MammatilMiaogchris
Glad i forumet
Dag 5 havna hos mæ på en lørdag så dem ringte på mandag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ringer kun om det ikke er noen befruktede egg på St.Olavs Så hører man ikke noe så møter man opp til innsett som avtalt. Men de ringer for å fortelle om evt fryseegg. Og de ringer kun mandag-fredag
Såpass, ja det skjønner jeg godt! Bra de har endret detSå kjekt dem ringer ang fryseegg. Det gjorde de ikke i fjor. Da fikk jeg bare brev i posten. Utrolig kjipt gå å vente på det brevet....tror jeg venta to uker.....
Ja dem gjor ikke d forfjor heller. Kjipt å vente på brev og få vite at ingen i frys selv om d var noen lovende.. Godt at dem endrer rutiner. Nu får man medisinan også på e-resept! Så kan man hente lokalt så slepper å betale for frakt..Så kjekt dem ringer ang fryseegg. Det gjorde de ikke i fjor. Da fikk jeg bare brev i posten. Utrolig kjipt gå å vente på det brevet....tror jeg venta to uker.....
Ja, han likte jeg også Han involverte mannen også, det har jeg opplevd bare en gang før. Forklarte godt til oss beggeDa blir det uttak på fredag på meg. Var hos Nytun idag for første gang og han var skikkelig flink. Hadde god tid og forklarte og pekte underveis Første gangen jeg har opplevd en lege som forklarer under ul kontrollen
Det var noe helt annet ja Har alltid hatt hun Sigrun eller noe før og hun hverken sier så mye eller smiler så veldig mye :/ Så ble gledelig overrasket i dag, han tok seg god tid og virket ikke stressetJa, han likte jeg også Han involverte mannen også, det har jeg opplevd bare en gang før. Forklarte godt til oss begge
Ja, hun kan virke litt brå og er ganske kjapp med alt. Har opplevd henne hyggelig også da faktisk, men kan ikke sammenlignes neiDet var noe helt annet ja Har alltid hatt hun Sigrun eller noe før og hun hverken sier så mye eller smiler så veldig mye :/ Så ble gledelig overrasket i dag, han tok seg god tid og virket ikke stresset
D må være han gamlingen? E dårlig på navn.. Men han e fantastisk både i uttak og innsett, forklarer mye der og. I første runden når æ ble gravid så var d han som satt den inn.. Så har stor tru på han! Ble så skuffa nu sist at d ble avbrutt og ikke fikk han til å sette inn, håper d e han i november..Da blir det uttak på fredag på meg. Var hos Nytun idag for første gang og han var skikkelig flink. Hadde god tid og forklarte og pekte underveis Første gangen jeg har opplevd en lege som forklarer under ul kontrollen
Han jeg var hos idag er ny, har jobbet i Oslo før Men han gamlingen er å kul, hadde han på uttak og innsett forrige runde og liker han godtD må være han gamlingen? E dårlig på navn.. Men han e fantastisk både i uttak og innsett, forklarer mye der og. I første runden når æ ble gravid så var d han som satt den inn.. Så har stor tru på han! Ble så skuffa nu sist at d ble avbrutt og ikke fikk han til å sette inn, håper d e han i november..
Tror faktisk ikke han er så gammel så vidt passert 50, kanskje?D må være han gamlingen? E dårlig på navn.. Men han e fantastisk både i uttak og innsett, forklarer mye der og. I første runden når æ ble gravid så var d han som satt den inn.. Så har stor tru på han! Ble så skuffa nu sist at d ble avbrutt og ikke fikk han til å sette inn, håper d e han i november..
Da var det kanskje han aldersmessig passer det ihvertfall Jeg ble ihvertfall positivt overrasket over hvor behagelig han var og at han tok seg tid til å forklareTror faktisk ikke han er så gammel så vidt passert 50, kanskje?
Var han som endelig fikk til innsett på meg noe jeg satte stor pris på =s
Jeg får vite det i morgen. Har allerede startet på fryseforsøk håper den blir ikke avbruttLeser at en har fått utsatt forsøk pga legestreiken på st Olavs.. Er det flere som har opplevd dette?
Huff, krysser fingrene for deg. Nå må de få orden i sysakene snart.Jeg får vite det i morgen. Har allerede startet på fryseforsøk håper den blir ikke avbrutt