Prøvere ved St.Olavs

I dag startet vi hormonbehandlingen! Aller første forsøk, og aller første sprøyte. Måtte få naboen til å komme å sette den for jeg fikk helt panikk (regner med dette går seg til).

Er spent på å se om det blir bivirkninger. Noen som har erfaringer med bemfola? Redd jeg skal bli hormonmonster. Jeg tar 300 ie bemfola nå i starten. Hadde lite egg mtp. Alderen min (30 år) er det derfor dem starter med såpass høy dose mon tro?

Har heller ikke fått ordnet med den meldingappen til st. Olavs.. Skal jeg bare ringe inn og melde fra at jeg har startet på mandag? Hadde vært praktisk å kunne sendt dem meldinger direkte
 
I dag startet vi hormonbehandlingen! Aller første forsøk, og aller første sprøyte. Måtte få naboen til å komme å sette den for jeg fikk helt panikk (regner med dette går seg til).

Er spent på å se om det blir bivirkninger. Noen som har erfaringer med bemfola? Redd jeg skal bli hormonmonster. Jeg tar 300 ie bemfola nå i starten. Hadde lite egg mtp. Alderen min (30 år) er det derfor dem starter med såpass høy dose mon tro?

Har heller ikke fått ordnet med den meldingappen til st. Olavs.. Skal jeg bare ringe inn og melde fra at jeg har startet på mandag? Hadde vært praktisk å kunne sendt dem meldinger direkte

Øm ingen erfaring på medisin din. Men jeg har fått mens på lørdag hveeer gang så ring i morgen du, jeg har ikke appen jeg heller. Ringer bare de :)
 
Hehehe
Jeg tror jeg fikk mensen I går. Kom litt friskt blod. På dag 4 etter jeg sluttet på primolut. Men den er rar, fint lite blødning. Var også slik sist jeg gikk på de. Startet da i går også på prognova å skal gå på det til kontroll i værtfall. Noen som har erfaring med de ? Håper virkelig på insett i starten på november trenger en positiv vridning nå
 
Hadde uttak på torsdag, blir totalfrys. Er det positivt at jeg ikke har hørt noe enda? :nailbiting: Er så redd ingen skal klare seg til frys
De var ganske sene med å ringe til meg for å si ifra. For din del fryser de vel tidligst ned i morgen, så ville forventet telefon onsdag eller tidlig torsdag.
 
Hehehe
Jeg tror jeg fikk mensen I går. Kom litt friskt blod. På dag 4 etter jeg sluttet på primolut. Men den er rar, fint lite blødning. Var også slik sist jeg gikk på de. Startet da i går også på prognova å skal gå på det til kontroll i værtfall. Noen som har erfaring med de ? Håper virkelig på insett i starten på november trenger en positiv vridning nå

jeg har gått på progynova for å tykne slimhinnen og ha styrt syklus.
En gang har jeg slitt med nattesvette og irritabel. Annen gang sammen med andre hormoner har jeg ikke merket noe.
 
Okei… Dette er tortur :hungover: Men de ringer dersom eggene ikke blir befruktet eller slutter å utvikle seg?

Du blir oppringt også hvis det ikke blir noe på frys (håper ikke det skjer da!!!). Og du hadde nok blitt oppringt på fredag dersom ingen ting hadde blitt befruktet
 
Er det normalt å teste 9dpo etter blasto? «Føler» så mange her inne tester positivt da og at håpet er ute om man ikke tester positivt 9 eller 10 dpo (4-5 dager etter innsett)
 
Er det normalt å teste 9dpo etter blasto? «Føler» så mange her inne tester positivt da og at håpet er ute om man ikke tester positivt 9 eller 10 dpo (4-5 dager etter innsett)
Jeg tok første test kvelden 13 dpo, og da var teststreken ganske svak egentlig. Tviler på at min hadde slått ut så tidlig som 9DPO.

har ikke bilde fra testen den kvelden, men legger ved bilde av den jeg tok på morgenurin 14dpo.
 

Vedlegg

  • DFC7926E-4C26-44C3-A10C-76AC99EDCF93.jpeg
    DFC7926E-4C26-44C3-A10C-76AC99EDCF93.jpeg
    303,9 KB · Visninger: 32
I dag blir dag 4 på stimulering.. Vi har fått time til første ultralyd på mandag.

Andre som ikke får sove eller sliter med å sove under stimulering? Jeg er super trøtt hele ettermiddag/kveld men når jeg skal sove får jeg det ikke til og våkner en million ganger.
 
I dag blir dag 4 på stimulering.. Vi har fått time til første ultralyd på mandag.

Andre som ikke får sove eller sliter med å sove under stimulering? Jeg er super trøtt hele ettermiddag/kveld men når jeg skal sove får jeg det ikke til og våkner en million ganger.

Jeg hadde det slik, våknet rundt kl 05 og fikk ikke sove mer. Har sovet ekstremt mye etter uttak da :rolleyes:
 
I dag startet vi hormonbehandlingen! Aller første forsøk, og aller første sprøyte. Måtte få naboen til å komme å sette den for jeg fikk helt panikk (regner med dette går seg til).

Er spent på å se om det blir bivirkninger. Noen som har erfaringer med bemfola? Redd jeg skal bli hormonmonster. Jeg tar 300 ie bemfola nå i starten. Hadde lite egg mtp. Alderen min (30 år) er det derfor dem starter med såpass høy dose mon tro?

Har heller ikke fått ordnet med den meldingappen til st. Olavs.. Skal jeg bare ringe inn og melde fra at jeg har startet på mandag? Hadde vært praktisk å kunne sendt dem meldinger direkte

Jeg gikk på 150 bemfola. Merket egentlig ikke noe spesielt. :)
Og, du kan vel evt ordne deg crypho nå, tok ikke lang tid før de godkjente. Så kan du i alle fall melde inn evt graviditet eller negativt forsøk der. :)
 
Back
Topp