Mokki87
Betatt av forumet
Hvordan gikk det med deg?Skal inn like før kl 9. Hva med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med deg?Skal inn like før kl 9. Hva med deg?
Jeg holder på med sprøyter enda Var forrige uttak jeg refererte til sprøytedag 5 her så uttak blir vel i neste uke håper jegHvordan gikk det med deg?
Det gikk helt fint det noe ubehag, men er flinke folk som tar godt vare på deg. Fikk ut 10 egg og er godt fornøyd med detHvordan gikk det med deg?
Gratulerer så masse, håper det blir noe sånt her ogsåDet gikk helt fint det noe ubehag, men er flinke folk som tar godt vare på deg. Fikk ut 10 egg og er godt fornøyd med det
Okei, venter på å få komme inn nå. Superspent...Jeg holder på med sprøyter enda Var forrige uttak jeg refererte til sprøytedag 5 her så uttak blir vel i neste uke håper jeg
Enn du? Har du hatt uttak??
Masse lykke til! *klem*Gratulerer så masse, håper det blir noe sånt her også
Tusen takk Må få høre hvordan det går videre daMasse lykke til! *klem*
10 egg er bra Da får du slappe av og kose deg i helgaDet gikk helt fint det noe ubehag, men er flinke folk som tar godt vare på deg. Fikk ut 10 egg og er godt fornøyd med det
Masse lykke til, krysser fingrene for bra fangst og at det ikke blir for mye ubehagOkei, venter på å få komme inn nå. Superspent...
Tusen takk!Masse lykke til, krysser fingrene for bra fangst og at det ikke blir for mye ubehag
Hvordan gikk det med dere?Tusen takk Må få høre hvordan det går videre da
Blir godt med ferie og få ladet opp batteriene ihvertfall selv om ventetiden er utrolig kjipDa har æ fått ringt inn tr igjen. Fryseforsøk i slutten av november. Evighet å vente.. Vel får nyte skikkelig i Syden i oktober og ladde mæ fysisk og psykisk til ny runde.
Ble 13 egg ut, men totalfrys pga væske i livmoren. Tilbake neste mnd.Hvordan gikk det med dere?
Kjedelig med totalfrys da.. men hurra for masse egg utBle 13 egg ut, men totalfrys pga væske i livmoren. Tilbake neste mnd.
Fint antall da! blir nok noen fine potensielle spirer av de derBle 13 egg ut, men totalfrys pga væske i livmoren. Tilbake neste mnd.
Håper det Merker at jeg ikke var helt med i går, husker ikke hva de sa om veien videre.. Når får jeg vite hvor mange som blir befruktet og fryst?Fint antall da! blir nok noen fine potensielle spirer av de der
Med meg så ringte de dag 5, siden de dyrket alle til blastoHåper det Merker at jeg ikke var helt med i går, husker ikke hva de sa om veien videre.. Når får jeg vite hvor mange som blir befruktet og fryst?
Godt spørsmål! Dette har jeg også lurt på.. Fikk ikke info om dette. Bare møte på mandag som planlagt.Håper det Merker at jeg ikke var helt med i går, husker ikke hva de sa om veien videre.. Når får jeg vite hvor mange som blir befruktet og fryst?
De skulle dyrke alt som var mulig til blasto for meg også, så da er det nok onsdagMed meg så ringte de dag 5, siden de dyrket alle til blasto