Prøvere ved St.Olavs

Jeg ringte tirsdag morgen for å høre ang. mannen og medisin pga. betennelse i nakken.. Callback innen to arb. dager og jeg har fortsatt ikke hørt noe... Noen andre jeg kan ringe? *littskuffa *
Jeg har alltid blitt ringt opp igjen samme dag (hverdager) når jeg har ringt 72574723, hadde ringt igjen jeg :)

Hvordan går det med dere som har hatt egguthenting idag?

Vi reiser oppover til Trondheim med fly ikveld. Egguttak imorgen tidlig kl 08.45 :)

Her ble det 18egg ut.. men usikker på befruktning enda, for svømmerne var meeget dårlig..

Da var egguttak overstått.Helt smertefritt. Fikk ut 3 fine egg og kjenner, men jeg er litt skuffa pga antallet. Ene store eggposen var tom. Resten av eggposene var fortsatt så små at de ville være umodene, så han tømte ikke de. Er spent på telefon imorgen om det blir noen befruktning.

Last edited by a moderator:
Av 3 egg hadde vi et de måtte se ann. Det hadde ikke utviklet seg til idag, så det ble ingen innsetting :( Alltid hatt god befruktning, så skjønner ikke hva som skjedde nå. Legen skulle ringe meg, så håper jeg får mer svar da.

Av 3 egg hadde vi et de måtte se ann. Det hadde ikke utviklet seg til idag, så det ble ingen innsetting :( Alltid hatt god befruktning, så skjønner ikke hva som skjedde nå. Legen skulle ringe meg, så håper jeg får mer svar da.
Så kjedelig da :( D e nok enkeltilfelle og bedre lykke igjen neste gang. Men utrolig kjipt..

Hei! Har blitt henvist til St Olavs, hvor lenge tok det fra dere ble henvist til dere fikk time? Litt spent på hvor lenge mer vi må være tålmodige

Hei! Har blitt henvist til St Olavs, hvor lenge tok det fra dere ble henvist til dere fikk time? Litt spent på hvor lenge mer vi må være tålmodige
Henvist i februar, hadde tatt alle blodprøver på forhånd og slapp den førstesamtalen. Første forsøk i begynnelsen av mai :)

Back
Topp