Prøvere ved St.Olavs

Da har jeg hatt uttak med det nye medisinregimet! Og det var ingen problem for å si det sånn!! Jeg kjente nesten ingenting, og jeg var mer rusa idag enn jeg var sist med Vival og kanyle!! Begynner å slippe taket nå, 10 timer etterpå!! Så det funka gull[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Så bra! :) lykke til!
 
Så lenge du ikke hører noe så er jo det bra, da vil det si der er egg for innsett når dere kommer mandag. Men enig, det var den lengste helgen i mitt liv! Å nå venter jeg på testing, men det er jo over en uke til!

Går foreløpig greit idag! Jeg fikk 8/10 befruktet sist, på samme hormoner og samme dose! Så jeg blir egentlig litt overrasket om jeg ikke får noen denne gangen!!

Klarer du å holde deg til testdag??? Det gjør ikke jeg[emoji23] jeg har lyst til å teste for å se hvordan streken er etter ovitrellen, og jeg har ikke satt inn engang[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Går foreløpig greit idag! Jeg fikk 8/10 befruktet sist, på samme hormoner og samme dose! Så jeg blir egentlig litt overrasket om jeg ikke får noen denne gangen!!

Klarer du å holde deg til testdag??? Det gjør ikke jeg[emoji23] jeg har lyst til å teste for å se hvordan streken er etter ovitrellen, og jeg har ikke satt inn engang[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Hehe ja hittil er jeg ikke fristet til å teste, tror det er litt tidlig. Mulig sprekker jeg ett par dager før :) men jeg har nok hostet løst alt som måtte feste seg der inne uansett. Haha
 
Hehe ja hittil er jeg ikke fristet til å teste, tror det er litt tidlig. Mulig sprekker jeg ett par dager før :) men jeg har nok hostet løst alt som måtte feste seg der inne uansett. Haha

Det tror jeg ikke går ann[emoji23] men lurte på det før under første forsøket mitt ifjor! Hadde influensa mens jeg gikk på sprøyter og hosten hang igjen lenge etter innsett! Men det var nok ikke det som var grunnen til negativ test[emoji23][emoji23]
 
Det tror jeg ikke går ann[emoji23] men lurte på det før under første forsøket mitt ifjor! Hadde influensa mens jeg gikk på sprøyter og hosten hang igjen lenge etter innsett! Men det var nok ikke det som var grunnen til negativ test[emoji23][emoji23]
Akkurat som med meg! Hadde influensa først :-/ men du har nok rett, håper ikke det er mulig!
 
Går foreløpig greit idag! Jeg fikk 8/10 befruktet sist, på samme hormoner og samme dose! Så jeg blir egentlig litt overrasket om jeg ikke får noen denne gangen!!

Klarer du å holde deg til testdag??? Det gjør ikke jeg[emoji23] jeg har lyst til å teste for å se hvordan streken er etter ovitrellen, og jeg har ikke satt inn engang[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]


Hvordan går det med egg og innsett Imn86? :D
 
Hvordan går det med egg og innsett Imn86? :D

Av 12 egg så var 11 modne, og ALLE ble befruktet! Helt crazy! Et fint egg satt inn idag, og 10 stk dyrkes videre til onsdag! Så blir spennende å høre hvor mange som overlever til frys![emoji5][emoji5]
 
Av 12 egg så var 11 modne, og ALLE ble befruktet! Helt crazy! Et fint egg satt inn idag, og 10 stk dyrkes videre til onsdag! Så blir spennende å høre hvor mange som overlever til frys![emoji5][emoji5]
Wow!! For et enormt bra resultat :D <3
Håper vi kan være iaf halvparten så heldige:angelic:
Hvilke medisiner osv brukte du? :) Jeg hadde menopur ved første forsøk i 2014, og bruker nå gonal F! 112.5 IE, sist brukte jeg bare 75, og måtte øke to ganger, så håper jeg slipper det nå!
 
Wow!! For et enormt bra resultat :D <3
Håper vi kan være iaf halvparten så heldige:angelic:
Hvilke medisiner osv brukte du? :) Jeg hadde menopur ved første forsøk i 2014, og bruker nå gonal F! 112.5 IE, sist brukte jeg bare 75, og måtte øke to ganger, så håper jeg slipper det nå!

Ja, var helt enormt dette!! Håper bare kvaliteten er god- så det ikke blir en ny serie av negative forsøk!! Da er mange egg på frys bortkasta[emoji849][emoji51]

Gått på 125 IE Puregon og Orgalutran[emoji5] stimulerte vel i 10 dager[emoji5]
 
Dere som må reise til st.olavs, bestiller pasientreiser både fly og hotell eller må man ordne selv? Vi har igrunnen litt lyst til å kjøre selv, da kan vi styre det litt selv, men da får vi vel ikke dekka noe? Og hvordan vet man hvor lenge man blir, det er vel ingen standard på antall dager mellom uttak og innsett? Plutselig står vi der uten plass å bo liksom, eller har booka en natt mer enn vi trenger? Aner ikke hvordan dette fungerer :p
 
Ja, var helt enormt dette!! Håper bare kvaliteten er god- så det ikke blir en ny serie av negative forsøk!! Da er mange egg på frys bortkasta[emoji849][emoji51]

Gått på 125 IE Puregon og Orgalutran[emoji5] stimulerte vel i 10 dager[emoji5]

Må jo være et gullegg der må man tro!

Ååh, ønsket meg orgalutran jeg også, så jeg hadde sluppet å blande den cetrotiden selv:sorry: men det går vel greit håper jeg! Starter med den i morgen! Kontroll torsdag, så er veldig spent! Kjenner dog ikke noe særlig aktivitet i eggstokkene.. Har du hatt mange forsøk?
 
Dere som må reise til st.olavs, bestiller pasientreiser både fly og hotell eller må man ordne selv? Vi har igrunnen litt lyst til å kjøre selv, da kan vi styre det litt selv, men da får vi vel ikke dekka noe? Og hvordan vet man hvor lenge man blir, det er vel ingen standard på antall dager mellom uttak og innsett? Plutselig står vi der uten plass å bo liksom, eller har booka en natt mer enn vi trenger? Aner ikke hvordan dette fungerer :p

Hvis dere kjører bil så får dere dekka det hvertfall! En sum pr km tror jeg det er! Vi sender reiseregning via helfo på kjøring! Vet ikke med hotell desverre!
 
Dere som må reise til st.olavs, bestiller pasientreiser både fly og hotell eller må man ordne selv? Vi har igrunnen litt lyst til å kjøre selv, da kan vi styre det litt selv, men da får vi vel ikke dekka noe? Og hvordan vet man hvor lenge man blir, det er vel ingen standard på antall dager mellom uttak og innsett? Plutselig står vi der uten plass å bo liksom, eller har booka en natt mer enn vi trenger? Aner ikke hvordan dette fungerer :p
Vi får fly og legger ut for hotell. Egenandel regning kommer i posten for flyene. Han får ikke dekket noe annet enn direkte rundt uttak men det er helt ok for oss. Vi har hotell fra den 7-16 og sier bare ifra dagen før om vi skal dra tidligere :shy: vi har et ganske dyrt hotellrom pga han har noen avtaler gjennom jobb og vi likevel tenker på hele prosessen som en mini-ferie!
 
Dere som må reise til st.olavs, bestiller pasientreiser både fly og hotell eller må man ordne selv? Vi har igrunnen litt lyst til å kjøre selv, da kan vi styre det litt selv, men da får vi vel ikke dekka noe? Og hvordan vet man hvor lenge man blir, det er vel ingen standard på antall dager mellom uttak og innsett? Plutselig står vi der uten plass å bo liksom, eller har booka en natt mer enn vi trenger? Aner ikke hvordan dette fungerer :p
Vi kjørte, men har ikke fått svar fra pasientreiser enda! Men de har km pris :)
Tror det er standard på uttak og innsett:
Uttak mandag - innsett onsdag
Uttak tirsdag - innsett torsdag
Uttak onsdag - innsett fredag
uttak torsdag- innsett tirsdag
Uttak fredag - innsett mandag

Hvorfor går en på forskjellig medisin tro? Jeg brukte rekovelle.
 
Så fortvilende her, vært syk siden uttak.. Idag fikk jeg vite at jeg har lungebetennelse. Så det har egentlig bare vært en stor belastning oppå dette som skal være gledelig. Jeg ønsker heller ikke å ta så mye medisiner men må må gå på antibiotika samt Cosylan i nød om natten iflg lege. Håpet er på bunn her, har faktisk ingen tro på at det har gått bra
 
Ja enig, hadde mange egg men få modne.. sikkert ikke medisinen sin feil da men :)
Hvor mye fikk du ut og hvor mye var modent?
Mistenker at jeg har en del for jeg er på dag 4 og allerede sår over eggstokkene..
 
Back
Topp