Prøvere ved St.Olavs

Skal forhåpentligvis snart i gang :) skal ta blodprøve på mandag for å finne ut om stoffskiftet er in tha zone. Så skal jeg ringe Trondheim og forhåpentligvis få starte på neste mens i begynnelsen/midten av november

Æ må vente enda en mnd så igang med fryseforsøk.. Akkurat nu så Ladder æ opp på gran Canaria i 30 graders varme.. Ellers kunne æ starte fra den her mens men når ikke hjem for å ta ul..

Noen her som har hatt uttak på en Torsdag? Begynte å tenke på det.. Vil man da ha innsett på Mandag? For det er vel stengt i helger?

Noen som kan svare hvor lang tid det tok før dere fikk innkallelse etter søknad ?
Jeg (Ullevål) sendte søknad i slutten av mai, og jeg fikk brev tre uker etterpå. Pga feriestengt og blodprøver som skulle inn, startet jeg ikke før i september. Gikk relativt raskt :)

Noen som kan svare hvor lang tid det tok før dere fikk innkallelse etter søknad ?
Sendte søknad i midten av juli og fikk time midten av oktober i fjor, men de hadde ferie til starten av august da. Fikk innkallelse i midten av september:)

Dåkker som vet bedre, bruker de ovitrelle eller noe i

ovitrelle brukes nok ikke, men kan hende du må bruke progesteron støtte å progynova hvis du skal ha fer i styrt syklus. Jeg har bare hatt fer i naturlig syklus og da brukte jeg progesteron etter innsett i 14 dager :-)

Last edited:
Back
Topp