Jeg skal ha første forsøk i august kort protokoll med beregnet oppstart ca 24 august
Hvilke medisiner skal du ha?[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ha første forsøk i august kort protokoll med beregnet oppstart ca 24 august
Hvilke medisiner skal du ha?[emoji5]
Bemfola 150 fra CD2 og Cetrotide fra sprøytedag 5
Du skulle ha frys? I naturlig syklus eller?
Frys her ja[emoji5] snakka såvidt med dem når jeg var innlagt med MA, men ligger nok ann til styrt! Hadde det sist også, og jeg hadde så og si ingen bivirkninger på medisinene! Håper egentlig jeg får styrt denne gangen også, så slipper jeg å være avhengig av at EL ikke kommer på mandag eller tirsdag[emoji12] har ringt inn idag, så regner med de ringer en gang ila uka! Skulle være sykepleiere der noen dager denne uka[emoji5]
Håper du får styrt da tror faktisk det skulle være sykepleier hver dag! Skal ringe de onsdag når mensen kommer
Kanskje mange som har ringt inn i forkant slik at lista er lang, for de har ikke ringt tilbake idag![emoji12] og de har alltid gjort før, sjeldent gått mer enn et par timer[emoji5]
Ja samme her! Men sikkert sykt mange å ringe tilbake :O har jo vært stengt en stund..
Da har St.Olavs ringt tilbake her[emoji5] oppstart til stimulert FER om ca 3 uker, 14/15 aug.![emoji5] samme hormoner som sist[emoji1303] innsett første uka på september[emoji1319][emoji1319]
Så braa innsett samme uke vi da
Så mange her som er i gang! Venter fortsatt på brev fra St Olavs angående oppstartsamtale. Håper det kommer snart [emoji16]
Edit: Fikk time i løpet av denne uka [emoji122] Hva skal jeg forberede meg på? [emoji16]
Liten uke til oppstart på hormoner her[emoji5] fikk EL tidligere enn forventet, så da blir det tidligere oppstart!
Så gøy ser ut til at el er helt i rute her, så 2 uker til jeg starter som planlagt!
Heihei så bra å se at mange snart er igang igjen jeg skal på UL undersøkelse den 21/8 for å sjekke om det enda er væske i egglederen, visst det viser seg at det er det så må jeg operere den bort. Men visst alt ser bra ut så blir d fryse forsøk i oktober/NOV tenke jeg Angående fryse forsøk: når man skal ha styrt syklus må man da ta forskjellige eggløsningstester? Har aldri vært med på fryse forsøk. Sikkert dumt spm men
Jeg er pittelitt redd for at mensen kommer en lørdag... da blir sprøytedag 7 og 8 på helg. Noen som vet hva de gjør med kontroll da? Får jeg dag 6 eller 9 i stedet? Håper ikke de avlyser forsøket kort protokoll med bemfola og cetrotide.
Det går nok fint, de tar det nok fredag eller lørdag[emoji5] det står jo i papirene at dersom mensen kommer på helg, så skal man starte og ringe over helga for å gi beskjed! Om de hadde avbrutt pga oppstart på helg så hadde det nok stått der[emoji5]