Prøvere ved St.Olavs

Et lite spørsmål; når man har langt regime, er det vanlig å ikke ta nesespray den dagen man skal sette eggløsningssprøyte?
Spraya sist i går kl 08 og 17, så ikke noe mer før sprøyta idag kl 21. Føler det blir så lenge mellom spray/pregnyl og uttak(tirsdag morgen), redd for spontan eggløsning :o men det er slik det står at jeg skal gjøre det, så håper det er riktig.. noen med erfaring?

Et lite spørsmål; når man har langt regime, er det vanlig å ikke ta nesespray den dagen man skal sette eggløsningssprøyte?
Spraya sist i går kl 08 og 17, så ikke noe mer før sprøyta idag kl 21. Føler det blir så lenge mellom spray/pregnyl og uttak(tirsdag morgen), redd for spontan eggløsning :eek: men det er slik det står at jeg skal gjøre det, så håper det er riktig.. noen med erfaring?
Ja d e helt vanlig :) Og d går fint, senk skuldrene.

Sku bare ønske lykke til alle sammen. Da har jeg fått mitt andre barn som e miksa på kjøkkenbenken i st.olavs. Da har jeg en ivf jente og icsi gutt. Så ikke mist håpet!
Gratulerer så mye[emoji175]

Sku bare ønske lykke til alle sammen. Da har jeg fått mitt andre barn som e miksa på kjøkkenbenken i st.olavs. Da har jeg en ivf jente og icsi gutt. Så ikke mist håpet!

Gratulerer så mye[emoji5]

Da har jeg starta stimulering til andre fryseforsøk! Venter på at St.Olavs skal ringe meg opp, så jeg får meldt inn[emoji5] skrekkblandet fryd dette kjenner jeg!

Da har jeg starta stimulering til andre fryseforsøk! Venter på at St.Olavs skal ringe meg opp, så jeg får meldt inn[emoji5] skrekkblandet fryd dette kjenner jeg!
Så spennende[emoji175] masse lykke til, satser på full klaff denne gangen[emoji4]

Så spennende[emoji175] masse lykke til, satser på full klaff denne gangen[emoji4]

Takk[emoji173]️ jeg er positiv til at det kan bli et vellykket forsøk, men er så redd for å miste igjen!![emoji174]forhåpningene kommer jo tvert testen er positiv, så fallhøyden blir så stor[emoji20] prøver å overbevise meg selv om at vi hadde uflaks sist[emoji173]️

Last edited:

Grattis!!!
Nyt tiden med småttis. De vokser så fort.

Her er 2. ICSI på veg, men vet ikke kjønn enda. En sønn. 2 og 3- dagers fersk ga full score hos meg. 2 frys negative og 2 frys mistet, blastoer funket ikke på meg.
Så dere som ikke får blastoer, ikke tenk negativt. Mine barn er levende beviser på at 2-3 dagers egg er vel så bra :gen014

Hei :) jeg vet jeg har lest det en plass, men finner det ikke igjen.
Bruker de å ringe og fortelle hvor mange som går i fryseren? Eller sender de det i brev?

Bruker de å ringe og fortelle hvor mange som går i fryseren? Eller sender de det i brev?
De sender brev og ringer mener jeg [emoji4] De gjorde ihvertfall det sist hos meg[emoji4]

Okei, takk! :) Får vel telefon i mprgen jeg da. Hadde uttak på tirsdag og innsett av et fint 4-delt 2-dagers egg på torsdag :)

De ringte meg, og så kom brevet i etterkant[emoji5]

Uttak om 10,5 timer:nailbiting: Så smertefullt (helt uforberedt!) uttak sist og nå gruer jeg skikkelig, kjenner jeg:smiley-angry017. Mannen skal inn ett kvarter før meg og vi har ikke barnevakt heller. Å det stresser meg ekstra mye...hva gjør jeg???

Lykke til [emoji173]️[emoji173]️ mannen trenger jo ikke være der inne når du skal ta ut eggene [emoji4] det kommer til å hå helt supert! Du får bare si at dere må inn 1 og 1 [emoji2][emoji2]

Lykke til[emoji173]️

Lykke til [emoji173]️[emoji173]️ mannen trenger jo ikke være der inne når du skal ta ut eggene [emoji4] det kommer til å hå helt supert! Du får bare si at dere må inn 1 og 1 [emoji2][emoji2]
Tusen takk:Heartred:Heartred:Heartred håper bare at han rekker ut før jeg skal inn? Det er vel samme "gjengen" han skal til...?:angelic: han tenkte å si i fra når han går inn, men vil de ta hensyn til det da...?:rolleyes: heldigvis er det lekeområde utenfor i hagen der!:):):)

Skal han levere sædprøve?? Min mann gjorde jobben på hotellet før vi dro til sykehuset [emoji3] det fungerte veldig bra, da leverer du bare når dere kommer! Står vell ett skilt på døra der om dere skal levere prøve! Da trenger dere ikke gå inn sammen i det hele tatt [emoji173]️[emoji173]️ kommer til å gå helt fint, er de samme som ser på prøven til mannen som ser på eggene ja [emoji2]

Back
Topp