Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken rugedag er du i dag på lille blastoen?[emoji7]
En uke siden innsett? Hvor tidlig kan man teste?
Ble satt inn fem dager etter uttakKommer ann på hvor mange dager egget er dyrket før innsett[emoji5] kan starte tidligere med blasto enn to-dagers egg[emoji5]
Ble satt inn fem dager etter uttak
Ferskforsøk, uttak 24.aug og innsett 29.aug er rugedag antall dager etter uttak eller innsett?Har du ferskforsøk eller frys?? [emoji5] på frys kan man vel starte teste når man vil, jeg fikk positiv på rugedag 8 på blasto fersforsøk nå [emoji3]
29.aug grusomt lite tålmodig, kjenner jegNår satte du inn?[emoji5]
Ferskforsøk, uttak 24.aug og innsett 29.aug er rugedag antall dager etter uttak eller innsett?
Ahatusen takk! Det vil si torsdag denne uke for min del da. Fikk du riktig resultat på testen da?Rugedag etter innsett [emoji5][emoji5] jeg regner innsett som rugedag 0 [emoji1] jeg satte inn en mandag og testet onsdagen 1 uke etter [emoji262]
Tusen takk, jammen bra noen kan forklare alle disse forkortelsene og betydningeneEtter innsett[emoji5] Da er du på rugedag 7, 12 dpo![emoji5]
Ahatusen takk! Det vil si torsdag denne uke for min del da. Fikk du riktig resultat på testen da?
Så helt enkle hjemmetester ( autokorrektur t hjemmefester!), vil kunne brukes til tidligtester? mange detaljer her, men tror jammen man blir hypersensitiv for alt i denne tia! superspeeent!Ja det vil si Torsdag [emoji4] da er du på rugedag 9 [emoji23][emoji23] jeg fikk beskjed om å teste da siden jeg satte inn blasto, regner med du kan det samme [emoji5][emoji5] ja jeg fikk perfekt resultat, HCG målt til 241 på rugedag 9 [emoji1373][emoji173]️
Så helt enkle hjemmetester ( autokorrektur t hjemmefester!), vil kunne brukes til tidligtester? mange detaljer her, men tror jammen man blir hypersensitiv for alt i denne tia! superspeeent!
Hypersensitiv for alle følelser og ikke følelserxsmile8Jeg kjøpte tester på apoteket med kryss i, dette for å se om den ble sterkere ellers tok jeg blodprøve på sykehuset for å måle HCG
Ja man blir hypersensitiv og testegal [emoji23][emoji23]
Positiv test idag!!!!!
Kan gleden slippes løs eller kan det være lutinus eller annet sim slår ut positivt??
9 dager siden innsett
Positiv test idag!!!!!
Kan gleden slippes løs eller kan det være lutinus eller annet sim slår ut positivt??
9 dager siden innsett