MammatilMiaogchris
Glad i forumet
Jeg tok d i nærmeste sykehusHei! MÅ de blodprøvene som skal tas dag 2-4 av mens tas på St. Olavs? Hadde vært greit å bare ta det her på legekontoret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok d i nærmeste sykehusHei! MÅ de blodprøvene som skal tas dag 2-4 av mens tas på St. Olavs? Hadde vært greit å bare ta det her på legekontoret
Jeg ringte de og spurte, da sa de at nå kan man ta den blodprøven når som helst i syklusen. I "gamledager" var dette viktig. Flaks for meg siden jeg fikk mensen samme dag som jeg reiste til syden. Men fikk tatt prøven før jeg dro allikevelHei! MÅ de blodprøvene som skal tas dag 2-4 av mens tas på St. Olavs? Hadde vært greit å bare ta det her på legekontoret
De gjorde det på mitt legekontor, visste de instruksene om det at den måtte fryses.. En annen gang tok jeg den på et sykehus som var nærmere en St.OlavsHei! MÅ de blodprøvene som skal tas dag 2-4 av mens tas på St. Olavs? Hadde vært greit å bare ta det her på legekontoret
Hvordan gikk det med eggene dine?Og ja de ska dyrke alle til plasto
Men hormonene endrer jo seg ila syklus? Jaja. Men da kan jeg vel høre med legekontoret, er i samme bygg som jobbJeg ringte de og spurte, da sa de at nå kan man ta den blodprøven når som helst i syklusen. I "gamledager" var dette viktig. Flaks for meg siden jeg fikk mensen samme dag som jeg reiste til syden. Men fikk tatt prøven før jeg dro allikevel
Vet faktisk ikke. De har ikke ringt enda og e selv enda på reise på tur hjem så har ikke stressa med d ☺Hvordan gikk det med eggene dine?
Hvis det er AMH du skal ta så spiller det ingen rolle nårMen hormonene endrer jo seg ila syklus? Jaja. Men da kan jeg vel høre med legekontoret, er i samme bygg som jobb
Da har du to blasto på frys da? Det er jo bra!!!Fikk jo ut 17 egg. De brukte icsi på 8 egg og resten ivf. Kun icsi Eggan hadde befruktning på 7 av dem. Men kun 2 overlevde til plasto.. Så av 17 egg fikk æ bare 2 i frys. Men d e 2 mer I frys enn æ noen gang har fått etter fjerde ferskforsøk..
Ja d e jo 2 mere enn noen gang. E jo til tross fjerde gangen før æ fikk noe i frys Og æ trenger jo bare 1..Da har du to blasto på frys da? Det er jo bra!!!
Det er en hel regle med hormonprøver, lenge siden jeg har tatt noen. Står dag 2-4 på arket så da forholder jeg meg til detHvis det er AMH du skal ta så spiller det ingen rolle når
Hadde også samme på min og dem mente at d var viktig å ta d da..Det er en hel regle med hormonprøver, lenge siden jeg har tatt noen. Står dag 2-4 på arket så da forholder jeg meg til det
15 egg eller mer er grensa for totalfrys dessverreNoen her som har fått innsett etter å ha tatt ut mer enn 15 egg?
Var slik jeg skjønte det ja, da må jeg nok forberede meg på det.15 egg eller mer er grensa for totalfrys dessverre
Så kjedelig.. fikk det selv på første runde jeg, var nedtur men samtidig var formen relativt dårlig så det var greit med en pause på en mnd før innsettVar slik jeg skjønte det ja, da må jeg nok forberede meg på det.
Jeg føler meg helt fin, men får bare smøre meg med enda litt mer tålmodighet Hvordan gikk første innsett for deg?Så kjedelig.. fikk det selv på første runde jeg, var nedtur men samtidig var formen relativt dårlig så det var greit med en pause på en mnd før innsett