Prøvere ved St.Olavs

St Olavs her også ✋

Heia! St.Olavs her og :-)

3 forsøket nå..

Noen som har erfaring om Spirens vs Medicus? Driver å bygger opp en plan B, om dette går i vasken. Det er det eneste som funker om det ikke går. Da må jeg ha noe å se fram til. Men klarer ikke å velge hvilken klinikk..

Medicus ser veldig bra ut ifht til teknologi - mens Spiren har jeg hør endel bra om og veldig flinke folk som følger deg tett opp..

Gratulerer med god fangst. Når får du innsett da?
Dyrket de noen til blastoer hos deg?
Kryss for at gullegget er blandt dem :happy:
Må ha 2 blødninger før innsett og selvsagt e i Syden i oktober så e usikker om æ kan ha i november siden æ bruker å ha El i begynnelsen av mnd. Kræsjer litt med ul, medisin kunne æ starte der da og e jo tilbake i slutten av oktober. Vurderer også å starte med ny fersk forsøk for mannen min sin del som må snart starte med testosteron sprøyte. Han kan ikke starte før etter siste forsøk eller når æ e gravid. Må snakke med dem når æ ringer inn neste mens..

Må ha 2 blødninger før innsett og selvsagt e i Syden i oktober så e usikker om æ kan ha i november siden æ bruker å ha El i begynnelsen av mnd. Kræsjer litt med ul, medisin kunne æ starte der da og e jo tilbake i slutten av oktober. Vurderer også å starte med ny fersk forsøk for mannen min sin del som må snart starte med testosteron sprøyte. Han kan ikke starte før etter siste forsøk eller når æ e gravid. Må snakke med dem når æ ringer inn neste mens..
Og ja de ska dyrke alle til plasto:)

Hei! MÅ de blodprøvene som skal tas dag 2-4 av mens tas på St. Olavs? Hadde vært greit å bare ta det her på legekontoret :happy:

Hei! MÅ de blodprøvene som skal tas dag 2-4 av mens tas på St. Olavs? Hadde vært greit å bare ta det her på legekontoret :happy:
Det er vel noe med at det er noen av prøvene som må fryses eller noe.. Noe mange legekontor ikke har mulighet til :) Men du kan jo alltids høre med StOlavs og evt legekontoret ditt

Back
Topp