Prøvere ved St.Olavs

Uttak er som regel fort og greit unnagjort, så er ikke noe å grue seg til. Jeg tok ut 15 egg, kjente egentlig ingenting! Vet dessverre ikke hvordan det er med partner nå. Vi tok ut i tjukkeste koronatid så da måtte han vente utenfor etter han hadde gjort sitt

Okei, håper jeg ikke kjenner noe jeg heller… :nailbiting:
 
Åh så kjedelig, da får du desverre ikke insett etterpå. Mmmh trur det vare I sånn type 10-15 minutter. Da kan det nokk være at han får bli med inn. Måtte ligge i 30 minutter etter uttak å slappe av :)

Nei det blir totalfrys dessverre :-( har 41 eggposer så er spent på hvor mamge egg de får ut..

Krysser fingrene :nailbiting:
 
fikk du noen gang økt til 8mg progynova?
Jeg er så nervøs for at slimhinnen har gått tilbake jeg…

Håper ikke det ❤️ Masse lykke til
 
fikk du noen gang økt til 8mg progynova?
Jeg er så nervøs for at slimhinnen har gått tilbake jeg…
Jeg hadde det på første forsøk, men da uten estradot. Fungerte ikke på meg, slimhinnen klappet sammen mellom siste kontroll og innsettdagen, så det ble avbrutt på morgenen for innsett.

Virker som jeg trenger kombinasjonen med estradot. Min slimhinne har aldri blitt mindre etter siste kontroll sålenge jeg har gått på den kombinasjonen. Når har du neste kontroll eller planlagt innsett? Har de satt opp UL på morgenen for innsett for å sjekke ståa før de tar opp egget?
 
Jeg hadde det på første forsøk, men da uten estradot. Fungerte ikke på meg, slimhinnen klappet sammen mellom siste kontroll og innsettdagen, så det ble avbrutt på morgenen for innsett.

Virker som jeg trenger kombinasjonen med estradot. Min slimhinne har aldri blitt mindre etter siste kontroll sålenge jeg har gått på den kombinasjonen. Når har du neste kontroll eller planlagt innsett? Har de satt opp UL på morgenen for innsett for å sjekke ståa før de tar opp egget?

ikke mer kontroll eller planlagt kontroll før innsett. Det er bestemt at det blir innsett uansett hva. Det gjør meg nervøs. Hva om den har klapset sammen igjen..
 
ikke mer kontroll eller planlagt kontroll før innsett. Det er bestemt at det blir innsett uansett hva. Det gjør meg nervøs. Hva om den har klapset sammen igjen..
Samme opplegget som jeg hadde før mitt siste innsett. Jeg var også kjempenervøs, men tipper de nå har sett såpass gode resultater på den dosen og kombinasjonen at de føler seg trygge på det! Masse masse lykke til! Håper du oppdaterer med hvordan innsett går, krysser fingrene for deg:)
 
Samme opplegget som jeg hadde før mitt siste innsett. Jeg var også kjempenervøs, men tipper de nå har sett såpass gode resultater på den dosen og kombinasjonen at de føler seg trygge på det! Masse masse lykke til! Håper du oppdaterer med hvordan innsett går, krysser fingrene for deg:)

Får satse på det. Foreløpig var ikke resultatene på kontroll annerledes enn første gang. Kontroll på dag 15 der var 6,4-6,5.
På dag 13 nå var den 6.3-6.5 alt ettee hvor han målte.
 
Får satse på det. Foreløpig var ikke resultatene på kontroll annerledes enn første gang. Kontroll på dag 15 der var 6,4-6,5.
På dag 13 nå var den 6.3-6.5 alt ettee hvor han målte.
De har vel egentlig vært ganske lik for min del og iallefall to av gangene jeg fikk avbrutt. Forskjellen er at de syklusene jeg har brukt plaster har den ikke falt sammen igjen.
 
De har vel egentlig vært ganske lik for min del og iallefall to av gangene jeg fikk avbrutt. Forskjellen er at de syklusene jeg har brukt plaster har den ikke falt sammen igjen.

Klarer ikke å slå meg til ro jeg. Livredd for at den har kollapset, og at jeg bruker en blasto unødvendig.
 
Da var uttak overstått denne gang. Ble hele 28 egg ut - håper virkelig noen blir fryst :nailbiting: Blir en lang uke for å få svar på om vi får noen på frys…..

Hvis noen andre gruer seg like mye som meg til uttak og leser dette, så kan jeg si at det var virkelig ikke så ille som jeg trodde! Gjør det flere ganger om jeg må. Fantastiske mennesker som behandlet meg i dag <3
 
Hei!

Dette er første forsøk for meg. Skal ha duostim, og har akkurat hatt første uttak. Det ble 5 av 8 egg sa de.

Nå skal jeg starte opp igjen om 5 dager og fortsette i 7 dager med Menopur 300ie istede for 150ie og de har byttet ut Bemfola 150ie med Provera 10mg. Har ikke hørt om Provera og finner litt lite informasjon om det på nettet. Er det noen her inne som har erfaringer med det?
 
Back
Topp