Prøvere ved St.Olavs

Skal han levere sædprøve?? Min mann gjorde jobben på hotellet før vi dro til sykehuset [emoji3] det fungerte veldig bra, da leverer du bare når dere kommer! Står vell ett skilt på døra der om dere skal levere prøve! Da trenger dere ikke gå inn sammen i det hele tatt [emoji173]️[emoji173]️ kommer til å gå helt fint, er de samme som ser på prøven til mannen som ser på eggene ja [emoji2]
Nei, han skal ha tesa:nailbiting: så håper at de samme som utfører jobben på han, skal hente ut hos meg, men er redd det blir ei overlapping der. Og det går jo ikke ifh til barna... hmm hmm

Masse lykke til alle sammen som skal i gang:) håper på bra uttak hos deg idag☺️ Og at uttaket gikk veldi fint:) på meg ble det bestemt på mandag at jeg må opereres,og fjerne ene eggleder Kjente veldi på skuffelsen, så har hatt noen tunge dager den her uka.. så skulle få operasjon fort,så vet jeg ikke hvor lenge etter operasjonen jeg må vente før jeg får lov til å sette inn egg

Masse lykke til alle sammen som skal i gang:) håper på bra uttak hos deg idag☺️ Og at uttaket gikk veldi fint:) på meg ble det bestemt på mandag at jeg må opereres,og fjerne ene eggleder Kjente veldi på skuffelsen, så har hatt noen tunge dager den her uka.. så skulle få operasjon fort,så vet jeg ikke hvor lenge etter operasjonen jeg må vente før jeg får lov til å sette inn egg
Nei?! Hvorfor? :sorry: stay strong!!!

Hadde et grusomt uttak i går:sad010Kan ikke forstå hvorfor det for noen ikke er vondt og for andre veldig vondt... Håper for alt i verden at dette er siste gangen med egguttak i hele mitt liv. Fikk beroligende som gjorde meg helt tåkete og slo meg ut etter uttaket, men smertefullt uttak, kvalm hele dagen i går og klarer knapt å gå. Den gode nyheten var at jeg gikk fra tre egg ved forrige uttak til hele 15 denne gangen!:Heartred krysser alle fingre for at en sterk og sunn liten skatt blir satt inn tirsdag og positiv test om et par uker.

Hadde et grusomt uttak i går:sad010Kan ikke forstå hvorfor det for noen ikke er vondt og for andre veldig vondt... Håper for alt i verden at dette er siste gangen med egguttak i hele mitt liv. Fikk beroligende som gjorde meg helt tåkete og slo meg ut etter uttaket, men smertefullt uttak, kvalm hele dagen i går og klarer knapt å gå. Den gode nyheten var at jeg gikk fra tre egg ved forrige uttak til hele 15 denne gangen!:Heartred krysser alle fingre for at en sterk og sunn liten skatt blir satt inn tirsdag og positiv test om et par uker.

Huff og huff.. høres jo ut som du har fått det værste!! Håper dette blir siste gangen du må igjennom dette [emoji173]️ vet du noe om hvor mange som ble befruktet? Klem

Huff og huff.. høres jo ut som du har fått det værste!! Håper dette blir siste gangen du må igjennom dette [emoji173]️ vet du noe om hvor mange som ble befruktet? Klem
Håper virkelig det, ellers tror jeg det blir medicus og krav om god tid til å bedøve. Nedre del av magen var øm og sår i forkant, mulig det spiller inn..? Vet ingenting om det enda. Pleier de å ringe om det før innsett?

Nei at de ikke ringer er vell den beste nyheten [emoji173]️[emoji173]️ tror de kun ringer når det ikke går greit, jeg satt hvertfall og håpte at de ikke ringte. [emoji23][emoji23] kan være du har mer nerver og følelser der nede?? Jeg hadde virkelig gruet meg til uttak, men kjente ingenting.. så tror det eg veldig forskjellig fra person til person [emoji849]

Nei?! Hvorfor? :sorry: stay strong!!!

Siste forsøket jeg hadde så oppdaget de væske på eggleder,legen sugde ut all væske å håpet på at den ikke kom tilbake,så på kontrollen på mandag så var det masse væske der igjen Fått operasjon 12 september ❤️

Huff stakkars❤️ Jeg har også hatt veldig smertefulle uttak,men fått rikelig med smertestillende. Krysser fingrer å tær for mange befruktede egg Og det er veldi gode nyheter når dem ikke ringer

Siste forsøket jeg hadde så oppdaget de væske på eggleder,legen sugde ut all væske å håpet på at den ikke kom tilbake,så på kontrollen på mandag så var det masse væske der igjen Fått operasjon 12 september ❤️
Tiden til 12.september går fort, skal du se:)i mens krysses alle fingre for veien videre:Heartred vet du mer om hvor lenge du må vente?

Jeg har fått for meg at sprøytene må taes til presis samme tidspunkt hver dag. Men nå har jeg spurt sykepleieren på st olavs ved to forskjellige anledninger om det er nøye å ta de til samme tidspunkt hver dag (bemfola og cetrotide) og fått samme svar at det ikke er så nøye så lenge bemfola taes enten kveld eller morgen og cetrotide før kl 12. Har dere fått samme beskjed? Tenker litt på at det er en morgen jeg må ta cetrotide kl 5:30 pga fly, så hadde håpt å slippe det hver dag og de sa det var ok [emoji3] men synes det er så rart når jeg mener å ha lest at folk tar de presis samme tid hver dag?!

Jeg har fått for meg at sprøytene må taes til presis samme tidspunkt hver dag. Men nå har jeg spurt sykepleieren på st olavs ved to forskjellige anledninger om det er nøye å ta de til samme tidspunkt hver dag (bemfola og cetrotide) og fått samme svar at det ikke er så nøye så lenge bemfola taes enten kveld eller morgen og cetrotide før kl 12. Har dere fått samme beskjed? Tenker litt på at det er en morgen jeg må ta cetrotide kl 5:30 pga fly, så hadde håpt å slippe det hver dag og de sa det var ok [emoji3] men synes det er så rart når jeg mener å ha lest at folk tar de presis samme tid hver dag?!

Jeg tok de med +/- en time hver dag jeg.. men var bare hjemme alle dagene, så var liksom ikke noe problem å ta de til samme tid[emoji5] forhold deg til beskjed gitt av St.Olavs du[emoji5]

Det er godt å høre, tusen takk:Heartred har vært litt spent på at ingen har ringt/ikke hørt noe fra dem siden uttak. Innsett i morgen formiddag:love7

Hvordan gikk d idag? Tenkte å ringe St Olavs imorgen,for å si når jeg skal opereres og samtidig få høre om dem har "karantene" etter operasjon ❤️

Hvordan gikk d idag? Tenkte å ringe St Olavs imorgen,for å si når jeg skal opereres og samtidig få høre om dem har "karantene" etter operasjon ❤️
Raskt overstått innsett og fikk jammen bilde fra de:Heartred 2 egg på frys og ett satt inn. Hadde noe væske og er oppblåst, så håper alt hår bra. Gost å vite at det er to på frys i tilfelle...
Hvordan gjøres den operasjon? Du er tøff:wav
Krysser fingre for snarlig innsett **** !

Da har jeg testa positivt på 3 av 4 tester, 6 dager etter innsett av en liten blastoeskimo[emoji173]️

Back
Topp