Prøvere ved St.Olavs

En tråd i 'Assistert befruktning' startet av MammatilMia, 8 Jun 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Bruker56ki Flørter med forumet

Okei, håper jeg ikke kjenner noe jeg heller… :nailbiting:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Bruker56ki Flørter med forumet

Nei det blir totalfrys dessverre :-( har 41 eggposer så er spent på hvor mamge egg de får ut..

Krysser fingrene :nailbiting:

3. Totts Flørter med forumet Himmelbarn

Oi det var mange Ja spennende hold oss oppdatert

4. Sjof Forelsket i forumet Assistert-jentene Juliknøttene 2022

fikk du noen gang økt til 8mg progynova?
    Jeg er så nervøs for at slimhinnen har gått tilbake jeg…

5. cyberkeley Flørter med forumet Assistert-jentene

Håper ikke det ❤️ Masse lykke til

6. cyberkeley Flørter med forumet Assistert-jentene

41 :hungover: skikkelig spennende dette, lykke til ❤️

7. Frk.Dott Glad i forumet Marshmallows 2022

Jeg hadde det på første forsøk, men da uten estradot. Fungerte ikke på meg, slimhinnen klappet sammen mellom siste kontroll og innsettdagen, så det ble avbrutt på morgenen for innsett.

Virker som jeg trenger kombinasjonen med estradot. Min slimhinne har aldri blitt mindre etter siste kontroll sålenge jeg har gått på den kombinasjonen. Når har du neste kontroll eller planlagt innsett? Har de satt opp UL på morgenen for innsett for å sjekke ståa før de tar opp egget?

8. Bruker56ki Flørter med forumet

Ja fikk helt sjokk selv:hungover: Men har kjent det godt nedentil og vært litt spent på om det var normalt med så mye murringer/stikk i mageområdet :bored: Tusen takk <3

• Optimistisk Optimistisk x 1
  9. Sjof Forelsket i forumet Assistert-jentene Juliknøttene 2022

ikke mer kontroll eller planlagt kontroll før innsett. Det er bestemt at det blir innsett uansett hva. Det gjør meg nervøs. Hva om den har klapset sammen igjen..

10. Frk.Dott Glad i forumet Marshmallows 2022

Samme opplegget som jeg hadde før mitt siste innsett. Jeg var også kjempenervøs, men tipper de nå har sett såpass gode resultater på den dosen og kombinasjonen at de føler seg trygge på det! Masse masse lykke til! Håper du oppdaterer med hvordan innsett går, krysser fingrene for deg:)

11. Høsteple Glad i forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Lykke til, Sjof!

12. Sjof Forelsket i forumet Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Får satse på det. Foreløpig var ikke resultatene på kontroll annerledes enn første gang. Kontroll på dag 15 der var 6,4-6,5.
    På dag 13 nå var den 6.3-6.5 alt ettee hvor han målte.

13. Sjof Forelsket i forumet Assistert-jentene Juliknøttene 2022

tusen takk. Hvordan går det med deg?

14. Høsteple Glad i forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg er gravid, etter aller siste innsett, men har hatt noen dårlige ultralyder. Så vi får se, jeg har et naivt håp :)

15. Frk.Dott Glad i forumet Marshmallows 2022

De har vel egentlig vært ganske lik for min del og iallefall to av gangene jeg fikk avbrutt. Forskjellen er at de syklusene jeg har brukt plaster har den ikke falt sammen igjen.

16. Frk.Dott Glad i forumet Marshmallows 2022

Å, jeg vet ikke hva du mener med dårlige ultralyder, har ikke fått med meg at du har skrevet noe om det, men jeg håper med deg:Heartred

17. Sjof Forelsket i forumet Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Klarer ikke å slå meg til ro jeg. Livredd for at den har kollapset, og at jeg bruker en blasto unødvendig.

18. Høsteple Glad i forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Tusen takk, og jeg for deg! ❤

19. Bruker56ki Flørter med forumet

Da var uttak overstått denne gang. Ble hele 28 egg ut - håper virkelig noen blir fryst :nailbiting: Blir en lang uke for å få svar på om vi får noen på frys…..

Hvis noen andre gruer seg like mye som meg til uttak og leser dette, så kan jeg si at det var virkelig ikke så ille som jeg trodde! Gjør det flere ganger om jeg må. Fantastiske mennesker som behandlet meg i dag <3

• Hjertelig Hjertelig x 3
  20. Hei!

Dette er første forsøk for meg. Skal ha duostim, og har akkurat hatt første uttak. Det ble 5 av 8 egg sa de.

Nå skal jeg starte opp igjen om 5 dager og fortsette i 7 dager med Menopur 300ie istede for 150ie og de har byttet ut Bemfola 150ie med Provera 10mg. Har ikke hørt om Provera og finner litt lite informasjon om det på nettet. Er det noen her inne som har erfaringer med det?

Del denne siden