Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått time på tirsdagHuff, krysser fingrene for deg. Nå må de få orden i sysakene snart.
Samme herStarter på kort regime i slutten av mnd
Jeg (Ullevål) sendte søknad i slutten av mai, og jeg fikk brev tre uker etterpå. Pga feriestengt og blodprøver som skulle inn, startet jeg ikke før i september. Gikk relativt rasktNoen som kan svare hvor lang tid det tok før dere fikk innkallelse etter søknad ?
Har faktisk bestandig had uttak på mandag og innsett på onsdag. Kanskje du får plasto?Noen her som har hatt uttak på en Torsdag? Begynte å tenke på det.. Vil man da ha innsett på Mandag? For det er vel stengt i helger?
Husker faktisk ikke men når du kommer til samtale så kan d bli rett på.. Du kan sikkert finne ventetid på fritt sykehusvalg..Noen som kan svare hvor lang tid det tok før dere fikk innkallelse etter søknad ?
Da blir det isåfall dyrking til blasto og innsett tirsdagNoen her som har hatt uttak på en Torsdag? Begynte å tenke på det.. Vil man da ha innsett på Mandag? For det er vel stengt i helger?
Sendte søknad i midten av juli og fikk time midten av oktober i fjor, men de hadde ferie til starten av august da. Fikk innkallelse i midten av septemberNoen som kan svare hvor lang tid det tok før dere fikk innkallelse etter søknad ?
Takk! Er mye rart man skal lure påDa blir det dyrking til blasto og innsett tirsdag
Dåkker som vet bedre, bruker de ovitrelle eller noe i
ovitrelle brukes nok ikke, men kan hende du må bruke progesteron støtte å progynova hvis du skal ha fer i styrt syklus. Jeg har bare hatt fer i naturlig syklus og da brukte jeg progesteron etter innsett i 14 dager
Jeg er i styrt fryseforsøk, bruker proginova og ciclogestDåkker som vet bedre, bruker de ovitrelle eller noe i fryseforsøk?