Leo83
Betatt av forumet
Jeg er 5+5 idag[emoji5][emoji5]
Herlig [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 5+5 idag[emoji5][emoji5]
Herlig [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ja[emoji173]️[emoji173]️ er det! Selvom jeg fortsatt sliter litt innimellom med å tro på det! Men imorra blir det blodprøve, og skal prøve å få diskutert meg til å få tatt en på fredag også slik at jeg får se stigningen! Og venter speeeent på brev i posten fra St.Olavs om dato med TUL[emoji173]️[emoji173]️
Åååå så spennende [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ ja det er helt sykt, tror egentlig ikke på det selv heller.. derfor jeg driver å tester i eningen nå [emoji23][emoji23] hvor er det du tar blodprøver, er det hos fastlegen?
Hehe, skal ikke si noe jeg! Har tatt 21 tester de siste to ukene[emoji12][emoji12]
Skal ta hos fastlegen ja.. men vi bor ikke sentralt for å si det sånn, så tar vel to dager før jeg får svar! Prøvene må sendes ganske raskt! Så det er litt kjipt[emoji51][emoji51]
Hahaha [emoji23][emoji23] jeg har tatt 3 tester på under 1 døgn!! Testegal[emoji111]️ ja det er jo kjedelig, vil jo gjerne ha svaret med engang [emoji7][emoji8]
Vil jo helst det, men er jo mye venting i dette ivf-opplegget, så begynner jo egentlig å bli vant til det[emoji12]
Hei! Jeg og mannen skal til St.olavs i løpet av sommeren. Skal ringe de på torsdag for å begynne behandling. De vill ha total røykeslutt,noe jeg ikke har vært så aller flink medMen tenker å slutte helt når behandlingen begynner. Noen av dere andre som slet/ sliter med røykeslutt? Har kuttet ned mye da!
Ja,dette blir utrolig spennende!!! Skrekkblandet fryd Vet du noe om hvilken behandling man blir satt på før vi reiser? Jeg skal ikke ha ivf,men ICSI
Vet bare at det var snakk om å dra oppover i juli..Det vet jeg dessverre ikke, jeg hadde Ivf forsøk så vet bare hva jeg brukte da [emoji5] skal dere igang før sommeren??
Ja,dette blir utrolig spennende!!! Skrekkblandet fryd Vet du noe om hvilken behandling man blir satt på før vi reiser? Jeg skal ikke ha ivf,men ICSI
Vet bare at det var snakk om å dra oppover i juli..
Ingen tvil nå lenger da [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ HURRA [emoji1433][emoji1433][emoji1433]
Gratulere så masse [emoji173]️[emoji173]️ Så fantastisk[emoji173]️ Håper det blir mange slike fremover
skal ha styrt så håper bare tr kommer når hun skal så jeg får starte på tabletterSå spennende med søskenforsøk, håper det lykkes fort[emoji5] gravid med fryst blasto selv jeg og har stor tro på det! Skal du ha naturlig eller stimluert!?
Lykke til[emoji5]
Velkommen hit Du vet sikkert at grensen er under 32 i bmi og de er strenge der dessverre:/ de veier deg på første kontroll. Er du over grensen?
Ja, det er synd det skal være så strengt. Mange som er veldig overvektige som ikke har problem med å bli gravid eller med graviditet. Håper de ikke er så strenge med deg, men de er dessverre ganske fikserte på vekt har vært med meg :/ Jeg har vært veldig overvektig før, så kanskje derfor de passer litt på vekten minJa, Desverre. Jeg har gått ned 10 kg og har 5 igjen for å nå målet. Jobber hardt da! Veldig hardt siden jeg har hypothyreose. Spurte da vi var inne første gang og de sa det var 32 men at de vurderer alle som blir henvist. Så jeg er mest redd for å få døra i trynet dersom de ser at jeg ikke er innenfor den rammen der. Var tyngre enn nå da jeg ble gravid med førstemann for 8 år siden. Uproblematisk svangerskap. Men det hjelper vel lite
Ja, det er synd det skal være så strengt. Mange som er veldig overvektige som ikke har problem med å bli gravid eller med graviditet. Håper de ikke er så strenge med deg, men de er dessverre ganske fikserte på vekt har vært med meg :/ Jeg har vært veldig overvektig før, så kanskje derfor de passer litt på vekten min