MammatilMiaogchris
Glad i forumet
RockStarBaby, har du og ul på fredag? Siden vi hadde d likt forrige runde.. Noen andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har første i morgen jeg men skulle ikke forundre meg om det blir ny kontroll fredagRockStarBaby, har du og ul på fredag? Siden vi hadde d likt forrige runde.. Noen andre?
Kossn gikk d?Har første i morgen jeg men skulle ikke forundre meg om det blir ny kontroll fredag
Skal dit igjen fredag, eggposene hadde ikke vokst seg store nok som forventetKossn gikk d?
Da ses vi kanskje der. Vi får være som bestandig, lurer på om d e noen fra forum men for våres del blir d å lure på kem av dem som sitter der e en man egentlig kjenner fra forum..Skal dit igjen fredag, eggposene hadde ikke vokst seg store nok som forventet
Hei. Jeg skal fly til Trondheim uka her, og man kan ta med både gonal f og orgalutran i håndbagasjen?
D går helt fint. Har også tatt tidligere sprøyte med. D står jo navn på d og informer dem om d.Hei. Jeg skal fly til Trondheim uka her, og man kan ta med både gonal f og orgalutran i håndbagasjen?
Har uttak i morgen jeg, veldig spent Det ble det ja, kjedelig det da. Men håper du får mange fine i fryseren daRockStarBaby, kossn går d med dæ? Hos mæ ble d totalfrys.. De tok ut 17 egg..
Har aldri fått noe i frys så e litt skeptisk men håper at d ikke ble bomtur. Krysser fingrene for dæ.Har uttak i morgen jeg, veldig spent Det ble det ja, kjedelig det da. Men håper du får mange fine i fryseren da
Skjønner det, håper for deg takk for detHar aldri fått noe i frys så e litt skeptisk men håper at d ikke ble bomtur. Krysser fingrene for dæ.
RockStarBaby, kossn går d med dæ? Hos mæ ble d totalfrys.. De tok ut 17 egg..
Må ha 2 blødninger før innsett og selvsagt e i Syden i oktober så e usikker om æ kan ha i november siden æ bruker å ha El i begynnelsen av mnd. Kræsjer litt med ul, medisin kunne æ starte der da og e jo tilbake i slutten av oktober. Vurderer også å starte med ny fersk forsøk for mannen min sin del som må snart starte med testosteron sprøyte. Han kan ikke starte før etter siste forsøk eller når æ e gravid. Må snakke med dem når æ ringer inn neste mens..Gratulerer med god fangst. Når får du innsett da?
Dyrket de noen til blastoer hos deg?
Kryss for at gullegget er blandt dem
Og ja de ska dyrke alle til plastoMå ha 2 blødninger før innsett og selvsagt e i Syden i oktober så e usikker om æ kan ha i november siden æ bruker å ha El i begynnelsen av mnd. Kræsjer litt med ul, medisin kunne æ starte der da og e jo tilbake i slutten av oktober. Vurderer også å starte med ny fersk forsøk for mannen min sin del som må snart starte med testosteron sprøyte. Han kan ikke starte før etter siste forsøk eller når æ e gravid. Må snakke med dem når æ ringer inn neste mens..
Det er vel noe med at det er noen av prøvene som må fryses eller noe.. Noe mange legekontor ikke har mulighet til Men du kan jo alltids høre med StOlavs og evt legekontoret dittHei! MÅ de blodprøvene som skal tas dag 2-4 av mens tas på St. Olavs? Hadde vært greit å bare ta det her på legekontoret