorde ikke det. Kom blod noen ganger, men sprøytene fungerte som de skulle[emoji4]
 
Da var første Cetrotide satt! For en drittsprøyte:wtf: Noen av dere som har spurt St Olavs om man MÅ aspirere? Jeg gjorde ikke det, å det kom såklart litt blod, så litt nervøs, men de fleste på prøverørsgruppa på facebook sier at de ikke trenger å aspirere når man setter injeksjon subkutant, så håper det går greit!

Nå vet ikke jeg hva aspirere er, heller ikke injeksjon subkutant, men jeg tror ikke det er så mye man egentlig kan gjøre feil! Jeg satte 1 stk Cetrotide ved uttaket mitt ifjor, og jeg likte den ikke! Jeg ble veldig stressa av dette med å blande seg og slikt! Så jeg foretrekker virkelig Orgalutran som er ferdig fyllt![emoji5]

Vil du bli med i Februar 2018 gruppen?[emoji5]
 
Heihei☺️ Da har jeg psyket meg opp å snakket med St olavs, etter en pause ifra dette. Skal i gang med mitt første fryse forsøk Må vel ærlig innrømme at det er en skrekk blandet fryd.. er redd de ikke overlever opptiningen,har 2 egg på frys. Så når jeg får februar mens så skal jeg starte opp med medisin.
 
Heihei[emoji5] Da har jeg psyket meg opp å snakket med St olavs, etter en pause ifra dette. Skal i gang med mitt første fryse forsøk Må vel ærlig innrømme at det er en skrekk blandet fryd.. er redd de ikke overlever opptiningen,har 2 egg på frys. Så når jeg får februar mens så skal jeg starte opp med medisin.

Ønsker deg masse lykke til! [emoji16][emoji173]️ Du får oppdatere etterhvert hvordan det går[emoji4]
 
Hmm, da blir det visst laparoskopi på oss før vi starter opp med ivf. Av eget ønske. Håper de kan finne ut hva problemet er, og at vi får starta opp med ivf raskt etterpå om de ikke kan gjøre noe :)
 
Heihei[emoji5] Da har jeg psyket meg opp å snakket med St olavs, etter en pause ifra dette. Skal i gang med mitt første fryse forsøk Må vel ærlig innrømme at det er en skrekk blandet fryd.. er redd de ikke overlever opptiningen,har 2 egg på frys. Så når jeg får februar mens så skal jeg starte opp med medisin.

Lykke til[emoji5][emoji5]
 
Da var første Cetrotide satt! For en drittsprøyte:wtf: Noen av dere som har spurt St Olavs om man MÅ aspirere? Jeg gjorde ikke det, å det kom såklart litt blod, så litt nervøs, men de fleste på prøverørsgruppa på facebook sier at de ikke trenger å aspirere når man setter injeksjon subkutant, så håper det går greit!
Er vel de intramuskulære injeksjoner som feks B12 som er viktig å aspirere på. Det står heller ikke alle plasser at cetrotide skal aspireres. Det kom blod med meg en dag å, uten noe skjedde :)
 
6 dager til testing! Tiden går saaaaakte. Men null tegn på at vi lykkes så langt. Blir hvertfall symptomjegere i en slik tid :D å er fortsatt litt forundret over at Lutinus skal avsluttes før test tas.. men må vel bare slå meg til ro med at de vet hva de driver med :)
 
Da var første Cetrotide satt! For en drittsprøyte:wtf: Noen av dere som har spurt St Olavs om man MÅ aspirere? Jeg gjorde ikke det, å det kom såklart litt blod, så litt nervøs, men de fleste på prøverørsgruppa på facebook sier at de ikke trenger å aspirere når man setter injeksjon subkutant, så håper det går greit!
Jeg var usikker selv på hvordan jeg skulle gjøre alt så jeg sjekket videoen produsenten har laget om den :rolleyes:
Tok også første cetrotide i dag, det svei bare i ettertid og jeg var veldig rød, men det så helt normalt ut for meg altså :p
 
6 dager til testing! Tiden går saaaaakte. Men null tegn på at vi lykkes så langt. Blir hvertfall symptomjegere i en slik tid :D å er fortsatt litt forundret over at Lutinus skal avsluttes før test tas.. men må vel bare slå meg til ro med at de vet hva de driver med :)

Tiden går veldig sakte ja! Jeg har startet testing allerede jeg, for å sjekke når ovitrelle var ute av systemet, og når den var ute har jeg bare fortsatt[emoji12] kan skimte en supersvak strek i dag!! Jeg tenker også veldig mye på den lutinusen. Vurderer å trappe ned sånn som det står i pakkingsvedlegget, så jeg tar 2 tabletter to dager, og 1 tablett to dager før jeg er ferdig.. men er jo ikke rett i forhold til hva St. Olavs sier.. og de har jo mye mer erfaring enn meg med det her..
 
Tiden går veldig sakte ja! Jeg har startet testing allerede jeg, for å sjekke når ovitrelle var ute av systemet, og når den var ute har jeg bare fortsatt[emoji12] kan skimte en supersvak strek i dag!! Jeg tenker også veldig mye på den lutinusen. Vurderer å trappe ned sånn som det står i pakkingsvedlegget, så jeg tar 2 tabletter to dager, og 1 tablett to dager før jeg er ferdig.. men er jo ikke rett i forhold til hva St. Olavs sier.. og de har jo mye mer erfaring enn meg med det her..
Spennende da! :) jeg har bare en dag igjen med Lutinus så her er det for sent å trappe ned nå. Hvilken rugedag er du på nå?
 
Back
Topp