Prøvere ved St.Olavs

Huff en stor klem sendes din vei Imn86❤️❤️

Åååå neiii kjære deg! Så utrolig trist [emoji173]️[emoji173]️ håper det går fint med deg [emoji8] stor varm klem sendes din vei

Takk [emoji173]️

Hei! Da har jeg fått vite at vi skal til St.olavs i uke34! Veldig spent!! De skulle sende diverse resepter. Har ikke hatt mens siden 21 april,så jeg må nok ta tabeletter for det.

Hei! Da har jeg fått vite at vi skal til St.olavs i uke34! Veldig spent!! De skulle sende diverse resepter. Har ikke hatt mens siden 21 april,så jeg må nok ta tabeletter for det.

Så spennende[emoji5][emoji5] lykke til[emoji173]️

Så spennende :) vi skal i uke 37! Da blir det 2 ferskforsøket på oss. Skal ha kort regime denne gangen med gonal-f.. spurte om jeg kunne få prednisolon i tillegg grunnet endometriose og gode resultater med dette! [emoji1373]

Så spennende :) vi skal i uke 37! Da blir det 2 ferskforsøket på oss. Skal ha kort regime denne gangen med gonal-f.. spurte om jeg kunne få prednisolon i tillegg grunnet endometriose og gode resultater med dette! [emoji1373]

Så bra dere har fått beskjed om nytt oppstart! Det beste er jo å ha noe å se fram til[emoji173]️

Så bra dere har fått beskjed om nytt oppstart! Det beste er jo å ha noe å se fram til[emoji173]️

Ja det er det [emoji173]️[emoji173]️ ringte først i dag, selv om det er over 1 uke siden jeg mistet.. måtte bare ha en pause fra alt, ble bare så sykt nedbrudd når jeg mistet igjen! Går det fint med deg? [emoji173]️

Ja det er det [emoji173]️[emoji173]️ ringte først i dag, selv om det er over 1 uke siden jeg mistet.. måtte bare ha en pause fra alt, ble bare så sykt nedbrudd når jeg mistet igjen! Går det fint med deg? [emoji173]️

Ser den! Jeg slapp å ta den telefonen siden jeg lå på St.Olavs.. heldigvis!

Går litt opp og ned, tøff dag igår da vi skulle vært på TUL og forhåpentligvis sett et bankende [emoji173]️

Virker som jeg er ferdig med blødning nå, og litt usikker på når jeg skal få ordnet meg en UL og sjekke HCG, ifht å sjekke at alt er ute! Jeg er sliten, og med undersøkelser og blodprøver blir det så fokus på det! Har bestilt meg strimler for å prøve å teste ut HCG! På en annen side vil jeg jo vite om det er noe igjen og om HCG synker som den skal, for jeg vil jo tilbake i syklus så fort som mulig for å få starta på nytt forsøk! Er bare lei!

Ser den! Jeg slapp å ta den telefonen siden jeg lå på St.Olavs.. heldigvis!

Går litt opp og ned, tøff dag igår da vi skulle vært på TUL og forhåpentligvis sett et bankende [emoji173]️

Virker som jeg er ferdig med blødning nå, og litt usikker på når jeg skal få ordnet meg en UL og sjekke HCG, ifht å sjekke at alt er ute! Jeg er sliten, og med undersøkelser og blodprøver blir det så fokus på det! Har bestilt meg strimler for å prøve å teste ut HCG! På en annen side vil jeg jo vite om det er noe igjen og om HCG synker som den skal, for jeg vil jo tilbake i syklus så fort som mulig for å få starta på nytt forsøk! Er bare lei!

Huff.. skjønner så sykt godt at du er sliten og lei? [emoji173]️ er så utrolig tungt når man endelig har blitt gravid og starter å glede seg over den lille!

Jeg hadde ett behov for å melde meg helt ut, klarte nesten ikke snakke om det. Hvorfor lå du inne på st.olavs? Etter at HCG min begynte synke tok jeg test etter ca 1 uke, da var den blitt negativ igjen.. vet ikke hvor lang tid det tar før alt er ute av kroppen.
Når tror du at du et klar for nytt forsøk? Jeg er der nå at jeg vil bare komme igang med en gang igjen [emoji173]️

Huff.. skjønner så sykt godt at du er sliten og lei? [emoji173]️ er så utrolig tungt når man endelig har blitt gravid og starter å glede seg over den lille!

Jeg hadde ett behov for å melde meg helt ut, klarte nesten ikke snakke om det. Hvorfor lå du inne på st.olavs? Etter at HCG min begynte synke tok jeg test etter ca 1 uke, da var den blitt negativ igjen.. vet ikke hvor lang tid det tar før alt er ute av kroppen.
Når tror du at du et klar for nytt forsøk? Jeg er der nå at jeg vil bare komme igang med en gang igjen [emoji173]️

Jeg fikk så utrolige smerter at vi dro på legevakta- som sendte meg til St.Olavs! Og siden vi bor såpass langt unna og de i starten ikke visste helt hva som skjedde, så ble jeg lagt inn! De ville heller ikke sende meg hjem med Cytotec pga avstanden, så derfor jeg måtte ta kuren på sykehuset! Men det var helt greit, med tanke på hvor vondt der var og jeg fikk masse smertestillende!

Er en uke siden cytotec idag, og fikk knallpositiv test igår kveld! Men hcg'en min sank fra 13.000 til 4.000 mens jeg var på sykehuset (4.000 for en uke siden idag), så den er jo på veg ned!

Jeg må få mens tilbake og hoppe over den første før jeg får nytt forsøk! Etter SA i 2015 fikk jeg den ikke tilbake på 8 uker, så håper det går litt raskere nå! Da veit jeg at det ikke var noen rester, men jeg veit ikke hvor lang tid det tok før hcg var ute av kroppen for jeg fulgte det ikke opp! Er derfor jeg lurer på om jeg skal gjøre det nå!

Dette er første:) Så nå venter jeg spent på reseptene og brevet i posten!! Hørte fra en venninne at medisinene er veldig dyre...? Men det er jo vært hver en krone ;)

Medisiner er ganske dyrt ja.. er en egenandel på 17.300 kr ellerno, alt over det får du dekket av helfo! Jeg har hatt et ferskforsøk og et fryseforsøk, og tror jeg har brukt ca 13.-14.000 til nå!

Hvor lang tid tok det fra dere var inne på samtale til oppstart av forsøk? [emoji4] Venter spent på innkalling til time, tok alle prøvene for over en uke siden.

Hvor lang tid tok det fra dere var inne på samtale til oppstart av forsøk? [emoji4] Venter spent på innkalling til time, tok alle prøvene for over en uke siden.

Kan desverre ikke svare på det, for vi tok utredning privat og ble videre henvist til St.Olavs! Men når de fikk papirene våre, tok det bare 2-3 dager før de ringte og hadde løpet klart! Så tror ikke det tar så lang tid fra samtale.. St.Olavs har vel den korteste ventetiden på behandling pr.dags dato hvertfall[emoji5]

Vi hadde utredningen ved lokalsykehuset så ble henvist til st.olavs når utredningen var ferdig :) å da hadde de løpet klart til oss om hvilke medisiner jeg skulle starte på og når [emoji4]

Back
Topp