Prøvere ved St.Olavs

Hei! MÅ de blodprøvene som skal tas dag 2-4 av mens tas på St. Olavs? Hadde vært greit å bare ta det her på legekontoret :happy:
Jeg ringte de og spurte, da sa de at nå kan man ta den blodprøven når som helst i syklusen. I "gamledager" var dette viktig. Flaks for meg siden jeg fikk mensen samme dag som jeg reiste til syden. Men fikk tatt prøven før jeg dro allikevel :)

Hei! MÅ de blodprøvene som skal tas dag 2-4 av mens tas på St. Olavs? Hadde vært greit å bare ta det her på legekontoret :happy:
De gjorde det på mitt legekontor, visste de instruksene om det at den måtte fryses.. En annen gang tok jeg den på et sykehus som var nærmere en St.Olavs:)

Jeg ringte de og spurte, da sa de at nå kan man ta den blodprøven når som helst i syklusen. I "gamledager" var dette viktig. Flaks for meg siden jeg fikk mensen samme dag som jeg reiste til syden. Men fikk tatt prøven før jeg dro allikevel :)
Men hormonene endrer jo seg ila syklus? :scratch Jaja. Men da kan jeg vel høre med legekontoret, er i samme bygg som jobb

Har visstnok utrolig mange folikker, så er bekymret for overstimulering. Vokser sakte men sikkert, ny ul på mandag. Egguttak tidligst onsdag.. Hater at alt er så usikkert:/

Ny ul i dag, ble enda to dager med sprøyter før ny sjekk. Ble forbedret på evt utsatt innsett pga mange folikker på høyre side.. Baaaah...

Sprøytestart på meg idag :D

Last edited:
Fikk jo ut 17 egg. De brukte icsi på 8 egg og resten ivf. Kun icsi Eggan hadde befruktning på 7 av dem. Men kun 2 overlevde til plasto.. Så av 17 egg fikk æ bare 2 i frys. Men d e 2 mer I frys enn æ noen gang har fått etter fjerde ferskforsøk..
Da har du to blasto på frys da? Det er jo bra!!!

Var slik jeg skjønte det ja, da må jeg nok forberede meg på det.
Så kjedelig.. fikk det selv på første runde jeg, var nedtur men samtidig var formen relativt dårlig så det var greit med en pause på en mnd før innsett :-)

Så kjedelig.. fikk det selv på første runde jeg, var nedtur men samtidig var formen relativt dårlig så det var greit med en pause på en mnd før innsett :-)
Jeg føler meg helt fin, men får bare smøre meg med enda litt mer tålmodighet :) Hvordan gikk første innsett for deg? :)

Back
Topp