Prøvere ved St.Olavs

Spennende da! :) jeg har bare en dag igjen med Lutinus så her er det for sent å trappe ned nå. Hvilken rugedag er du på nå?

Ja, da er det nok litt for sent ja.. Rugedag 8 blir det vel idag[emoji4] glemte å teste i dag tidlig!! Var SÅ irritert på meg selv når jeg satt på do og glemte å ta med prøveglasset[emoji12] klarer ikke helt å holde igjen[emoji28]
 
Ja, da er det nok litt for sent ja.. Rugedag 8 blir det vel idag[emoji4] glemte å teste i dag tidlig!! Var SÅ irritert på meg selv når jeg satt på do og glemte å ta med prøveglasset[emoji12] klarer ikke helt å holde igjen[emoji28]

Jeg får alltid sterkere streker på ettermiddagen[emoji12][emoji12] just saying[emoji6][emoji6]
 
Tusen takk ❤️ Må si du Imn86 fikk litt av en fangst fikk du mange på frys?
 
Tusen takk [emoji173]️ Må si du Imn86 fikk litt av en fangst fikk du mange på frys?

5 blastoer på frys[emoji5] men jeg holder litt igjen! Fikk det ifjor også, men ingen baby!
 
Da blir det hvertfall testing i ettermiddag![emoji16] er så spent! Men har begynt å spotte enda mer i dag, håper det fortsatt bare er dumme lutinusen[emoji53]

Gledes til test![emoji173]️ er nok bare lutinusen[emoji8]
 
Det gjør jeg også![emoji16][emoji16] Lykke til med ovitrelle-testing, blir spennende å se hvor fort den er ute[emoji4]

Det er jeg veldig spent på siden jeg ikke testa den ut sist![emoji5]
 
Nå vet ikke jeg hva aspirere er, heller ikke injeksjon subkutant, men jeg tror ikke det er så mye man egentlig kan gjøre feil! Jeg satte 1 stk Cetrotide ved uttaket mitt ifjor, og jeg likte den ikke! Jeg ble veldig stressa av dette med å blande seg og slikt! Så jeg foretrekker virkelig Orgalutran som er ferdig fyllt![emoji5]

Vil du bli med i Februar 2018 gruppen?[emoji5]
Den jeg tok i dag gikk mye lettere, heldigvis :D

Brukte også orgalutran ved forsøket vårt i 2014, men da brukte jeg menopur i steden for gonal F, å den måtte også blandes selv! Syns det er litt skummelt:sorry:

Jaaa, gjerne det! Hvor finner jeg den?
 
Er på dag 6 med gonal F i dag, å kjenner veldig lite i eggstokkene! Håper det ikke er et dårlig tegn.. Kontroll klokken 13 i morgen :D
 
Den jeg tok i dag gikk mye lettere, heldigvis :D

Brukte også orgalutran ved forsøket vårt i 2014, men da brukte jeg menopur i steden for gonal F, å den måtte også blandes selv! Syns det er litt skummelt:sorry:

Jaaa, gjerne det! Hvor finner jeg den?

Den ligger vel rett under/over denne tråden inne på assistert[emoji5]
 
Er på dag 6 med gonal F i dag, å kjenner veldig lite i eggstokkene! Håper det ikke er et dårlig tegn.. Kontroll klokken 13 i morgen :D

Er ikke alle som merker så mye!! Blir spennende med kontroll da[emoji7]
 
Ja, da er det nok litt for sent ja.. Rugedag 8 blir det vel idag[emoji4] glemte å teste i dag tidlig!! Var SÅ irritert på meg selv når jeg satt på do og glemte å ta med prøveglasset[emoji12] klarer ikke helt å holde igjen[emoji28]
Hører dere er mer erfaren! Sikkert lurt å teste på denne måten! Jeg skal vente til dag 14 er planen :) om ikke mensen kommer før den tid når jeg slutter på Lutinus fredag!
 
Hører dere er mer erfaren! Sikkert lurt å teste på denne måten! Jeg skal vente til dag 14 er planen :) om ikke mensen kommer før den tid når jeg slutter på Lutinus fredag!

Ikke såå erfaren egentlig. Men har et tonn med tester som må brukes opp, så da må jeg bare teste hele tiden[emoji6] Syns du er flink som ikke tester før dag 14 jeg![emoji16]
 
Back
Topp