Prøvere ved St.Olavs

Raskt overstått innsett og fikk jammen bilde fra de:Heartred 2 egg på frys og ett satt inn. Hadde noe væske og er oppblåst, så håper alt hår bra. Gost å vite at det er to på frys i tilfelle...
Hvordan gjøres den operasjon? Du er tøff:wav
Krysser fingre for snarlig innsett **** !

Gratulere så mye som ruger❤️ Måtte fjerne begge egglederne,fjernet med laproskopi Så kom hjem fra sykehus i går,måtte ha ei overnatting på sykehus.

Gratulere alle som ruger og som har fått positivt resultat❤️❤️

Selv håpe jeg for oppstart snart, fått operert bort begge egglederne nå på tirsdag,så nå håpe jeg kroppen snart er klar for å sette inn de som jeg har på frys☺️ Vet dere om St Olavs er strenge med å sette inn 2 egg? Jeg har 2 blasto på frys,så hadde håpet på å få satt inn begge ☺️

Gratulere alle som ruger og som har fått positivt resultat[emoji173]️[emoji173]️

Selv håpe jeg for oppstart snart, fått operert bort begge egglederne nå på tirsdag,så nå håpe jeg kroppen snart er klar for å sette inn de som jeg har på frys[emoji5] Vet dere om St Olavs er strenge med å sette inn 2 egg? Jeg har 2 blasto på frys,så hadde håpet på å få satt inn begge [emoji5]

Ååå så spennende [emoji173]️ når skal du sette inn?
Jeg fikk kun satt inn ett egg, de sa til meg at de kun setter inn ett egg [emoji5]

Gratulere alle som ruger og som har fått positivt resultat❤️❤️

Selv håpe jeg for oppstart snart, fått operert bort begge egglederne nå på tirsdag,så nå håpe jeg kroppen snart er klar for å sette inn de som jeg har på frys☺️ Vet dere om St Olavs er strenge med å sette inn 2 egg? Jeg har 2 blasto på frys,så hadde håpet på å få satt inn begge ☺️
Hei, St Olavs er veldig strenge på å sette inn 2 egg. Tror ikke du får sette inn 2 blasto.

Ååå så spennende [emoji173]️ når skal du sette inn?
Jeg fikk kun satt inn ett egg, de sa til meg at de kun setter inn ett egg [emoji5]

Får høre i neste uke om hvor lenge jeg må vente,ettersom jeg nylig er blitt operert❤️

Hei jenter, Skal henvises imorgen og vurderer st.olavs.. Er det mange av dere her inne som har prøvd flere steder og er mer, eller mindre, fornøyd med dem?:cat:

Hei jenter, Skal henvises imorgen og vurderer st.olavs.. Er det mange av dere her inne som har prøvd flere steder og er mer, eller mindre, fornøyd med dem?:cat:
Jeg har bare prøvd St Olavs, og fordelen der at det er kort ventetid imellom forsøkene [emoji4] Ellers har jeg ingen erfaringer med andre klinikker så håper du får noen andre gode svar her[emoji4]

Heller ikke prøvd noe annet[emoji5] jeg er veldig fornøyd med dem foreløpig hvertfall[emoji5]

Ååå, ble det begge sånn plutselig?:eek:
Hvordan blir det videre prøving nå da? *trøsteklem*:Heartred

Planen var å fjerne kun den ene,men når hun åpnet opp å fikk se at den andre også hadde litt væske rundt,så fjernet hun begge Er vel mest sannsynlig egglederen som har dryppet væske i livmor sist som gjorde at egget ikke festa seg❤️ Så nå er sjansen betraktelig mye større når jeg får satt inn igjen,nå er det ingenting som lager dårlig miljø i livmor lenger☺️

Har følt meg så tom og motløs disse dagene,blir aldri gravid på egenhånd lengre og det er jo ett håp man har. Fått høre visst jeg klarer ett fullført svangerskap så hadde jeg ikke problemer med nr 2 feks,men nå er det håpet borte Beklager mye sutring her nå,men måtte bare få det ut❤️☺️

Skal snakke me St Olavs til uken og planlegge neste forsøk, har 2 blasto på frys

Noen andre her som har fjernet begge egglederene?

Planen var å fjerne kun den ene,men når hun åpnet opp å fikk se at den andre også hadde litt væske rundt,så fjernet hun begge Er vel mest sannsynlig egglederen som har dryppet væske i livmor sist som gjorde at egget ikke festa seg❤️ Så nå er sjansen betraktelig mye større når jeg får satt inn igjen,nå er det ingenting som lager dårlig miljø i livmor lenger☺️

Har følt meg så tom og motløs disse dagene,blir aldri gravid på egenhånd lengre og det er jo ett håp man har. Fått høre visst jeg klarer ett fullført svangerskap så hadde jeg ikke problemer med nr 2 feks,men nå er det håpet borte Beklager mye sutring her nå,men måtte bare få det ut❤️☺️

Skal snakke me St Olavs til uken og planlegge neste forsøk, har 2 blasto på frys

Noen andre her som har fjernet begge egglederene?
Huff, så lang veien deres ble!:sad010hvordan har tiden etterpå hvert?
Men så fint likevel at kilden er funnet, å sjangsene for å nå målet kanskje er adskillig større!:Heartred stay strong:love7:notworthy
Det er ikke sutring, vell fortjent å slippe ut trykket!:Heartred skulle bare mangle etter en sånn runde!!

Når klokka pleier laben å ringe om frys? :D de skulle fryse to blastoer på lørdag om de overlevde!

Når klokka pleier laben å ringe om frys? :D de skulle fryse to blastoer på lørdag om de overlevde!

Var i februar de ringte meg, men husker jeg var på jobb og vi spiste lunsj når telefonen ringte[emoji5]

Innsett av fryse-blasto imorra! Håper på positiv telefon om at de har trengt å ta opp kun ett[emoji5][emoji5] er så sykt spent!!

Innsett av fryse-blasto imorra! Håper på positiv telefon om at de har trengt å ta opp kun ett[emoji5][emoji5] er så sykt spent!!
Lykke til snupp[emoji173][emoji173]

Hurra og lykke, lykke til [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ nå skal det gå hele veien for deg [emoji8][emoji8]

Lykke til snupp[emoji173][emoji173]

Takk[emoji173]️ er så himla spent og helt overaktiviert her! Tror ikle det blir mye søvn i natt[emoji849][emoji849]

Hurra og lykke, lykke til [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ nå skal det gå hele veien for deg [emoji8][emoji8]

Takk[emoji173]️ det håper jeg også, selvom trua ikke er helt på plass! Håper alt står bra til med deg og spiren[emoji7][emoji7]

Takk[emoji173]️ er så himla spent og helt overaktiviert her! Tror ikle det blir mye søvn i natt[emoji849][emoji849]

Takk[emoji173]️ det håper jeg også, selvom trua ikke er helt på plass! Håper alt står bra til med deg og spiren[emoji7][emoji7]
Kjenner følelsen, sov alltid minimalt natta før innsett selv[emoji26][emoji4]Nå skal det bli spire og du skal komme i mål [emoji173] Jeg håper og krysser alt [emoji173][emoji173]

Back
Topp