Jeg holder på med 2. ferskforsøk nå da, ble gravid sist men d ble kjemiskJeg føler meg helt fin, men får bare smøre meg med enda litt mer tålmodighetHvordan gikk første innsett for deg?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg holder på med 2. ferskforsøk nå da, ble gravid sist men d ble kjemiskJeg føler meg helt fin, men får bare smøre meg med enda litt mer tålmodighetHvordan gikk første innsett for deg?
![]()
Til meg sa de 14 som grense. Fikk selv ut 17 så totalfrys. Utrolig irriterende.. Men greit å ikke bli overstimulert for d e heller ikke morsomt.15 egg eller mer er grensa for totalfrys dessverre![]()
Ja, helt klart sikkerhet først. Men vil jo såklart bli ferdig, å dra hjem og starte ventinga og ruginga :-') Ble det innsett neste mnd, og ble du gravid?Til meg sa de 14 som grense. Fikk selv ut 17 så totalfrys. Utrolig irriterende.. Men greit å ikke bli overstimulert for d e heller ikke morsomt.
Må vente 2 blødninger.. Så tidligst i november hos mæ men den kræsjer med ferien igjen.. Så definitivt ikke planlagt og kjipt.. Men dem dyrka i 5 dagers plasto så litt mere trua at d egget overlever videre såfremst den setter sæ fast..Ja, helt klart sikkerhet først. Men vil jo såklart bli ferdig, å dra hjem og starte ventinga og ruginga :-') Ble det innsett neste mnd, og ble du gravid?![]()
Hmmm.. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake neste mnd om det ikke blir innsett nå, er dette individuelt?Må vente 2 blødninger.. Så tidligst i november hos mæ men den kræsjer med ferien igjen.. Så definitivt ikke planlagt og kjipt.. Men dem dyrka i 5 dagers plasto så litt mere trua at d egget overlever videre såfremst den setter sæ fast..
Nyt medisinfri dag og lykke til med uttak❤Da er ovitrelle satt! sprøytefri dag i morgen![]()
Det er nok individuelt vil jeg troHmmm.. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake neste mnd om det ikke blir innsett nå, er dette individuelt?
Slenger meg på denne. Gruer meg litt til i mårra altsåOkei, nå begynner nervene å komme skikkelig... Noen som kan gi meg noe å sammenligne egguttak med? Er det 20 min med helvete eller hva kan man forvente? Beroligende ord mottas med takk![]()
Når skal du inn da? Masse lykke tilSlenger meg på denne. Gruer meg litt til i mårra altså![]()
Skal inn like før kl 9. Hva med deg?Når skal du inn da? Masse lykke til![]()
Time 10.30Skal inn like før kl 9. Hva med deg?![]()
Okei, nå begynner nervene å komme skikkelig... Noen som kan gi meg noe å sammenligne egguttak med? Er det 20 min med helvete eller hva kan man forvente? Beroligende ord mottas med takk![]()
Jeg merka svært lite til uttaket, hadde veldig god effekt av smertestillendeSlenger meg på denne. Gruer meg litt til i mårra altså![]()
Krysser fingrene skikkelig for oss!Time 10.30Håper vi blir rugere på mandag eller tirsdag begge to
![]()
Tusen takk for svar, det hørtes jo veldig overkommelig utJeg merka svært lite til uttaket, hadde veldig god effekt av smertestillendelitt ubehagelig var det eneste jeg merka
Men det kan være greit å ta to paracet når du kommer hjem side det kan være litt vondt når lokalbedøvelsen går ut
![]()
Det var godt å høreJeg merka svært lite til uttaket, hadde veldig god effekt av smertestillendelitt ubehagelig var det eneste jeg merka
Men det kan være greit å ta to paracet når du kommer hjem side det kan være litt vondt når lokalbedøvelsen går ut
![]()
Kan hende. Æ e jo litt opp i åran så kan jo ha noe å si. Men fikk presisering at æ må ha 2 blødninger. Har også tenkt om å kanskje ha ferskforsøk istedenfor frys neste gang men fikk nei på den for d e vel ikke mye å hente de nærmeste månedene så d vil ikke bli vellykket..Hmmm.. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake neste mnd om det ikke blir innsett nå, er dette individuelt?
Hvordan gikk det med deg?Jeg merka svært lite til uttaket, hadde veldig god effekt av smertestillendelitt ubehagelig var det eneste jeg merka
![]()