Prøvere ved St.Olavs

Jeg føler meg helt fin, men får bare smøre meg med enda litt mer tålmodighet :) Hvordan gikk første innsett for deg? :)
Jeg holder på med 2. ferskforsøk nå da, ble gravid sist men d ble kjemisk :( det andre egget overlevde ikke tining.. selve innsettet gikk greit, han legen holdt på en stund og måtte bytte kateter osv men det gikk til slutt :-) Det var ikke vondt eller noe bare litt ubehagelig når han knøla litt med å få inn det kateteret:-)

Til meg sa de 14 som grense. Fikk selv ut 17 så totalfrys. Utrolig irriterende.. Men greit å ikke bli overstimulert for d e heller ikke morsomt.
Ja, helt klart sikkerhet først. Men vil jo såklart bli ferdig, å dra hjem og starte ventinga og ruginga :-') Ble det innsett neste mnd, og ble du gravid? :)

Ja, helt klart sikkerhet først. Men vil jo såklart bli ferdig, å dra hjem og starte ventinga og ruginga :-') Ble det innsett neste mnd, og ble du gravid? :)
Må vente 2 blødninger.. Så tidligst i november hos mæ men den kræsjer med ferien igjen.. Så definitivt ikke planlagt og kjipt.. Men dem dyrka i 5 dagers plasto så litt mere trua at d egget overlever videre såfremst den setter sæ fast..

Må vente 2 blødninger.. Så tidligst i november hos mæ men den kræsjer med ferien igjen.. Så definitivt ikke planlagt og kjipt.. Men dem dyrka i 5 dagers plasto så litt mere trua at d egget overlever videre såfremst den setter sæ fast..
Hmmm.. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake neste mnd om det ikke blir innsett nå, er dette individuelt?

Hmmm.. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake neste mnd om det ikke blir innsett nå, er dette individuelt?
Det er nok individuelt vil jeg tro:-) Jeg var i skikkelig dårlig form nesten 10 dager etter uttak så det var godt å ha en pause på 2 mnd :p men hadde formen min vært grei ville jeg fått innsett mnd etter:-)

Okei, nå begynner nervene å komme skikkelig... Noen som kan gi meg noe å sammenligne egguttak med? Er det 20 min med helvete eller hva kan man forvente? Beroligende ord mottas med takk :)

Okei, nå begynner nervene å komme skikkelig... Noen som kan gi meg noe å sammenligne egguttak med? Er det 20 min med helvete eller hva kan man forvente? Beroligende ord mottas med takk :)
Slenger meg på denne. Gruer meg litt til i mårra altså :eek:
Jeg merka svært lite til uttaket, hadde veldig god effekt av smertestillende :-) litt ubehagelig var det eneste jeg merka:-) Men det kan være greit å ta to paracet når du kommer hjem side det kan være litt vondt når lokalbedøvelsen går ut:D

Jeg merka svært lite til uttaket, hadde veldig god effekt av smertestillende :-) litt ubehagelig var det eneste jeg merka:-) Men det kan være greit å ta to paracet når du kommer hjem side det kan være litt vondt når lokalbedøvelsen går ut:D
Tusen takk for svar, det hørtes jo veldig overkommelig ut :)

Det var godt å høre :) kiler godt i magen nå i kveld altså...

Og ikke snakk om beroligende sykepleiere og hvis gamlingen (legen) e der så e han litt morsom og forteller litt underveis. Han unge gutten sier lite.. Sykepleiere sikrer hele tiden at d går bra med dæ og du får mere medisiner hvis du trenger. Så Lykke til dere som har uttak imorra, d går nok bra ☺

Kan hende. Æ e jo litt opp i åran så kan jo ha noe å si. Men fikk presisering at æ må ha 2 blødninger. Har også tenkt om å kanskje ha ferskforsøk istedenfor frys neste gang men fikk nei på den for d e vel ikke mye å hente de nærmeste månedene så d vil ikke bli vellykket..

Back
Topp